Gå til innhold

Hva kjøper dere til kjæresten/ mannen deres til jul?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva slags interesser har han? Hva liker han?

Jeg regner med å kjøpe musikkutstyr til min sambo, eller kanskje spill til xboxen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

min samboer kjøper seg aldri klær eller sko selvom han så sårt trenger det.

han gidder rett og slett ikke kjøpe seg noe av slikt.

han trenger egentlig nye sko, ny ytterjakke, gensere og t-skjorter men skal jeg kjøpe alt han trenger blir jeg ruinert.

har sett et par sko og en jakke jeg har lyst å kjøpe til han- som jeg syntes er fint (han bruker alltid det jeg kjøper til han)

men skoa kosta 1200 kr og jakka kosta 1500 kr.. æsj, min gode smak er dyr ;)

så jeg får ta en av dela, men er litt usikker på hva han egentlig trenger mest.. han trenger begge dela like mye.. har ingen jakke, og skoa ser ut som loffer sko..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min (snart 40) får stereoanlegg (mikroanlegg) i kombinert innflyttings-/ julegave.

Hadde det ikke vært for at han virkelig trenger radio/cdspiller så hadde han nok fått en eller annen sær bok innenfor hans store interesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i år får min en Ipod fra apple.no, for da kan man sette inn en gravering/sitat bak på :) Dette syntes jeg hvertfall var en ganske personlig gave med det bakpå, samtidig som han trenger en til å ha på med på jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par bøker om hobbyen hans, DVD og verktøy (sirkelsag eller håndoverfres) - dvs min har ikke alt ;)

Tidligere har han fått bøker, klær (litt finere/dyrere enn han ellers selv hadde kjøpt), film/musikk, god lommelykt, god turkniv, diverse turutstyr, parfume.

Men har ikke samboeren din noen interesser? Man kan jo da ikke ha alt!

Endret av mrs_bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min får tre sesonger av en serie på dvd, vet han ønsker seg den, og det gjør jeg og ;) Koselig at vi kan 'dele' presangen.

I tillegg får han et par boksere, ikke så spennende kanskje, men han trenger det, og de jeg kjøper er finere enn de han kjøper selv, det synes til og med han :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer får en ny trillekoffert, av den typen som er liten nok til å ta med som håndbagasje, også får han en bukse.

Tidligere har han fått bl.a. klokke, vinterjakke, parfyme, sko, dvd-bokser, klær, vertøy osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samboeren min får PlayStation 3 - han blir 25 år på julaften, men synes det er like koslig å ha gutta på besøk et par ganger i måneden for å spille som han gjorde for ti år siden :) Synes det er kjempehyggelig å kjøpe noe jeg vet han kommer til å bli skikkelig glad for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pia 30.08.08

Min får billetter til The Australian Pink Floyd Show :) Meeen lurer på om jeg ikke må kjøpe et spill til 360'n eller no ved siden av (selv om jeg har nådd grensa vi satte oss... Synes det er litt lenge å vente helt til februar med å få bruke gaven sin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min er så glad i å spille og å klimpre på en gitar, så det blir en klassisk gitar fra meg. Tror han kommer til å bli verdig glad og fornøyd;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjøper CD til Xen :) (fant en gruppe jeg vil tro faller i smak hos han, men som har ikke har funnet selv. Så en relativt rimelig ting men med tanke bak :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er vi under sparekniven i år, men han får en baby i gave i jan/feb da:)

Må bli noe billig i år, og noe han trenger. Sikkert klær. I fjor fikk han xbox, året før ny bukse og boxer. Året før parfyme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han får en ny dvd spiller. (Vi har brukt xboksen som dette fram til nå)

Så får han en bergans softshell jakke.

Gaver han har fått før: Parfyme, klær, snowboardjakke, snowboardbukse, xboksspill, smykke, klokke, sko..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...