Gjest Frk Hopeful Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Det er en mann, en fantastisk mann som jeg har vært interessert i lenge men som av ulike grunner jeg aldri har tatt noen videre kontakt med. Jeg kjenner ham ikke så godt men vi har likevel en god kjemi de gangene vi har snakket sammen. Sist vi møtte hverandre var det på fest og det var ganske mye alkohol inne i bildet. Det endte opp med at vi rotet litt sammen. (ingen heftige greier men nok til at jeg ble håpefull igjen). To dager etter fikk jeg mld hvor han lurte på hvordan det stod til. Jeg svarte bare høflig på den om at alt var bra osv... nevnte ikke noe om det som skjedde mellom oss. Etter det har jeg ikke hørt noe mer fra han og nå har det gått over ei uke.. Jeg har tidligere bestemt meg for å glemme denne mannen siden det har gått veldig lang tid uten at det skjer noe mellom oss og jeg er redd for å kaste bort tid og engeri på en som ikke vil ha meg. Men nå fikk jeg høre av ei som kjenner ham at han faktisk er int i meg også og at han vært det veldig lenge... Jeg skjønner da ikke hvorfor han ikke har tatt kontakt med meg... jeg tror ikke han er sjenert... Kanskje jeg har gitt ham blandete signaler... ikke vet jeg. Men jeg lurer på om jeg burde ta kontakt med han... høre om han vil være med på en kaffekopp? Jeg er så forelsket at jeg omtrent går på veggen om dagen... Og de gangene jeg møter på ham så er det som om alt skjer i slow-motion... så jeg skjønner at her er det heftige følelser inne i bildet. Samtidig er jeg redd for å "drite meg ut" ved å utlevere meg selv på den måten. Selv om det er litt "snikete" så har jeg mulighet gjennom en venninne å dukke opp på et sted hvor han ofte er uten at dette vil virke altfor unormalt. Synes dere at dette ville være helt dumt? Vi er begge i 30-årene.
Jigva Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 Det jeg synes er rart er at du er så redd for å vise han at du kunne tenke deg å se om det er noe mer. Hva med å ta en sjanse. Det kan jo være at han følte at du avviste han da du svarte så "høflig", vet ikke helt hva det vil si å svare "høflig". Men om du er interessert så må du jo ta en sjanse. Hva med å sende en melding der du sier at det var jo så moro sist dere møttes så du lurer på om han vil finne på noe en dag. Skjer jo ingenting om man ikke tar tyren ved hornene og sender den i riktig retning. Livet forsvinner forbi for de som sitter å venter på at det skal begynne. Sier han nei, ja da er det nok på tide å gi han opp, men tviler på at han ville sendt deg melding om han ikke ville ha mer kontakt med deg. Min mening..
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2008 #3 Skrevet 23. november 2008 Jeg er enig med hun over. Han sendte jo melding, og det hadde han ikke gjort om han ikke ønsket mer kontakt med deg. Du må nok bare bite i det sure eplet og være den som tar initiativet. Dere har jo sulla rundt ei stund nå uten at dere har kommet noen vei. En av dere må altså være ganske klar og si hva den øsnker her, for ingen av dere er så flinke til å sende ut signaler eller lese hverandre. Er du villig til å være den som bryter sirkelen og tar sjansen, eller skal du være pysete og sitte slik du har gjort ei stund nå og la mannen du er forelsket i skli vekk fra deg?
Gjest Frk hopeful Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 Ok, jeg har bestemt meg for å ta kontakt med han. Jeg har jo ingenting å tape... Jeg kommer til å være på samme sted som han på torsdag så da skal jeg spørre han om han vil ta en kaffekopp med meg. Ønsk meg lykke til! Gruer meg litt nå..... :rødme:
Gjest Lancelotte Skrevet 23. november 2008 #5 Skrevet 23. november 2008 Lykke til, det går sikkert kjempefint :D
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2008 #6 Skrevet 23. november 2008 Ok, jeg har bestemt meg for å ta kontakt med han. Jeg har jo ingenting å tape... Jeg kommer til å være på samme sted som han på torsdag så da skal jeg spørre han om han vil ta en kaffekopp med meg. Ønsk meg lykke til! Gruer meg litt nå..... :rødme: Lykke til, skal se det ordner seg
Jigva Skrevet 23. november 2008 #7 Skrevet 23. november 2008 Ok, jeg har bestemt meg for å ta kontakt med han. Jeg har jo ingenting å tape... Jeg kommer til å være på samme sted som han på torsdag så da skal jeg spørre han om han vil ta en kaffekopp med meg. Ønsk meg lykke til! Gruer meg litt nå..... :rødme: SÅ BRA!!! Ønsker deg så masse LYKKE TIL! Du må skrive inn og fortelle hvordan det går da Det kommer sikkert til å gå kjempe bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå