Gå til innhold

Kor lenge har vore på KG?

Anbefalte innlegg

Gjest Shady Lady
Skrevet

Ja, det lurer eg på!! :biggrin:

Eg trur eg oppdaga KG via ei venninde i 2003. Har hatt etpar profilar, både anonymt og ikkje-anonymt.

Var til tider ganske hekta, for å seie det mildt :flau:

Vart litt lei for etpar år sidan, så dei siste åra har eg kun vore her som gjest når eg har lurt på noko konkret.

....du då?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært her siden... *peker på profilen*

Jeg har bare hatt dette ene nicket.

Gjest Cederic Rueben
Skrevet

hvor lenge... vet ikke en god stund

mange forskjellige brukernavn

Skrevet (endret)

Jeg har vert her siden det som står på profilen.

Hadde foresten et annet brukernavn før dette. Så ca et halvt år før jeg registrerte meg me dette nicket.

Endret av LilleBlåklokke
Skrevet

Kan jeg som gjest få lov til å svare?

Jeg har vært her i ca 3-4 år tror jeg. Jeg var her først som gjest, så registrerte jeg meg, for så å gå tilbake til å være gjest igjen for rundt et år siden tror jeg (når det ble åpnet for gjester igjen etter en periode med stenging).

Skrevet

Siden 1. oktober 2004. Jeg har alltid bare vært Cata og om jeg ikke har vært innom hver dag, så har jeg vel vært innom ca. hver uke - med unntak av ferier da.

Skrevet

Har hatt samme profil siden den datoen som står her, ikke vært her før det. Forkortet nicket mitt for en god stund siden.

Gjest StoreSky
Skrevet

Har vært her ei stund ja... I opp&nedturer.

Het Undomiel før dette nicket.

Skrevet

Har vært her ett år kanskje? Var gjest før jeg registrerte meg :)

Skrevet

Jeg har vært på KG helt siden starten, så det blir jo noen år. Startet vel her som 12-13 åring, og er 22 i dag, så da kan man jo regne ut selv. ;) Har alltid hatt dette nicket. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

For et ubehagelig spørsmål.

Første gang jeg kom hit var for minst 8 år siden. :flau:

Har hatt mange pauser og mange ulike profiler.

Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Over 5,5 år. :overrasket:

Tenkte tidligere i dag på at vi er ganske mange som er her ofte og som har hengt her i åresvis.

Skrevet (endret)

Oppdaga KG i 2000, tror jeg. Startet med et annet nick, men har beholdt det samme en god stund.

Hadde 2 års opphold rundt 2003/5.

Endret av hjertesukka
Skrevet

Tror jeg startet på KG rundt 2000 - 2001? :klø:

Har vært LoisLane, Magica og Hedda Gabler. Noen pauser har jeg hatt, men ikke mer enn noen uker.

Skrevet

Har vært medlem siden det som står på profilen, men skrev ikke innlegg før i går :P

Skrevet

Husker ikke hvor lenge. Kanskje siden 1999 eller 2000? Kom over KG da jeg skulle søke på noe annet, og så var det gjort. Har hatt to eller tre profiler, men nå skriver jeg mest som gjest.

Skrevet

Som registert bruker har jeg ikke vært her så lenge, men som gjest har jeg vært her nesten et år. Det tok litt tid å få fingeren ut og registere meg :tongue:

Skrevet (endret)

Jeg har alltid hatt samme nick, og som det står på meg, så har jeg vært her siden 13.04.2008.

Aldri skrevet innlegg som "gjest" heller :)

Endret av Lise_
Skrevet (endret)

Jeg oppdaget vel KG i 1999 eller 2000 ca. Men registrerte meg ikke før i slutten 2002. Har samme nick/bruker fortsatt.

Endret av Soul

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...