Gå til innhold

Har fått et mirakel i hus

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei igjen :hallo:

En stund siden jeg har oppdatert her nå ser jeg! Har jo kommet over i juni-måned og greier! Begynner å bli ordentlig sommer!

I dag sto jeg opp og trodde jeg begynte åtte, men så ser jeg at jeg ikke begynner før halv ni! Så da blir det litt dødtid :gjeiper:

Egentlig har jeg nok å gjøre da! Får megler hit i morgen og er nok å ta i, må jeg innrømme. Har satt på en klesvask, så da får jeg henge opp den når jeg kommer hjem.

Samboeren kommer hjem rundt 21 i kveld og innen kl. 9 i morgen tidlig må vi ha ryddet/vasket hele huset, beiset ferdig terassen og klippet gresset :dåne:

Jaja.. Fint jeg har masse energi til overs da :ironi:

Men, går vel på en eller annen måte :fnise:

Ellers går det vel greit tror jeg :gjeiper: Selv om jeg går på pillene er jeg bittelitt småkvalm innimellom, særlig om jeg ikke får i meg mat. Men det er absolutt ikke noe problem, fullt levelig!

Blir veldig trøtt av pillene da, og det er litt slitsomt. Men helt klart verdt det :)

Så har jeg fått time til tidlig UL :hoppe: Har time den 29. juni. Da er jeg akkurat 12 fullgåtte uker, så da blir det utvendig!

Gleder meg til å se den lille klumpen! Eller klumpene?? :lur: Neida.. Er vel bare en vel :gjeiper:

Og helgen om litt over to uker skal vi til Gdansk (!!) i Polen. Har jubileum så fant ut at vi skulle ta en hotellweekend :rødme:

Overrasket samboeren litt da, for han hadde nok tenkt litt i nærheten og ikke så dyrt.

Snakket med han på tlf i går kveld og sa jeg hadde ordnet tur til oss. Da han spurte hvor sa jeg at vi får kjøre til Sandefjord. Så la jeg til "så får vi ta flyet til Gdansk".. "Til hvor sa du??"

:ler:

Blir nok bra.. Har lest litt om det, og ser ut som en koselig by! :)

Men får kanskje ta i et skippertak det siste kvarteret før jeg må dra nå.. :P

Håper alle får en fortsatt fin dag og uke! :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koselig med ferie da :)

Godt du føler deg i levelig form ;)

Skrevet

Så gøy dere skal på tur! Der er sikkert kjempekoselig :) Kos dere masse!

Skrevet

Koslig med Cuba-oppdatering. Godt å lese at alt er bra med deg. :)

Høres ut som du har en slitsom kveld i vente. :dåne: Ble sliten bare ved tanken på alt dere skal få unna. Håper ting går radig unna, så dere slipper å bruke halve natta.

:hoppe: for tidlig UL og Polentur! Så moro. :nigo:

Ha fortsatt fin dag - ikke slit deg helt ut i kveld. :klemmer:

Skrevet
Snakket med han på tlf i går kveld og sa jeg hadde ordnet tur til oss. Da han spurte hvor sa jeg at vi får kjøre til Sandefjord. Så la jeg til "så får vi ta flyet til Gdansk".. "Til hvor sa du??" :ler:

Blir nok bra.. Har lest litt om det, og ser ut som en koselig by! :)

Haha, det er ikke så rart at han reagerer sånn da. Når han forventet noe i nærheten også drar du han med til Polen ;):ler: Men det blir helt sikkert flott! Likevel må jeg, som Vestfolding, si at dere helt sikkert kunne ha blitt i Sandefjord også. Det er en by med mer enn bare Torp flyplass ;)

Så bra at du ikke har noen fæle plager, og at ultralydtimen er etter 12 uker! :Nikke: Jeg hadde innvendig når jeg var 12+5, da. Men da skulle jeg jo til gynekologen uansett på en måte, så det var nok derfor tenker, jeg. Jeg ble også bare kvalm når jeg var sulten på "slutten" av kvalmeperioden. Nå er formen tipp topp også er jeg hele 14 uker til lørdag! :hakeslepp: Jeg synes tiden har gått veldig fort altså! ;)

Skrevet

Det ble litt mindre å gjøre i går (heldigvis får man nesten si). Forrige uke kjøpte vi fargen Mahogny (??) til å beise terassen med. Fant ut at vi trengte et par spann til så samboeren kjørte innom det samme stedet i går.

Sa spesifikt at han skulle ha mahogny (??), men da han kom hjem var det RØD!!

Det sto på lokket til og med.. Fins det ikke bedre folk til sånne jobber??

Så da kom megleren i dag og terassen var halvbeiset :fnise: Menmen.. han tok ikke noen bilder i dag da, kommer vel en fotograf etterhvert :)

Men vi holdt på til vi la oss, sto opp igjen rundt sju og holdt på til han satt foten innenfor døren :fnise:

GlaJenta88: Hehe.. Joda, er fint i Sandefjord også :jepp: Har tatt båten fra Strømstad dit noen ganger. Har jo ikke fått sett så veldig mye av byen, men litt i allefall :gjeiper:

14 uker ja! Tiden går fort for alle andre! Forundrer meg ikke at du en dag sier du er i uke 32 og jeg er i uke 15 eller noe :fnise:

Neida, syns vel ikke tiden går sånn altfor sagt egentlig. Går litt fortere nå som man har blitt litt vant til det på en måte. Ikke at jeg forstår det enda men :gjeiper:

Jeg tar fortsatt de kvalmepillene da, så vet jo ikke hvordan det hadde vært om jeg ikke hadde tatt de.

Skrevet

Så kjekt med oppdatering ja! Det har endelig jeg også fått gjort nå :)

Hørtes veldig hyggelig ut med en kjærestepar-tur til Gdansk. I dag er det faktisk 7 år siden jeg og mannen ble kjærester. Koselig å feire jubileummer :)

Bra at det går fint med deg!

Skrevet

Fytte katta, tålmodigheten min er virkelig på bunn her nå!

Barna hadde fått hver sin pakke sjoko-pops (eller hva det var) med leker i. Gutten fikk rosa og jenta fikk grønn, så vi byttet. Men da begynte hun å sutre og ville ha den grønne, selvfølgelig.

Vi prøvde å forklare det at hun måtte jo ha jenteleken, men hun ville ikke høre på det. Kjente det kokte inni meg, så "brummet" litt og måtte bare gå vekk for ikke eksplodere :sukk: Ikke noe gøy.. Blir så irritert at jeg nesten skjelver :sjenert:

Skrevet

Hehe! Kjenner igjen sånne irritasjonsmoment.. Jeg har et lass med små søskenbarn, og jeg har funnet ut at om de skal få noe, godteri, leker eller whatever, så er det best å gi alle AKKURAT det samme, samme farge, form og alt.. Hehe, for de finner alltid noe som er urettferdig eller noe :fnise:

Skrevet
Hehe! Kjenner igjen sånne irritasjonsmoment.. Jeg har et lass med små søskenbarn, og jeg har funnet ut at om de skal få noe, godteri, leker eller whatever, så er det best å gi alle AKKURAT det samme, samme farge, form og alt.. Hehe, for de finner alltid noe som er urettferdig eller noe :fnise:

Ja, helt klart. Men det var jo umulig å se gjennom pakka hvilken farge det var. Var sånn frokostblanding vet du. Hehe..

Nå har jeg nettopp sittet å gråte til et klipp fra Days of our lifes. Fra da Zack (??) døde. En som hadde lagt ut Youtube-klipp på facebook, med trist sang og greier.

Fulgte med på den serien for mange år siden, så visste hvem de fleste av folka var, men ikke Zack.

Hadde sikkert syns det hadde vært trist uten å være gravid også, men jeg er ikke typen som sitter å regelrett gråter til sånne ting.. :fnise:

Ønsker alle sammen en super fredagskveld og en herlig helg så lenge :klem:

Skrevet
Nå har jeg nettopp sittet å gråte til et klipp fra Days of our lifes. Fra da Zack (??) døde. En som hadde lagt ut Youtube-klipp på facebook, med trist sang og greier.

Fulgte med på den serien for mange år siden, så visste hvem de fleste av folka var, men ikke Zack.

Hehe, er det noen hormoner ute å går eller ?

:fnise:

Håper dere får en fin helg, og at bonusbarna ble fornøyde til slutt..Ikke enkelt med farger og sånt ;)

Skrevet
Hehe, er det noen hormoner ute å går eller ?

:fnise:

Håper dere får en fin helg, og at bonusbarna ble fornøyde til slutt..Ikke enkelt med farger og sånt ;)

Hehe.. fare for det :sjenert: Merker det hele dagen stort sett, blir blank i øya av ingenting :fnise:

Takk for det, og det samme til deg! Var innom dagboka di og så TR hadde gjort innmars igjen. Dårlig!! :tristbla: Krysser for at den sitter neste gang :jepp:

Skrevet

Joda, tanta er punktlig som vanlig :kjempesinna:

Men sånn er det, man kan ikke bare knipse også er man gravid...

Du får komme inn i boka mi om 14 dager for å strø litt graviditetsstøv ;)

Skrevet

så bra du overlever graviditeten... hehe. og at det ser ut som at knøttet der inne har det godt. Og det høres jo faktisk ut som en bra ting og ha mye å gjøre, da flyr dagene så fort frem mot 12 uker og voksende mage. LItt stress med den beisinga ja.. , men så blir det nå gjort! ( har en ubeisa terrasse her...)

ha en flott søndag!

Skrevet
Joda, tanta er punktlig som vanlig :kjempesinna:

Men sånn er det, man kan ikke bare knipse også er man gravid...

Du får komme inn i boka mi om 14 dager for å strø litt graviditetsstøv ;)

Nei, helt sant det! Skal komme strø litt babystøv hos deg ja :jepp:

så bra du overlever graviditeten... hehe. og at det ser ut som at knøttet der inne har det godt. Og det høres jo faktisk ut som en bra ting og ha mye å gjøre, da flyr dagene så fort frem mot 12 uker og voksende mage. LItt stress med den beisinga ja.. , men så blir det nå gjort! ( har en ubeisa terrasse her...)

ha en flott søndag!

Hehe.. Blir litt feil å si "overlever" kanskje. Er jo overlykkelig over dette, så alt er jo verdt det :gjeiper:

Ja, deilig å ha nok å gjøre. Gleder meg bare til ferien jeg nå, men gruer meg til de to siste ukene på jobb. Er så lei den jobben at jeg nesten blir deprimert :tristbla:

Gruer meg for hver dag..

Mandag om en uke skal jeg tilbake til jordmor! Da blir det prøvetagning og greier. Da fikk pappaen bli med også, så det blir jo koselig :)

Skrevet

Du får tenke på pengene... verdt sekund! Tenk at du kun gjør det for pengene.. og at jobben IKKE får lov å gjøre deg deprimert osv.. prøv å distansere deg fra hele greia og gled deg til ferie...!

Skrevet
Du får tenke på pengene... verdt sekund! Tenk at du kun gjør det for pengene.. og at jobben IKKE får lov å gjøre deg deprimert osv.. prøv å distansere deg fra hele greia og gled deg til ferie...!

Takk for gode råd, skal prøve å tenke på det :klem:

Skrevet
:vinke: innom å sier hei og hå :)

:kose:

Hei, så hyggelig! Håper alt er bra med deg, skal stikke innom dagboka di :jepp:

:klem:

I dag er jeg 9 fullgåtte uker :hoppe:

Skrevet (endret)

:duskedame::danser::duskedame: 9 uker :duskedame::danser::duskedame:

Tenk, om en liiiten uke så bærer du på et foster! :rødme:

Edit: Også er du jo bare 5 uker etter meg, da. Så når jeg er 32 uker, så er du 27 uker! :hoppe:

Endret av GlaJenta88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...