Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Hei Har kjøpt multitasking concealer fra EM. Fler som har prøvd den? Og hvordan påfører dere den?
Kihn Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 Jeg har påført den med en litt fuktig penselbørste, for å få litt bedre dekkevne. Det funker greit, bare pass på at penselen ikke er for våt.
Gjest Deception Skrevet 23. november 2008 #3 Skrevet 23. november 2008 Jeg bruker den under øyene og på øyelokket, som en skygge. Jeg bruker concealerkosten fra Bare Escentuals til påføring, men en hvilken som helst kost med litt stiv bust burde funke. Dekkevnen er ikke så høy, men nok til mitt bruk.
Bjørnemor Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 Hei, jeg har ikke prøvd den.. men sunnkissed concealer er jeg vedlig fornøyd med...
FantasDick Skrevet 26. november 2008 #5 Skrevet 26. november 2008 Jeg har "Multitasking" i tillegg til noen andre - påfører med tørr kost (type øyeskygge-kost). Dekker suverent, synes jeg, men på røde områder tyr jeg til "Mint".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå