Gå til innhold

Har fått et mirakel i hus

Cuba

Anbefalte innlegg

Aurelia: Takk for det :klem:

Poizki: Hehe.. Vet ikke helt jeg :fnise: Joda, det er en veldig koselig by. Men må si jeg syns det er finere og finere jo lenger nord i landet man kommer jeg. Naturen i allefall da :gjeiper:

Endret av Cuba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aurelia: Takk for det :klem:

Poizki: Hehe.. Vet ikke helt jeg :fnise: Joda, det er en veldig koselig by. Men må si jeg syns det er finere og finere jo lenger nord i landet man kommer jeg. Naturen i allefall da :gjeiper:

Altså, naturen med fjell og hav er finere her oppe - men jeg misunner frodigheten som er sørpå! Alle trær er større, grønnere og alt blomstrer så mye mer..Det savner jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, naturen med fjell og hav er finere her oppe - men jeg misunner frodigheten som er sørpå! Alle trær er større, grønnere og alt blomstrer så mye mer..Det savner jeg :)

Sant det! Man får prøve å se det fine i det man har :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullt kjør her om dagen. I dag er det rydding og ordning og i morgen blir det baking og smøring av snitter :gjeiper: Bonussønnen blir 6 til mandag så da feirer vi med besteforeldre osv i morgen :)

I går var vi på kino og så Istid 3! Var moro :jepp: Elsker jo Sid da, er vel han som er favoritten blant de fleste? I allefall blant oss eldre :)

Så var vi hos noen venner i går. De gifter seg 19. september og jeg skal være forlover for venninna mi! Eksen min skal være for mannen :fnise:

Så fikk vi høre en pianolåt de har valgt ut for inngangen (??eller hva heter det??)

og jeg måtte ta til tårene da jeg så for meg hele greia i kirken :sjenert: Lurer på hvordan det blir når vi faktisk er der.

Og jeg som skal holde tale ved middagen og greier! Huff.. kjenner jeg får frysninger og klump i halsen allerede nå :ler:

Er vel sikkert ikke noe mindre lettrørt i september..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Går litt tid mellom hver gang ser jeg :P

Har vel ikke skjedd sånn kjempemye siden sist da. Begynt i ny jobb bare, som ikke varer lenger enn til 5. august. Men trives godt da! Sitter på sentralbord og det er ikke bare-bare når man ikke har helt peiling. Men det hjelper for hver dag heldigvis :)

Teller ned til ordinær UL nå :jepp: Bare 26 dager igjen :hoppe: Håper vi får vite kjønn! Noen som vil gjette? :gjeiper:

Tror vel mest på gutt selv, men blir spennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei! :vinke:

Gratulerer med ny jobb! :)

Og jeg tror du kanskje kan få en gutt.. Men du skal se det blir jente! :fnise:

Hvordan går det med deg? :)

Ha en flott søndag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg har ein veldig sterk jentefølelse. :lur:

:fnise: Det er klart forlovaren gjerne blir rørt i bryllupet til bestevenninna. Og med graviditetshormoner på toppen også, skal det mykje til å unngå det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Ida-Kristine :)

Jo, takk går bra med meg! Er i relativt bra form og gleder meg til å om et par-tre uker. Da regner jeg med huset går ut for salg og det nærmer seg voldsomt UL :gjeiper:

Har kanskje en guttefølelse, men tror det kun er pga samboeren har to brødre og ingen søstre. Men samtidig har han jo fått en datter tidligere, så burde vel være tilnærmet 50% eller? :P

Men da lager jeg en liten liste her:

Ida-Kristine: :babygutt:

dreia: :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper gutt! :)

Har du begynt å få mage ennå? Eller legge på deg? Er litt ekstra nysgjerrig siden du er akkurat like langt på vei som meg ;)

Jeg går ut i fra den magen jeg har om morran, ettersom jeg alltid får skikkelig kulemage når jeg spiser (som jeg lett kan trekke inn), og foreløpig er morramagen flat... Og vekta går nedover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaterer tippelista senere i dag, sitter på jobb nå se :P

LilleRamona: Ja, syns jeg merker at den har vokst altså. Og tror vekta har begynt å øke litt nå. Har vært litt opp og ned fram til nå. Får se på hjemmemålingen min til fredda :gjeiper:

Men magen går veldig ut og inn den også. Tar bilder hver fredag og den har ikke vokst sånn kjempemye, men har forandret seg i allefall :)

Hvordan spiser du nå da? Er du noe kvalm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper :babygutt::)

Bra at du har fått deg ny jobb! Har dere begynt å se etter et sted å bo i Norge eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppdaterer tippelista senere i dag, sitter på jobb nå se :P

LilleRamona: Ja, syns jeg merker at den har vokst altså. Og tror vekta har begynt å øke litt nå. Har vært litt opp og ned fram til nå. Får se på hjemmemålingen min til fredda :gjeiper:

Men magen går veldig ut og inn den også. Tar bilder hver fredag og den har ikke vokst sånn kjempemye, men har forandret seg i allefall :)

Hvordan spiser du nå da? Er du noe kvalm?

Jeg spiser alt jeg kan få i meg, men det er veldig lite, og jeg er veldig kvalm, fra 14 uker og frem til nå har vært den verste perioden. Har tatt av 3 kilo siden 5 ukersveiinga... Men mage har jeg! Ikke så stor, den er der ikke når jeg ligger på ryggen, men når jeg står oppe har jeg en liten bulk nå, selv før jeg har spist frokost.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper :babygutt::)

Bra at du har fått deg ny jobb! Har dere begynt å se etter et sted å bo i Norge eller?

Ja, vi fant huset i dag :jepp: Men får se om vi får ordnet dette. Trege megleren vår driver å ferierer i hytt og pine og har jo ikke fått lagt ut vårt hus for salg en gang.

Men skal ta noen telefoner i morgen å se hva vi kan få fixet.

Hååååper virkelig dette kan ordne seg. Har SÅ lyst på det huset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Arhirwen

Jeg tipper faktisk jente jeg altså! :jepp:

Selv om jeg har lest alle innlegg her i tiden som har gått, så må følgende spørsmål ha gått meg hus forbi: skal dere vite kjønnet på UL? :)

Spennende med hus da! :hoppe: Krysser alle fingre for at megleren får ræva si i gir snart, og at det huset du sikler på ikke blir solgt! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ida-Kristine: :babygutt:

imli: :babygutt:

LilleRamona: :babygutt:

Viktoria84: :babygutt:

dreia: :babyjente:

Miam: :babyjente:

Arhiwen: :babyjente:

Kirin: :babyjente:

Arhirwen: Ja, vi vil vite kjønnet! Får vi ikke vite det, blir det 3D et par uker senere :fnise: Har lyst på 3D uansett da, så om vi får vite kjønnet på ordinære regner jeg med det blir 3D nærmere uke 30. Rundt 25-26 kanskje :P

Blir spennende å se hva det blir! Aner virkelig ikke! Sikkert bare innbilning, men har nesten fått en liten jentefølelse nå. Om jeg kjenner ordentlig etter liksom. Men kan liksom ikke tenke meg at det blir det heller. Så kommer i såfall til å bli overrasket på UL om det viser seg å være det.

Men kommer til å bli kjempeglad uansett hva de viser seg å være.

"Håper jo det blir en jente eller en gutt da" :fnise:

Men nå er det nattaen her! Har forresten kjøpt bil i dag! Søt liten Polo :gjeiper: Regner med det blir en ny bil (stasjonsvogn) innen vinteren da. Men nå måtte vi bare ha en bil og vil ikke ta opp noe lån før vi er i hus i Norge.

Sov godt alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...