Viktoria85 Skrevet 3. mai 2009 #481 Del Skrevet 3. mai 2009 Så flott at den digitalt testen bekreftet at du er gravid! Det er jo fantastisk! Endelig skjer det for dere! Hørtes slitsomt ut med jobb i helga, alltid dumt å jobbe når "alle andre" har fri syns jeg. Du får glede deg til neste helg ja! Da må jeg sitte å lese til eksamen dessverre Sånn sett er det bedre å jobbe... Lykke til på jobb i morra og resten av uka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #482 Del Skrevet 4. mai 2009 Takk for enda flere gratulasjoner :D Missyw: Satser på at det er deres tur nå Bare å forsyne seg av babystøv :gjeiper: Viktoria85: Nei, det er nok ikke greit med studier alltid heller! Takk for det! Lykke til med lesing til eksamen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 4. mai 2009 #483 Del Skrevet 4. mai 2009 Innom og ser hvordan det står til med den gravide. Jeg har gått med et smil om munnen hver gang jeg har tenkt på deg i helga. Tenkt at du er gravid! Jeg er sååå glad på dine vegne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #484 Del Skrevet 4. mai 2009 Innom og ser hvordan det står til med den gravide. Jeg har gått med et smil om munnen hver gang jeg har tenkt på deg i helga. Tenkt at du er gravid! Jeg er sååå glad på dine vegne! Åhh.. Er det sant? Så utrolig hyggelig at noen tenker på meg da *rørt* Ellers er det ganske bra! Har kjøpt en ny CB som jeg tenkte å ta i morgen tidlig. Bare for å se at den har blitt sterkere! Så har jeg fått time hos barnmorskan (jordmor)!! Ringte i dag og fortalte hvordan det var og at jeg lurte på hva som skulle skje nå. Så fikk jeg time til en slags helsesamtale neste tirsdag allerede! Så får jeg en ny time for prøvetagning osv. da! Gleder meg så vanvittig til å komme i gang og kunne snakke med jordmoren om dette! I går kjøpte jeg en pakke med RFSU-strimler. Tok en i går ettermiddag/kveld. Den ble sånn halvveis, litt svak, men godt synlig! Tok den siste nå nettopp og den ble klart sterkere! Godt å se Måtte bare fortelle det til en på jobben i dag da! Har jo bare kjent han en ukes tid, men han er en jeg stoler på og som jeg visste ville syns det var hyggelig. Sa at det var en hemmelighet da og at han ikke måtte si det til noen. Men han ble oppriktig glad, ga meg en klem og greier :gjeiper: Koselig Hadde noe opplæring om selve firmaet jeg jobber for i dag og da var det også noen helt nye der, så vi presenterte oss alle sammen. Hun ene har en sønn på 18 måneder og en annen skulle bli pappa i juli. Hadde SÅ lyst til å fortelle om min ferske graviditet, men kunne jo ikke det selvfølgelig Ble litt stresset der jeg satt da! hehe.. Håper alle har hatt en hittill fin mandag og at kvelden blir minst like bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #485 Del Skrevet 4. mai 2009 Må bare skrive litt igjen Fikk nettopp post fra venninna mi på facebook. Hun har en datter på litt over to år og nå har de bestemt seg for å starte prøvingen på nr. 2 Hun vet at vi prøver, men ikke at vi har fått det til enda. Skal ringe henne nå straks og fortelle det! Håper hun blir gravid med en gang også, hadde vært så koselig! Og så har de bestemt seg for å gifte seg i september! Og hun ville gjerne ha meg til forlover! (Glad-gråt altså) Åh! Tror hormonene begynner å sette inn her nå.. Eksen min kommer nok også i bryllupet da, og hans "nye" dame! Han er nemlig bestekamerat til min venninnes samboer. Er egentlig pga eksen og meg de er sammen Gjør meg ingenting at han er der altså, vi har ikke noe uoppgjort eller noe sånt. Men må innrømme jeg gleder meg litt til jeg kommer der med mage osv :rødme: Åh! Nei, nå blir det mye fint framover! Weee Gleder meg så utrolig til planlegging med venninna mi osv! Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg akkurat nå Egentlig blir jeg litt nervøs når alt er så bra.. For bare under en måned siden var jeg uten jobb, ikke gravid og visste ikke noe om hvordan framtiden så ut. Men nå har så mye gått min vei, så nå kan det bare gå en vei føler jeg. Lurer på når det blir en stoppe for "flaksen" min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lhinn Skrevet 4. mai 2009 #486 Del Skrevet 4. mai 2009 wiiiiiIIIII!!!!!!!! her sitter jeg med frysninger. GRATULERER cuba!! dette var gøy å lese så flott at alt har gått din vei, gjør bare dette enda vakrere.. lykke til med graviditeten- blir det artig å følge deg på denne fantastiske ferden :rødme: fra en rørt Linn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #487 Del Skrevet 4. mai 2009 Tuuusen takk, Linn! Blir rørt jeg også, når andre blir rørt av dette her Håper du også blir gravid fort som bare det, så jeg kan følge deg også! Krysser fingrene for det! Mange fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 4. mai 2009 #488 Del Skrevet 4. mai 2009 Gratulerer! Endelig! Eg kjem gjerne innom på babystøvsanking når me får lov å gjenoppta prøvinga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #489 Del Skrevet 4. mai 2009 Gratulerer! Endelig! Eg kjem gjerne innom på babystøvsanking når me får lov å gjenoppta prøvinga. Tusen takk, go`dreia! Ja, gjør det da! Satser på at det bosetter seg en liten spire i magen din snart også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #490 Del Skrevet 5. mai 2009 Da har jeg tatt min siste graviditetstest for denne gang. Tok en CB og teststreken ble sterkere enn kontrollstreken, så da er det vel ikke noe vits i å teste noe mer Ønsker alle en fin tirsdag! Håper været hos dere er litt bedre enn her (regn) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 5. mai 2009 #491 Del Skrevet 5. mai 2009 Hurra for sterke tester! Nå er terminen din forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #492 Del Skrevet 5. mai 2009 Hurra for sterke tester! Nå er terminen din forresten? Har regnet ut at menstermin er 13. januar I dag har jeg blødd neseblod igjen Satt sammen med noen fler og spiste lunsj og brått kjente jeg at det begynte å renne. Snufsa til jeg fikk opp papiret jeg hadde klart i veska og løp inn på do. Satt vel der i en halvtimes tid. Det virkelig pumpe ut altså! Var redd jeg skulle besvime et par ganger. Så klarte jeg å tette doen også da selvfølgelig Måtte bare ta dobørsten og løse det opp! Herregud.. Svake meg fortalte det til et par andre jeg også jobber med da. For de lurte på hva dette kom av og da klarte jeg ikke å si at jeg ikke ante Men det gjør meg ikke noe at de vet det. Eneste er at jeg kanskje føler det litt dumt ovenfor foreldrene våre, siden så mange andre får vite det før dem. Men skal snakke med samboeren i kveld og høre hva han sier. Han har også sprukket ovenfor et par kamerater. Men lurer på om det er noe jeg kan gjøre ang dette neseblodet..? Noen som vet? Hun ene nevnte at jeg kanskje burde være forsiktig med sjokolade ( ) siden det øker blodsukkeret...? Noen som har noen innvendinger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 5. mai 2009 #493 Del Skrevet 5. mai 2009 Har dessverre ingen gode råd mot neseblødning. Men håper det gir seg snart, for det høres utrolig irriterende ut. Men bedre å blø i den enden, tenker jeg Tenk om du får årets nyttårsbarn da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #494 Del Skrevet 5. mai 2009 Har dessverre ingen gode råd mot neseblødning. Men håper det gir seg snart, for det høres utrolig irriterende ut. Men bedre å blø i den enden, tenker jeg Tenk om du får årets nyttårsbarn da! Hehe! Helt klart en bra ende å blø i, tross alt! Og med tanke på hva som (forhåpentligvis) kommer i januar er det jo verdt det Ja, det hadde jo vært litt morsomt da! :gjeiper: Men spørs vel det, er vel ikke så ofte førstegangs føder før tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poizki Skrevet 6. mai 2009 #495 Del Skrevet 6. mai 2009 Gratulerer!!!! Så artig for deg at det endelig klaffet! Man blir jo faktisk glad på andres vegne her inne, selvom det er folk man ikke kjenner...Hehe... Håper det er min tur neste gang - du får ta en tur inn i dagboka mi å spre litt babystøv:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #496 Del Skrevet 6. mai 2009 Tusen takk, Poizki! Ja, man gjør jo faktisk det :gjeiper: Jeg blir faktisk nesten mer glad når det klaffer for noen her inne av en grunn. Eller.. Jeg får ikke noe særlig av den litt vonde misunnelsen som jeg kan få når bekjente/venner blir gravide. Blir jo misunnelig her også så klart, men på en mer positiv måte. Jeje.. blabla Kommer med en gang med en hel haug babystøv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 7. mai 2009 #497 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg fikk hjertet helt i halsen da øynene mine skimtet BLOD, og ble så glad da det "bare" var neseblod. Det høres jo veldig slitsomt ut, men som dere sier, det er jammen bra det er i den enden du blør. Skjønner at det er vanskelig å ikke si det til folk på jobben, særlig når du begynner å blø sånn og vet hva det kommer av. Husker da jeg ble gravid, jeg følte at ALLE kunne se det på meg, som om det sto skrevet i ansiktet mitt, så gikk rundt og for meg selv. Blir spennende med time hos jordmor. Godt å komme i systemet, liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #498 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg fikk hjertet helt i halsen da øynene mine skimtet BLOD, og ble så glad da det "bare" var neseblod. Det høres jo veldig slitsomt ut, men som dere sier, det er jammen bra det er i den enden du blør. Skjønner at det er vanskelig å ikke si det til folk på jobben, særlig når du begynner å blø sånn og vet hva det kommer av. Husker da jeg ble gravid, jeg følte at ALLE kunne se det på meg, som om det sto skrevet i ansiktet mitt, så gikk rundt og for meg selv. Blir spennende med time hos jordmor. Godt å komme i systemet, liksom. Hehe! Ja, blod og svangerskap er liksom ikke det optimale (selv om det ofte går bra med litt da - tenker på Klematis bl.a). Blir nok til at vi forteller mine foreldre det nå til helgen. Enten før eller etter konfirmasjonen til fetteren min. Føles litt feil når så mange andre vet det og ikke de. Har tenkt til å si det ganske "rett ut da", noe som: Eh.. jeg lurte på en ting. Som om jeg skal spør et helt enkelt spørsmål. Og så skal jeg legge til (like naturlig): Dere har ikke lyst på et barnebarn i januar da? Er så utrolig spent på reaksjonen. De vet jo at vi prøver så de blir helt sikkert glade, men håper likevel på en ganske stor begeistring :gjeiper: Gleder meg altså! Tror nok det kommer et par tårer fra meg Får det jo nesten bare av å tenke på det Fin ticker du har fått forresten, Happy Feet! Greit for oss andre å ha litt oversikt også :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #499 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg jobber jo på samme sted som eksen til samboeren og moren til barna hans. Jeg har ingen problemer med det og syns vi har et "positivt" forhold med tanke på omstendigheter osv. Hadde hun ikke vært eksen hans og jeg ikke visste diverse om henne kunne vi sikkert ha vært venninner faktisk. Men uansett. I går fikk jeg en mail av henne på jobben da Hun håpte jeg ikke syns det var vanskelig at vi jobbet på samme sted og hun syns det var bra at vi kunne snakke sammen osv. Hun er kjempeglad for at jeg er sammen med "K" (altså samboeren min ) og håpte alt var bra med oss. Hun skjønte at det kunne være vanskelig å omgås eksen til samboeren, siden hun også må gjøre det innimellom siden hennes nye samboer også har barn fra før. Men hun skrev også at det helt sikkert var vanskeligere å takle om man ikke hadde barn fra før. Klarte ikke å dy meg når jeg skrev tilbake og hintet litt om at det kanskje ikke var så lenge til Og jeg kunne bare spørre om det var noe jeg lurte på eller ville snakke om noe. Sa også at hun gjerne kunne komme til meg når det gjaldt ting som henting av barn osv om jeg ville det. Har jeg vært litt heldig med "stemorsrollen" min eller? Som jeg skrev tilbake var jeg veldig takknemlig for at det hadde blitt som det hadde, og at det nok var mer vanlig med et "hatforhold" mellom eks og ny dame. Ønsker alle en super helg! I dag skal vi på harrytur tenkte vi. Sniktitte litt på babyshoppen kanskje..? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 8. mai 2009 #500 Del Skrevet 8. mai 2009 Hun høres jo hyggelig ut hun eksen til samboeren din Jeg tror du har vært heldig der, ja, hehe Er vel ikke alle som opplever hyggelige ekser! Håper det går bra med deg, samboeren din og den lille i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå