Gjest llillly Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Noen som har prøvd? Og hvor finner man disse produktene? Bra/dårlig erfaring? Anbefaler du et produkt som visstnok skal øke fruktbarheten?
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 Hva med f.eks Wild Yam krem/kapsler Astaxin kapsler Gravid kapsler Skal funke for fruktbarheten, erfaringer?
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 Chaste Tree Berry Noen som har hørt om denne?
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2008 #5 Skrevet 24. november 2008 Disse også har jeg hørt skal øke fruktbarheten, men jeg har ingen erfaringer, har du? Vitex alfaalfa red rasberry nettle clover evening primrose
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2008 #6 Skrevet 24. november 2008 Ovulex. Det finnes også andre fertilitetsfremmende preparater som inneholder Vitex (Fertil Forte, FertilAid, FertilityBlend).
Lucky? Skrevet 27. november 2008 #8 Skrevet 27. november 2008 Dette er vel ikke noe utenlands produkt. Men jeg leste et sted her inne en gang om rensetablettene bio drain. Begynte med de første syklusdag og tok de i 14 dager....hadde også pergotime...så vet ikke hvem av de som gjorde jobben da.... men første pergotimekur var uten resultat, så skader jo ikke å prøve
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå