Gjest Gjest_Lene A_* Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Endelig, nå har den kommet: http://www.avis2.no/nyheter/Japanske_menn_BHn_paa Jeg må si at mannen min egentlig kunne tenkt litt i de tankene, kunne vært litt spennende å hjulpet han litt med å få den på..... Han kunne kanskje fyllt en liten B-cup eller noe i den duren. Men så er jeg nokså "openminded" da, spennende ¨høre andres reaksjoner.
Supraspinatus Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 Klarer ikke unngå å tenke på den Seinfeld episoden der Kramer finner opp "the bro" - mannebh-en. Men hvilken nytte har en relativt tynn mann, som han japaneren i artikkelen, av bh?
Gjest Lancelotte Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 Sikkert greit for dem som har litt ekstra på kroppen å såkalte "mannepupper", men ellers ser jeg ikke vitsen, med mindre de tenner på det
Transe Skrevet 23. november 2008 #5 Skrevet 23. november 2008 Det er da en deilig følelse å ha på BH da.
Phobos Skrevet 23. november 2008 #6 Skrevet 23. november 2008 Det der blir litt for spesielt for min del. Mulig jeg er konservativ da men..
Rexina Skrevet 23. november 2008 #7 Skrevet 23. november 2008 Ja da vet jeg i hvert fall hva jeg skal kjøpe til faren min til jul...
Gjest LeneA Skrevet 25. november 2008 #8 Skrevet 25. november 2008 hadde egentlig ventet mange flere negative reaskjoner jeg på hvor ekkelt dette måtte være, turn-off osv. Selv har jeg som nevnt et åpent forhold til det aller meste, om mannen min som har litt pupper hadde villet ha å seg bh fikk han gjerne det for min del. Hyggelig å se at dette var et et voksent forum, tror jammen jeg skal registrere meg her som nykomling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå