Gjest Gjest Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Er det bra trening å bruke en stepmaskin? Hvor ofte og hvor lenge?
kosnet Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 Ja det er god trening. Litt avhengig av intensitet. Hva er du ute etter å trene? Vil anbefale minimum 30 minutt, for å få relativt ok utbytte. Pulsen bør ligge minimum over 150 slag i minuttet. (Detter er generelt, da det er individuelt.
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 Er det bra trening å bruke en stepmaskin? Hvor ofte og hvor lenge? Kommer helt an på hva du ønsker å få ut av treningen. Hvilke mål har du for treningen?
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 takk for svar Målet er bedre kondisjon, samt gå ned noen kg. Mellom 5-10 kg
kosnet Skrevet 25. november 2008 #5 Skrevet 25. november 2008 Da kan du egentlig bare bruke prinsippene mine. Minimum en halvtimes økter. Blir det mindre får du svært liten effekt av økten. Pulsen bør heller ikke ligge på mindre en 150 slag i minuttet. Helst mer, men det kjenner du etter selv, hva du er motivert for, og hvordan form kroppen din er i nå. Og du kan øke intensiteten etter hvert.
Gjest Sisu Skrevet 26. november 2008 #6 Skrevet 26. november 2008 Målet er bedre kondisjon, samt gå ned noen kg. Mellom 5-10 kg Jeg også... Kanskje stepmaskin hadde vært noe i investere i...?
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2008 #7 Skrevet 2. desember 2008 Jeg også... Kanskje stepmaskin hadde vært noe i investere i...? Ja den er ganske kjekk kan trene mens man ser på tv f.eks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå