Gjest Gjest_Lene A_* Skrevet 23. november 2008 #1 Del Skrevet 23. november 2008 Endelig, nå har den kommet: http://www.avis2.no/nyheter/Japanske_menn_BHn_paa Jeg må si at mannen min egentlig kunne tenkt litt i de tankene, kunne vært litt spennende å hjulpet han litt med å få den på..... Han kunne kanskje fyllt en liten B-cup eller noe i den duren. Men så er jeg nokså "openminded" da, spennende ¨høre andres reaksjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supraspinatus Skrevet 23. november 2008 #2 Del Skrevet 23. november 2008 Klarer ikke unngå å tenke på den Seinfeld episoden der Kramer finner opp "the bro" - mannebh-en. Men hvilken nytte har en relativt tynn mann, som han japaneren i artikkelen, av bh? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 23. november 2008 #3 Del Skrevet 23. november 2008 ............................ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lancelotte Skrevet 23. november 2008 #4 Del Skrevet 23. november 2008 Sikkert greit for dem som har litt ekstra på kroppen å såkalte "mannepupper", men ellers ser jeg ikke vitsen, med mindre de tenner på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transe Skrevet 23. november 2008 #5 Del Skrevet 23. november 2008 Det er da en deilig følelse å ha på BH da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobos Skrevet 23. november 2008 #6 Del Skrevet 23. november 2008 Det der blir litt for spesielt for min del. Mulig jeg er konservativ da men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 23. november 2008 #7 Del Skrevet 23. november 2008 Ja da vet jeg i hvert fall hva jeg skal kjøpe til faren min til jul... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LeneA Skrevet 25. november 2008 #8 Del Skrevet 25. november 2008 hadde egentlig ventet mange flere negative reaskjoner jeg på hvor ekkelt dette måtte være, turn-off osv. Selv har jeg som nevnt et åpent forhold til det aller meste, om mannen min som har litt pupper hadde villet ha å seg bh fikk han gjerne det for min del. Hyggelig å se at dette var et et voksent forum, tror jammen jeg skal registrere meg her som nykomling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå