Gå til innhold

Har fått et mirakel i hus

Cuba

Anbefalte innlegg

Ja, forstår godt at du vil vente til i morgen med den digitale. Greit å være helt sikker på at urinen er konsentrert, når en først svir av en digital en.

Kos deg med fri i morgen, og lykke til på jobb i helga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, forstår godt at du vil vente til i morgen med den digitale. Greit å være helt sikker på at urinen er konsentrert, når en først svir av en digital en.

Kos deg med fri i morgen, og lykke til på jobb i helga!

Takk for det! Ha en fin tur til vestlandet :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann :vinke:

Lest litt bakover her nå, og må jo nesten bare gratulerer deg med :gravid:

Skjønner det må føles litt uvirkelig, men det går vel opp for deg snart her.

Er ganske ny her jeg, og synes det er så koselig at flere har blitt gravide bare på noen dager omtrent.. wow...*ruller seg i støvet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann :vinke:

Lest litt bakover her nå, og må jo nesten bare gratulerer deg med :gravid:

Skjønner det må føles litt uvirkelig, men det går vel opp for deg snart her.

Er ganske ny her jeg, og synes det er så koselig at flere har blitt gravide bare på noen dager omtrent.. wow...*ruller seg i støvet*

Hei du :vinke:

Takk for gratulasjon! Kjempekoselig :jepp:

Håper dere følger etter også snart! Bare å forsyne seg av babystøv ja :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så morro!!! Gratulerer så masse!!! :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Må være en utrolig (og merkelig) følelse! :hoppe:

Forsyner meg av babystøv her ja... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å så morro!!! Gratulerer så masse!!! :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Må være en utrolig (og merkelig) følelse! :hoppe:

Forsyner meg av babystøv her ja... ;)

Takktakk :hoppe:

Ja, det er helt sikkert. Føler meg litt i min egen verden på en måte! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arhirwen

De månedene jeg var gravid (IKKE begynn å tenk i de baner nå da..hehe), dreide mye seg om magen og graviditet - alt annet kom i annen rekke. Rare greier, men veldig koselig! Det er nesten så man får stjerner i øynene - ihvertfall når dere har ventet så lenge! :happy:

Er så glad på dine vegne, og gleder meg til det snart er min tur! :jepp:

Si i fra om du vil ha noe hjemmestrikket, jeg begynner å bli en racer på å strikke babytøy! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!! Nå ble jeg skikkelig glad på dine vegne! Tenk du har en bitteliten spire i magen din, som skal vokse seg stor! Du bærer jo på noe helt fantastisk. Det er en rar og deilig tanke det.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De månedene jeg var gravid (IKKE begynn å tenk i de baner nå da..hehe), dreide mye seg om magen og graviditet - alt annet kom i annen rekke. Rare greier, men veldig koselig! Det er nesten så man får stjerner i øynene - ihvertfall når dere har ventet så lenge! :happy:

Er så glad på dine vegne, og gleder meg til det snart er min tur! :jepp:

Si i fra om du vil ha noe hjemmestrikket, jeg begynner å bli en racer på å strikke babytøy! :ler:

Hehe.. Ja, det blir jo sånn! Gleder meg til det blir din tur jeg også :hoppe:

Nå gleder jeg meg aller først til jeg virkelig får det bekreftet av den digitale i morgen. Så skal jeg ringe noe lege her og få vite hva jeg skal gjøre nå. Om jeg får time til en samtale etterhvert osv! :)

Så blir det sikkert litt snikshopping av klær og sånt utover :fnise: Må innrømme jeg har et par plagg på plass allerede, men de har jeg hatt lenge da! :sjenert:

Hjemmestrikket sa du?? Åh! Det er jeg kjempeinteressert i! Om du har lyst til å strikke noe fint, hadde det vært utrolig koselig :hoppe:

Du trenger vel nesten ikke kjøpe noe til deres en gang du da? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!! Nå ble jeg skikkelig glad på dine vegne! Tenk du har en bitteliten spire i magen din, som skal vokse seg stor! Du bærer jo på noe helt fantastisk. Det er en rar og deilig tanke det.

:klemmer:

Åh, tusen takk! Ja, tenk på det! Virkelig helt fantastisk! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Dette var veldig moro og veldig fortjent! Jeg tror jeg vet sånn noenlunde hvordan du har det - vi prøvde vel omtrent like lenge før det klaffet, og det var en sinnssyk følelse å se den første svake streken komme frem.. ingen tvil om at det er forskjell på skyggestreker og ekte streker ihvertfall!

Kos deg med nyheten - jeg er fortsatt høy, jeg, etter å ha visst om min egen graviditet i 2 uker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Dette var veldig moro og veldig fortjent! Jeg tror jeg vet sånn noenlunde hvordan du har det - vi prøvde vel omtrent like lenge før det klaffet, og det var en sinnssyk følelse å se den første svake streken komme frem.. ingen tvil om at det er forskjell på skyggestreker og ekte streker ihvertfall!

Kos deg med nyheten - jeg er fortsatt høy, jeg, etter å ha visst om min egen graviditet i 2 uker..

Gratulerer til deg også!! :D

Ja, du vet nok hvordan det er! :jepp: Helt rått! :hoppe:

Takk for det, og du også! :) Vi har en spennende tid foran oss begge to :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Arhirwen
Hjemmestrikket sa du?? Åh! Det er jeg kjempeinteressert i! Om du har lyst til å strikke noe fint, hadde det vært utrolig koselig :hoppe:

Du trenger vel nesten ikke kjøpe noe til deres en gang du da? :fnise:

Jeg skal se hva jeg får til da vettu! ;)

Det har blitt noen babytepper og bukser foreløpig! Men mistenker at det bygger seg opp et lager med hjemmestrikket tøy ja! :fnise:

Her har du noen bilder:

http://i294.photobucket.com/albums/mm110/A...wen/Foto042.jpg

http://i294.photobucket.com/albums/mm110/A...wen/Foto046.jpg

http://i294.photobucket.com/albums/mm110/A...wen/Foto049.jpg

http://i294.photobucket.com/albums/mm110/A...wen/Foto048.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så jo utrolig fint ut da, Arhirwen! Flink du er :jepp:

Kunne tenkt meg å strikket litt selv, men kan ikke noe annet enn å strikke vanlig skjerf uten vrang osv. Lite peiling med andre ord :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gratulerer Cuba :klemmer:

Håper du får en fin helg :)

Takk for det, Pusilus!

Håper du også får en fin helg :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidlig oppe på fridagene mine jeg se :murvegg:

Har testet med den digitale og den lyste "Gravid" mot meg :hoppe: Var virkelig deilig å få det bekreftet siden de andre strekene var så svake! :)

Ønsker dere alle en suuuper langhelg og at alle får det været dere ønsker dere :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så deilig med bekreftelse.. ser også for meg at jeg også jeg kommer til å bekrefte slik dersom det blir aktuelt. kjekt å se ordene"gravid" svart på hvitt, og slippe å tenke tolkning, bli usikker...

Da må du ha en deeeeeeeilig, gravid fridag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arhirwen

Gratulerer igjen, nå er det jo helt bekreftet! :happy:

Kan tenke meg at det var underbevisstheten din som vekte deg så tidlig i både går og i dag - du skulle jo teste positivt på testene! ;)

Ha en flott helg!! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...