Cuba Skrevet 29. juni 2009 Forfatter #621 Del Skrevet 29. juni 2009 Her kommer bildet av lille knøttet! Utrolig rart å tenke på at det er min baby som ligger der inne nå. Ufattelig.. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 29. juni 2009 #622 Del Skrevet 29. juni 2009 aaw, bebi bilde :D Gratulerer så mye med forlovelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlaJenta88 Skrevet 1. juli 2009 #623 Del Skrevet 1. juli 2009 Så fint bilde, Cuba! Nå er det bare 28 uker igjen til termin! Det virker så utrolig når man tenker på det sånn synes, jeg. Blir plutselig litt stressa og tenker på alt som ikke er gjort osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 1. juli 2009 #624 Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Herregud så sprøtt å se!! Fikk skikkelig sug i magen nå.... tenk at jeg skal inn å se det samme - forhåpentligvis - i morgen........ åh, ble helt svimmel nå jeg... håper virkelig alt er greit! Var superkoslig å se bilde ditt da.. :rødme: Unskyld hvis du har svart på dette allerede.. jeg er litt fjern for tida.. men dette var utvendig UL du var på eller??? syns jo det var veldig bra bilde! Endret 1. juli 2009 av thumbalina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 1. juli 2009 #625 Del Skrevet 1. juli 2009 Åh, så koselig bilde :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #626 Del Skrevet 1. juli 2009 GlaJenta88: Ja, nå går det nok fort tenker jeg. Har en uke ferie til etter denne. Så har jeg fått et vikariat som er ferdig 5. august - altså bare i underkant av 4 uker. Når jeg er ferdig der er det kanskje bare en ukes tid til ordinær ultralyd og nesten halvvei Du er jo der allerede Thumblina: Ja, du kan glede deg Helt utrolig!! Det var utvendig jeg hadde ja, ble litt overrasket over hvor tydelig og fint det var, og så var den jo en liten baby allerede! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 1. juli 2009 #627 Del Skrevet 1. juli 2009 Åj, her har jeg jammen gått glipp av litt av hvert! Gratulerer så utrolig mye med forlovelse! Og så fantastisk å se at det allerede er en liten baby inni der? :rødme: Neste store nå blir å kjenne liv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #628 Del Skrevet 1. juli 2009 Åj, her har jeg jammen gått glipp av litt av hvert! Gratulerer så utrolig mye med forlovelse! Og så fantastisk å se at det allerede er en liten baby inni der? :rødme: Neste store nå blir å kjenne liv! Tusen takk :D Hehe.. Ja, må innrømme jeg kjenner etter litt innimellom. Vet at det enda er noen uker til jeg vil kjenne noe, men har jo et lite håp da. Hører jo at fleregangsfødende kjenner det tidligere, så da må det vel være mulig?? Når kjente du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 1. juli 2009 #629 Del Skrevet 1. juli 2009 12 uker allerede - og så baby-bilde da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #630 Del Skrevet 1. juli 2009 I dag har vi fått kjørt litt kan du si Først kjørte vi til hjembyen min i Norge, som er en time herfra. Så kjørte vi tilbake til Sverige igjen (over Svinesund). Var en tur innom Nordbysenteret bl.a. Så kjørte vi gjennom Grebbestad og en tur til Tanum Strand. Derfra tenkte vi å ta en snarvei, som nok heller var en omvei. Og etter det kjørte vi bare omveier til vi kom hjem! Sånn går det når man ikke akkurat er lommekjent rundt her Så lurer jeg på om kvalmen har takket for seg da Har ikke tatt noen pille siden i går morges. Bruker jo egentlig å ta hver kveld og morgen, men tenkte jeg skulle prøve uten nå. Og jeg har ikke vært noe kvalm siden faktisk :gjeiper: Syns nesten jeg har vært mer kvalm når jeg tok de. Kanskje de har motsatt virkning når jeg egentlig ikke er kvalm lenger Matlysten er ikke helt på topp da, men det får gå. Kan godt spise litt, men så stopper det opp på en måte selv om jeg ikke føler meg mett i magen. Varmt!! Tror jeg må hente meg litt vann med isbiter og stelle meg ute i skyggen litt jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 1. juli 2009 #631 Del Skrevet 1. juli 2009 Tusen takk :D Hehe.. Ja, må innrømme jeg kjenner etter litt innimellom. Vet at det enda er noen uker til jeg vil kjenne noe, men har jo et lite håp da. Hører jo at fleregangsfødende kjenner det tidligere, så da må det vel være mulig?? Når kjente du da? Jeg kjente faktisk liv rundt uke 15 tror jeg. Ganske mye også, kjenner ikke like mye nå egentlig. Har foranliggende morkake, men tror hun lå lavere enn morkaka tidligere mens hun nå gjemmer seg godt bak den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 1. juli 2009 #632 Del Skrevet 1. juli 2009 Gratulerer med forlovelse! for 12 veker og UL-suksess. Nydelig, liten baby allerede, jo. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktoria85 Skrevet 4. juli 2009 #633 Del Skrevet 4. juli 2009 Må slenge meg på resten her og gratulere så mye med 12 uker! Og for et fint ultralydbilde :) Dere fikk dere litt av en kjøretur altså Vi var på Saltö i Sverige på torsdag (bor i Halden). Var skikkelig fint der, men vi havnet litt for nært en nudiststrand/holme, så vi flyttet litt på oss etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 4. juli 2009 #634 Del Skrevet 4. juli 2009 Gratulerer så masse med 12 uker Nydelige babyen i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poizki Skrevet 5. juli 2009 #635 Del Skrevet 5. juli 2009 Tenk, her har man vært borte i tre uker, også har det skjedd så mye!!! GRATULERER! Med forlovelse, 12 uker og et helt nydelig ultralydbilde!! Og ja, sjekk min nye ticker Hehe..Så får vi se om det er sant - har nemlig en en test på lur til i morgen..Også blir det vel en digital på tirsdag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #636 Del Skrevet 6. juli 2009 Tusen takk alle sammen Klematis: Spennende! Har innbilt meg at jeg kjente noe så vidt her om dagen. La meg på siden for å lese og da kjente jeg noen få slags leamus-greier inni på ene siden der. Og det kom ikke i "takt" og varte veldig kort. Men tviler på at det var babyen Men moro å kjenne etter uansett Viktoria85: Bor du i Halden?? Jeg er egentlig derfra og vi skal flytte tilbake dit så fort vi får solgt huset nå Hehe.. Ikke så koselig å havne oppå en nudiststrand om det ikke er det man ser etter nei Poizki: Wee Så moro da! Gratulerer så utrolig masse Skal ta turen til dagboken din med det samme :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktoria85 Skrevet 8. juli 2009 #637 Del Skrevet 8. juli 2009 Viktoria85: Bor du i Halden?? Jeg er egentlig derfra og vi skal flytte tilbake dit så fort vi får solgt huset nå Hehe.. Ikke så koselig å havne oppå en nudiststrand om det ikke er det man ser etter nei Jeg bor i Halden ja! Trives kjempegodt her Er egentlig fra Vestlandet da, men går på skole her. Har et par år igjen, så flytter vi nok vestover etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #638 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg bor i Halden ja! Trives kjempegodt her Er egentlig fra Vestlandet da, men går på skole her. Har et par år igjen, så flytter vi nok vestover etterhvert. Ja, oki! Veldig fint der ja! Er født og oppvokst der, men ble litt lei etterhvert så bodde i Sarpsborg en stund. Men nå vil jeg gjerne tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 8. juli 2009 #639 Del Skrevet 8. juli 2009 åhhh bilde! Utrolig nusselig liten baby du har liggende der inne... gratulerer så mye med forlovelse og vel passerte 12 uker.. må føles herlig ha en kjempegod sommer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poizki Skrevet 8. juli 2009 #640 Del Skrevet 8. juli 2009 Ja, oki! Veldig fint der ja! Er født og oppvokst der, men ble litt lei etterhvert så bodde i Sarpsborg en stund. Men nå vil jeg gjerne tilbake Å, er du fra Halden din heldiggris! Var der en helg sommeren for to år siden, syns det var så uuuutrolig koselig der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå