Happy Feet Skrevet 19. juni 2009 #601 Del Skrevet 19. juni 2009 Håper dere får en fantastisk tur. Kos dere masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 19. juni 2009 Forfatter #602 Del Skrevet 19. juni 2009 Håper dere får en fantastisk tur. Kos dere masse! Tusen takk, vennen! Håper du får en super helg og får slappet av og kost deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arhirwen Skrevet 21. juni 2009 #603 Del Skrevet 21. juni 2009 Gooood tur! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 24. juni 2009 Forfatter #604 Del Skrevet 24. juni 2009 Da var vi hjemme igjen, så på tide med en liten oppdatering! Har skjedd litt av hvert egentlig, men får prøve å gjøre så ikke dette blir altfor langt Har hatt det kjempefint i Gdansk! Og jeg sitter her med en ring på fingeren nå Han fridde på promenaden langs kanalen Gikk ikke ned på kne da, men like greit syns. Tror det hadde vært mest flaut om folk hadde stilt seg opp rundt og gratulert osv Men er veldig fornøyd da :rødme: Fikk en "midlertidig symbolsk" ring, men vi har bestilt graverte ringer i dag Gdansk var en veldig fin by da, særlig rundt ved gamlebyen der vi bodde! Fikk svangerskapets trening på en dag også! Gikk opp på toppen av Mariakirken, var 400 trappetrinn opp. Og like mange ned :gjeiper: Merker det i leggene enda! Hehe.. Så var vi hos jordmor i Norge i dag da! Hun skrev et helsekort og målte blodtrykket osv. Så fikk jeg beskjed om å legge meg på benken og at vi skulle lytte etter fosterlyden. Jeg ble jo glad for det og gledet meg til å høre hjertet til den lille i magen. Hun satt den innpå og vi hørte masse magelyder. Hun tok den rundt på magen og lette og lette. Sa at det kunne være vanskelig å finne osv da. Og jeg ble mer og mer redd så klart. Til slutt begynte jeg å gråte! Var helt forferdelig å ikke høre noenting og jeg tenkte jo det verste så klart. Hun nevnte vel et par ganger at det kom gjennom noe, men jeg hørte ikke noe. Til slutt tok hun det trestetoskopet så bare hun kunne høre da og da hørte hun visst noe veldig lavt. Var jo helt fra meg og når vi kom ut ringte jeg til ultralydklinikken der jeg skal til mandag og hørte om det var mulighet til å forskyve den fram til i dag. Jordmoren skulle ringe tilbake, men jeg hørte aldri noe. Prøvde å ringe en annen klinikk, men hun hadde heller ikke mulighet. Hun fikk roet meg bra ned da, med å si at det var veldig tidlig og at de skjelden ville høre etter fosterlyden. Nettopp av opplevelser som min. Så hun ville ikke bekymret seg i det hele tatt sa hun. Så nå er jeg rolig igjen da, og gleder meg fortsatt til mandag Har en god følelse av at alt er bra med knøttet i magen! Selv om jeg ble utrolig skremt i dag.. Skjønner litt mer av hvor forferdelig det må føles å miste nå Håper alle har hatt det fint de siste dagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktoria85 Skrevet 25. juni 2009 #605 Del Skrevet 25. juni 2009 GRATULERER SÅ MYE MED FORLOVELSEN! Så romantisk da Blir det bryllup med det første, eller tar dere det på sikt? Huff, forstår godt du ble engstlig hos jordmor. Bra du har fått roet deg ned, og gleder deg til ultralyd. Gleder meg til å høre om den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 25. juni 2009 #606 Del Skrevet 25. juni 2009 Gratulerer med forlovelsen! Skjønner at du ble bekymra hos jordmor, men det er veldig tidlig å finne fosterlyd i uke 11! Vanligere at man ikke finner den, enn at man finner den. Legen fant ikke hos meg denne gangen i uke 13, og jeg er annengangs. Så dette er nok ikke noe å bekymre seg over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 25. juni 2009 #607 Del Skrevet 25. juni 2009 Gratulerer med forlovelsen! Så koslig!! Har dere satt noe dato - eller tar dere det kanskje som det kommer? Synd du ble så skremt hos jordmor - men som mange sier her - så er det jo mer vanlig å ikke høre noe enn å høre noe... så alt er helt sikkert greit! Nå er det uansett ikke lenge før det er UL!! Det blir spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 25. juni 2009 Forfatter #608 Del Skrevet 25. juni 2009 Takk for gode ord alle sammen Ja, vet jo det nå etter å ha snakket med et par jordmødre Syns hun jeg var hos kunne informert litt om det på forhånd. Ut i fra hvordan hun operterte virket det liksom som selvfølge at vi skulle høre den. Når hun først skulle gjøre det så tidlig burde hun informert om at det var stor sjangse for å ikke finne den og så spurt om jeg ville prøve. Men men.. :gjeiper: Ang. bryllup har vi ikke planlagt noe enda. Men blir ikke om altfor lenge heller. Rundt et par år kanskje. Men får se an hvordan det blir med barn nr. 2 også. Om vi klemmer bryllupet innimellom eller tar det etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlaJenta88 Skrevet 25. juni 2009 #609 Del Skrevet 25. juni 2009 Så moro med forlovelse! Jeg blir så glad av sånne nyheter altså! Når det gjelder hjertelyden, så synes jeg det var heller merkelig at hun valgte å lytte etter den, jeg.. Egentlig skal jo ikke livmoren ha kommet over skambenet enda, og dermed er det jo relativt vanskelig å høre den. Jeg trodde de ikke ville høre etter den før rundt uke 14-16, jeg. Med doppler altså. På ultralyd får du jo både se og høre den lille Så gled deg til mandag du! Da får du se den lille som hopper og spretter rundt inni der! :rødme: Det er ganske så fantastisk, ja. Selv er jeg ikke noen fan av slike lange forlovelser, men jeg må innrømme at jeg har tatt meg selv i å kikke litt ekstra på forlovelsesringer o.l. nå i det siste. Det har kanskje noe med graviditeten å gjøre, jeg vet ikke. Jeg har hele tiden sagt at jeg vil ikke forlove meg før vi har råd til et bryllup. Altså, slik at vi kan fastsette en dato, booke kirke og lokale osv så tidlig som mulig. Det har vi langt fra råd til nå, så vi får bare vente noen år tror jeg.. Men når det først skjer, så har vi jo en liten brudesvenn eller brudepike med oss da! Det er jo kjempekoselig å tenke på Håper du får en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 27. juni 2009 #610 Del Skrevet 27. juni 2009 Gratulerer så masse med forlovelsen! Så koselig! Masse lykke til på mandag - alt er nok i skjønneste orden med den lille skal du se. Ønsker deg en flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arhirwen Skrevet 28. juni 2009 #611 Del Skrevet 28. juni 2009 Gratulerer så mye med forlovelsen! :D Nå blir det jo både barn og bryllup! (jeg sitter å funderer på når vi skal få tid/råd til bryllup..hehe) Lykke til i morgen! (ja, det er vel da det er UL?) Mange klemmer fra meg! :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 28. juni 2009 #612 Del Skrevet 28. juni 2009 Så romantisk :rødme: GRATULERER Mannen din er vel søt da Ønsker deg masse lykke til på mandag så skal du nok se at allt er i skjønneste orden Oppdatering kreves Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 29. juni 2009 Forfatter #613 Del Skrevet 29. juni 2009 Gratulerer så mye med forlovelsen! :D Nå blir det jo både barn og bryllup! (jeg sitter å funderer på når vi skal få tid/råd til bryllup..hehe) Lykke til i morgen! (ja, det er vel da det er UL?) Mange klemmer fra meg! :happy: Tusen takk Hehe.. Ja, her skjer det ting visst Er i dag det er UL ja, så tusen takk for det! Har ikke time før kvart over tre da, så er vel ikke hjemme før i 18-tiden kanskje. Da blir det oppdatering og sikkert et lite bilde også Så romantisk :rødme: GRATULERER Mannen din er vel søt da Ønsker deg masse lykke til på mandag så skal du nok se at allt er i skjønneste orden Oppdatering kreves Tusen takk Oppdatering kommer vet du! Og gratulerer igjen med spiren i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 29. juni 2009 #614 Del Skrevet 29. juni 2009 Kjenner jeg er skikkelig spent på ULen din.... vi er på UL samme dag i graviditeten... så blir spennende å høre hva du får høre og se =) Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlaJenta88 Skrevet 29. juni 2009 #615 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) 12 uker!! Og.. Hvordan gikk det på ultralyd? Oppdatering!! Endret 29. juni 2009 av GlaJenta88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 29. juni 2009 Forfatter #616 Del Skrevet 29. juni 2009 Bare innom med en rask beskjed om at alt gikk supert på UL Den lå der og hikket og veivet med armer og bein! Så utrolig herlig :rødme: Legger inn bilde i kveld, skal videre til hytta til foreldrene mine nå :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 29. juni 2009 #617 Del Skrevet 29. juni 2009 Åh, så koselig og godt å høre! :rødme: Gratulerer så mye med vel overstått UL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 29. juni 2009 #618 Del Skrevet 29. juni 2009 Og for 12 uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 29. juni 2009 #619 Del Skrevet 29. juni 2009 Gratulerer med forlovelse og 12 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 29. juni 2009 #620 Del Skrevet 29. juni 2009 Så gøy! Og godt å høre at alt står bra til! Gleder meg til å se bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå