PeeWee Skrevet 26. november 2008 #21 Del Skrevet 26. november 2008 Og btw, trodde alle folkene var smarte nok til å forstå att dette bare er en vissvass tråd, men får kanskje skrive noe enda dummere neste gang så du ikke dummer deg ut igjen. *kos kos* Dette er jo strengt tatt mer seriøst enn det du postet på "Aktuelt". Isåfall er vel alt du skriver vissvass? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Mayhem_ Skrevet 26. november 2008 Forfatter #22 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) d Endret 17. juli 2017 av _Mayhem_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2008 #23 Del Skrevet 27. november 2008 for en tulletråd:P vel vel lykke til. synes du virker litt usaklig og irrtolerant da(iht peewee). men glad jeg ikke er lesbo anyeays. men det er meg. thats not my cup of tea vertfall.. lol (regner med dette er et lesbesjekketriks) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Mayhem_ Skrevet 27. november 2008 Forfatter #24 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) d Endret 17. juli 2017 av _Mayhem_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2008 #25 Del Skrevet 27. november 2008 det at det er en tulletråd kom før fra etter at du begynte å latterliggjøre (som du så fint kaller det)... og det er ikke legningen din jeg komenterer og reagerer på, men holdningen du viser. vanlig høflighet og litt storsinn er ikke å forakte. og ikke vær så hårfin! ingen er ikke ute etter deg. . . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2008 #26 Del Skrevet 27. november 2008 Tulletråder er ikke tillatt på kvinneguiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fugl Fønix Skrevet 1. desember 2008 #27 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) 1. Jeg drikker melken rett fra kartongen og setter den tilbake i kjøleskapet. a) Du synes dette var en god idè og gjør det samme. b) Du blir irritert men velger å overse det og tar melk fra en annen kartong. c) Du finner ut att dette er en gylden anledning til å kalle meg ett uansvarlig barn og lister opp alle mine mangler. d) Du kaller meg en mannsjåvinist og begynner å grine. e) c + d B 2. Vi har en krangel, du: a) kaller meg en ufølsom drittsekk, slår opp med meg og kaster meg ut. Du legger så igjen 12 meldinger og 15 ubesvarte anrop på mobilen min iløpet av 10 minutter. b) Låser deg igjen på badet c) Du trekker pusten dypt og argumenterer saklig angående det som startet krangelen, lar meg få si mitt og er villig til å inngå kompromiss. d) Du begynner å grine. e) Du blir sinna og avsporer krangelen ved å bl.a liste opp mine mangler til å sette skoene på plass og att jeg sølte på bordet for 3 dager siden. f) Du sier att jeg er dum som min mor og gir meg fingeren. g) e + d + f D Jeg er ikke god på krangler, okay? 3. Jeg kommer sliten hjem etter å ha jobbet i 12 timer, du har stelt deg opp å sier att vi skal gå på fest, jeg sier att jeg ikke orker, du: a) Starter en krangel om hvor lite jeg bryr meg og att vi aldri finner på noe gøy. b) Du er forstålig og gir meg en massasje, sier att jeg må holde meg våken til du kommer hjem og går. c) Du slår deg vrang og nekter å inngå i en samtale resten av kvelden. d) Du kaller meg så kjedelig + c e) Du sier "javel" med en skarp tone og går på festen, resten av kvelden bruker du på å snakke om hvor kjedelig jeg er til dine venner. B 4. Jeg fant de gamle lego byggesettene på loftet og begynner å lage min egen miniatyr by komplett med racerbiler og store krigskip, du: a) Blir med for du ELSKER lego. b) Lar meg få sitte der i min egen fantasi mens du gjør dine egne saker. c) Du prøver å få meg til å gjøre noe annet, sabotering og psykologisk krigføring ved å bla kalle meg barnslig eller kalle bygningene mine for stygge er blant dine virkemidler. A 5. Jeg kommer ut av dusjen iført bare håndkle, på vei mot klærne kommer jeg over deg når du sitter foran dataen, jeg river håndkleet av meg og blotter staken mens jeg lager "woowoo" lyd, du: a) Tenker raskt og flikker meg i ballan. b) Du smiler å synes dette var morsomt. c) b + du bestemmer deg for å gjøre det samme neste gang du dusjer. d) Du blir forskrekket og kaller meg en mannsjåvinist og ber meg komme meg vekk. e) du myser med øynene og later som du ikke finner noe å se på. f) d + du griner. A 12 poeng er mulige her. JA eller NEI. (kopier og lim inn spm + svar) 1. Suging kan bare skje i senga. Å nai. Jeg har førstehåndsinfo om at det kan skje på museer, i bil, på togreise etc.etc. 2. Flipperspill er morsomt. JA 3. Sex er veldig viktig i ett forhold. JA 4. Man kan ikke gå på fest uten å drikke alkohol. Tja.. jeg vil i hvertfall ta meg en drink, så kan du kjøre 5. Pyntegjenstander og bilder av fremmede babyer hører hjemme i huset. JA 6. Skoleuniform, Sekretær eller cheerleader uniform hører hjemme i soveromskapet. JA 7. Kroppshår er ekkelt. NEI 8. Det er viktig å la hverandre ha tid for seg selv. JA 9. Å gi hverandre tid til å savne hverandre er viktig. JA 10. Man må være mot andre som man vil andre skal være mot deg. JA 11. Pirates of the carribean og Anchorman er RÅE filmer! JA 12. Å snakke i "søt pike" stemmen + se meg rett inn i øynene før du tar ballan mine i munnen er sexy. JA Endret 1. desember 2008 av Fugl Fønix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Angie_* Skrevet 9. januar 2009 #28 Del Skrevet 9. januar 2009 Gammal tråd, men jeg kjeder meg litt... 1. Jeg drikker melken rett fra kartongen og setter den tilbake i kjøleskapet. a) Du synes dette var en god idè og gjør det samme. b) Du blir irritert men velger å overse det og tar melk fra en annen kartong. c) Du finner ut att dette er en gylden anledning til å kalle meg ett uansvarlig barn og lister opp alle mine mangler. d) Du kaller meg en mannsjåvinist og begynner å grine. e) c + d a)/b) Blir ikke irritert. Drikker ikke melk, så du kan gjøre hva du vil med kartongen din 2. Vi har en krangel, du: a) kaller meg en ufølsom drittsekk, slår opp med meg og kaster meg ut. Du legger så igjen 12 meldinger og 15 ubesvarte anrop på mobilen min iløpet av 10 minutter. b) Låser deg igjen på badet c) Du trekker pusten dypt og argumenterer saklig angående det som startet krangelen, lar meg få si mitt og er villig til å inngå kompromiss. d) Du begynner å grine. e) Du blir sinna og avsporer krangelen ved å bl.a liste opp mine mangler til å sette skoene på plass og att jeg sølte på bordet for 3 dager siden. f) Du sier att jeg er dum som min mor og gir meg fingeren. g) e + d + f Har ikke for vane å krangle. Velger c), men gjerne før uenigheten er blitt en krangel. Dette krever selvsagt at du også er interressert i å diskutere problemer i saklige vendinger... 3. Jeg kommer sliten hjem etter å ha jobbet i 12 timer, du har stelt deg opp å sier att vi skal gå på fest, jeg sier att jeg ikke orker, du: a) Starter en krangel om hvor lite jeg bryr meg og att vi aldri finner på noe gøy. b) Du er forstålig og gir meg en massasje, sier att jeg må holde meg våken til du kommer hjem og går. c) Du slår deg vrang og nekter å inngå i en samtale resten av kvelden. d) Du kaller meg så kjedelig + c e) Du sier "javel" med en skarp tone og går på festen, resten av kvelden bruker du på å snakke om hvor kjedelig jeg er til dine venner. f) Jeg ville aldri stilt meg opp og sagt at vi skulle på fest uten å spørre om det passet for deg på forhånd. Jeg ville sagt at jeg skulle på fest, og spurt om du ville være med. Om du ikke ville/orket, så ok for meg. Jeg er forstående, om ikke nødvendigvis forståelig 4. Jeg fant de gamle lego byggesettene på loftet og begynner å lage min egen miniatyr by komplett med racerbiler og store krigskip, du: a) Blir med for du ELSKER lego. b) Lar meg få sitte der i min egen fantasi mens du gjør dine egne saker. c) Du prøver å få meg til å gjøre noe annet, sabotering og psykologisk krigføring ved å bla kalle meg barnslig eller kalle bygningene mine for stygge er blant dine virkemidler. b) Jeg har egne leker... 5. Jeg kommer ut av dusjen iført bare håndkle, på vei mot klærne kommer jeg over deg når du sitter foran dataen, jeg river håndkleet av meg og blotter staken mens jeg lager "woowoo" lyd, du: a) Tenker raskt og flikker meg i ballan. b) Du smiler å synes dette var morsomt. c) b + du bestemmer deg for å gjøre det samme neste gang du dusjer. d) Du blir forskrekket og kaller meg en mannsjåvinist og ber meg komme meg vekk. e) du myser med øynene og later som du ikke finner noe å se på. f) d + du griner. b) Jeg hadde ledd, og synes du var litt smårar. Liker smårare folk, men så er spørsmålet om det var rar du ønsket å være..? 12 poeng er mulige her. JA eller NEI. (kopier og lim inn spm + svar) 1. Suging kan bare skje i senga. Nei 2. Flipperspill er morsomt. Flipperspill? 3. Sex er veldig viktig i ett forhold. Intimitet på alle plan er viktig 4. Man kan ikke gå på fest uten å drikke alkohol. Jo 5. Pyntegjenstander og bilder av fremmede babyer hører hjemme i huset. I liten grad. 6. Skoleuniform, Sekretær eller cheerleader uniform hører hjemme i soveromskapet. Nei 7. Kroppshår er ekkelt. Nei 8. Det er viktig å la hverandre ha tid for seg selv. Ja 9. Å gi hverandre tid til å savne hverandre er viktig. Nei 10. Man må være mot andre som man vil andre skal være mot deg. Nei. Vi er ikke like... 11. Pirates of the carribean og Anchorman er RÅE filmer! Mulig det, har ikke sett dem. 12. Å snakke i "søt pike" stemmen + se meg rett inn i øynene før du tar ballan mine i munnen er sexy. Hadde følt meg som en klovn, så nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Mayhem_ Skrevet 17. juli 2017 Forfatter #29 Del Skrevet 17. juli 2017 f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavia Skrevet 17. juli 2017 #30 Del Skrevet 17. juli 2017 Bumpe en tråd fra 2009? Som nå har blitt uforståelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 18. juli 2017 #31 Del Skrevet 18. juli 2017 (endret) . Endret 3. august 2017 av Winza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå