Gå til innhold

Leander vuggen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det er lenge til jeg trenger den og har ikke planer om å kjøpe den med det første, men ønsker å høre om andres erfaring med den vuggen.

Jeg likte den fra første gang jeg så den og synes den passer perfekt inn hjemme hos oss

Positive/negative ting med leander?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat det tenkte vi også... Første mann hadde nok den passet perfekt, han måtte vi vugge i søvn, så da nr to kom kjøpte vi den vuggen. Men hun likte ikke å bli vugget, hun ville ligge i ro og sovne inn enten i vogna eller senga... Så vugga den lå hun i noen få mislykkede ganger... Men kan nok fungere fint for noen, og ja den er kjempe fin;-)

Gjest Gjest_MrsC_*
Skrevet

Her har vi brukt Leandervugga, både i stua og som seng på vårt soverom de første 4-5 månedene. Da måtte vi bytte til sprinkelseng. Stor og lang jente :) Ellers skal den kunne holde til 6 måneder eller når barnet selv begynner å snu seg rundt.

Av de vuggene som henger synes jeg at dette er den som har vært mest stabil og sikker. Vi har både hengt den i krok i taket og i dette stativet (trefotstativet). Det har fungert utmerket og jenta har sovet godt. Vi har også hatt denne kappen/ gardinet rundt vugga. Det ble veldig lunt og godt.

Kan egentlig ikke komme på noe negativt med vugga annet enn at den koster mye, men det gjør forsåvidt de fleste ting til baby ;)

Skrevet

Den er fin ja, men det jeg ser på som negativt med den er at babyen blir liggende helt rett fordi det er flat madrass. Jeg har mer tro på vugger som den indiske hengevuggen feks, der barnet bli liggende mer "krøllet" slik det er vant til fra magen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...