Sofia1 Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Vi planlegger å lage et hefte med mer eller mindre nyttig informasjon rundt bryllupet vårt. Planen er at gjestene skal få dette heftet utdelt når de ankommer (en dag eller tre før bryllupet). Det vi til nå har tenkt at dette skal inneholde er: - gjesteliste (med hvordan brudeparet kjenner/er i slekt med gjestene) - kart (med kirke, lokale, overnatting +++) er plottet inn - menyen i bryllupet - til historisk info om kirka - attraksjoner på stedet bryllupet holdes.. - bilde av og informasjon om - toastmaster - forlovere Men hva mangler vi? Håper på mange innspill da jeg har tro på at dette kan være en hyggelig ting å få utdelt når man kommer til en ukjent plass og skal i bryllup hvor man kun kjenner et fåtall av gjestene godt. Har noen av dere laget noe slikt før?
Honey Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 (endret) Dere mangler forsåvidt ingenting, men jeg har sett hefter som også inneholder quiz (gjerne om brudeparet), ordtak om kjærlighet og parforhold og tegneseriestriper. Men dette er selvsagt ikke av stor nødvendighet men mer ment som underholdning. Jeg fant noen forslag på www.gamman.se. Endret 23. november 2008 av Honey
KittyBambi Skrevet 23. november 2008 #3 Skrevet 23. november 2008 Dere mangler forsåvidt ingenting, men jeg har sett hefter som også inneholder quiz (gjerne om brudeparet), ordtak om kjærlighet og parforhold og tegneseriestriper. Men dette er selvsagt ikke av stor nødvendighet men mer ment som underholdning. Jeg fant noen forslag på www.gamman.se. Honey* Ser du har sånn signatur som jeg ser etter (med nedtelling til bryllupsdagen) - kan du hjelpe meg med hvordan jeg kan få det? Vært på weddingticker.com og funnet det jeg vil ha og fått kode på det, men får ikke implementert den i signaturen..
KittyBambi Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 Honey* Ser du har sånn signatur som jeg ser etter (med nedtelling til bryllupsdagen) - kan du hjelpe meg med hvordan jeg kan få det? Vært på weddingticker.com og funnet det jeg vil ha og fått kode på det, men får ikke implementert den i signaturen.. Glem det, fant det ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå