Gå til innhold

Har fått et mirakel i hus

Cuba

Anbefalte innlegg

GRATULERER!!

:danse: :danse: :danse:

:gravid:

Og jeg ser på IKM lista at du har IKM etter meg...Tørr jeg å teste? og hvis jeg har 28 dagers syklus skulle jeg hatt IKM i går..men jeg tørr ikke teste!!!

Går liksom bare å venter på tanta jeg...tror jeg...

Herremin, man blir jo kokko i hodet av det her :skratte:

GRATULERER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GRATULERER!!

:gravid:

Og jeg ser på IKM lista at du har IKM etter meg...Tørr jeg å teste? og hvis jeg har 28 dagers syklus skulle jeg hatt IKM i går..men jeg tørr ikke teste!!!

Går liksom bare å venter på tanta jeg...tror jeg...

Herremin, man blir jo kokko i hodet av det her :skratte:

GRATULERER

Hehe! Det er skummelt med denne testinga! Jeg trodde ikke jeg skulle få positiv nå, har ikke merket noe spesielt. Ikke noe særlig kvalme (eller litt i forbindelse med testingen da, men det er vel bare derfor). Ellers ikke noe jeg ikke har hatt før tror jeg :P

Men hvor mange DPO er du da? Vet du det? Jeg hadde garantert tatt en test om jeg var deg altså ;) Men du får jo velge selv. Om du klarer å vente skader jo absolutt ikke det heller!

Maaaasse lykke til hvetfall :klem: skal følge med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er mimzy fra SG. Gratulerer så mye med en liten baby i magen :klemmer:

Håper de første 12 uker flyr så fort som mulig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er mimzy fra SG. Gratulerer så mye med en liten baby i magen :klemmer:

Håper de første 12 uker flyr så fort som mulig!!!

Der var du ja :fnise:

Tusen takk for det! Gleder meg utrolig til vi kommer til 12 uker, kommer til å bli vanskelig å skjule det for omverdenen! Merker jeg er sprekkferdig allerede nå! Men samtidig vil jeg jo vente da.

Men siden mine foreldre vet at vi prøver tror jeg ikke jeg klarer å vente så veldig lenge med å fortelle dem. Får snakke med samboeren, så får vi bli enige om noe.

Er jo litt koselig å ha den hemmeligheten en stund da uten at alle vet det! Bortsett fra dere her inne da ;):fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke sjangs til å holde den hemmelig, min er fra siste prøverørsforsøk, så alle på jobben og hele familien visste når jeg skulle teste. Vi har vært prøvere i 6 år, så alle har fulgt med og støttet hele veien.

Men hadde det vært opp til meg, så hadde jeg holdt alt hemmelig lenge :fnise:

Er det ditt første barn? Har ikke lest hele dagboken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke sjangs til å holde den hemmelig, min er fra siste prøverørsforsøk, så alle på jobben og hele familien visste når jeg skulle teste. Vi har vært prøvere i 6 år, så alle har fulgt med og støttet hele veien.

Men hadde det vært opp til meg, så hadde jeg holdt alt hemmelig lenge :fnise:

Er det ditt første barn? Har ikke lest hele dagboken...

Ja, det blir mitt første barn :) samboerens tredje :fnise: Men tror nok han kommer til å syns det er like spennende som meg da. Det er fire år siden han fikk sitt siste barn og han sier han ikke husker noe særlig.

Og så er det jo med en ny kjæreste (og kjærligheten i hans liv selvfølgelig :fnise: ), så det blir jo en ny opplevelse sånn sett også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ønsket så mange ganger at gubben hadde barn fra før, men det har han ikke.

Hadde han hatt, hadde jeg kanskje aldri utsatt meg for alle de hormonelle behandlingene i forbindelse med IVF.

Men, det er umulig å vite...

Kos deg masse med graviditeten, husk folat og vitaminer :klemmer:

Nå skal jeg løpe til butikken, har fått ordentlig kick på vannmelon de siste dagene. I går spiste jeg en halv vannmelon alene :ler:

Vi snakkes her eller på SG, eller begge deler :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ønsket så mange ganger at gubben hadde barn fra før, men det har han ikke.

Hadde han hatt, hadde jeg kanskje aldri utsatt meg for alle de hormonelle behandlingene i forbindelse med IVF.

Men, det er umulig å vite...

Kos deg masse med graviditeten, husk folat og vitaminer :klemmer:

Nå skal jeg løpe til butikken, har fått ordentlig kick på vannmelon de siste dagene. I går spiste jeg en halv vannmelon alene :ler:

Vi snakkes her eller på SG, eller begge deler :klemmer:

Folat tar jeg :jepp: Hva slags vitaminer bør jeg ta? Skjønner jeg trenger en liten innføring i visse ting her :fnise:

Hehe! Moro med kick da, og ikke dumt når det er på noe sunt :hoppe:

Kos deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro!! :) Gratulerer!! :klem:

Jeg er 10 dpo selv i dag jeg, så hvis det klaffer for meg er vi nøyaktig like langt!

Men jeg tør ikke teste ennå, orker ikke all usikkerheten rundt at det kan være for tidlig...

Og dessuten er jeg i 1 PP, og så flaks er det vel nesten ikke lov til å ha, er det? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: Gratulerer så masse! :klemmer: Ser at vi fant ut dette ganke samtidig at vi er gravide! :strix:

Har lyst til å fortelle dette til alle jeg ser,jeg :fnise: , men har bestemt oss til å vente til etter 12 uker. Hvis vi klarer... :klaske:

Men tror nok mamma får vite det litt før...

Godt å ha KG til å få det ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Norge selger de vitaminer hvor det står GRAVIDE I FØRSTE TRIMESTER på pakka. Regner meg de har dem (eller liknende) på apotekene i Sverige også. Jeg fikk beskjed å ta akkurat de vitaminene. Når du går i andre trimester, må du kutte A og D-vitaminene, det har gyn sagt til meg=)

Jeg fikk også beskjed å ikke løfte så mye heller, men jeg kunne ikke allikevel, fordi jeg hadde sååå vondt i eggstokkene etter uttakk.

Kos deg i sola!

Nå skal jeg gå og spise en ny porsjon med hjemmelaget spinatsuppe :gjeiper:

Jeg har heldigvis kick bare på utrolig sunne ting som epler, sitroner, appelsiner, spinat og vannmelon.

Har verken spist godteri eller drukket kaffe på snart 3 måneder nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Arhirwen

Gratulerer såååå mye!!! Dette fortjener du virkelig!! Og så nå rett etter du har kommet i jobb da! :ler:

Blir nesten som de som kjøper seg hund, og blir gravide like etterpå! :fnise:

Tusen ganger HURRA for deg!!! :hoppe::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd

Heisann

Har lest masser av boka di no, og legger bare igjen et spor og sier gratulerer så masse! :kgbaby:

Gleder meg til jeg også skal få bli prøver, som jeg håper blir til sommeren :)

Ønsker deg ei fin langhelg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuusen takk alle for fine meldinger! Dere er vel herlige!! :klem:

LilleRamona: Nei, skjønner godt at du ikke vil teste enda. Jeg tenkte egentlig å vente lenger jeg også, men når jeg først fikk en test i hus var det for sent :fnise:

Lov og lov.. Jeg hadde ikke blitt sint i allefall ;) Haha! Neida, det er vel ikke så altfor mange som er så heldige, men det er absolutt lov å håpe :jepp: Lykke til!!

Baillie: Gratulerer så masse til deg også!! Er helt sykt fantastisk og uvirkelig, er det ikke?? :hoppe:

Vil vente så lenge som mulig før vi forteller det til folk. Men mamma og pappa får nok vite det først. Og så gleder jeg meg veldig til å fortelle det til mormor! Håper bare hun ikke blir sur for at vi ikke er gift enda :ler:

Men ja! KG er utrolig bra å ha! Vet ikke hva jeg skulle gjort uten :fnise:

Mimfin72: Oki! Da skal jeg se etter det i morgen! Jeg blir vel snart standardkunde på apoteket her! hehe!

Arhirwen: Tusen hjertlig!! Hehe.. Ja, typisk det! Men greit å ha noe å gjøre mens man venter da! Tror ikke det blir noen sure miner egentlig. Hun jeg kommer til å fortelle det til er veldig hyggelig og jeg kommer til å fortelle det som det er. At vi har prøvd en stund og at man jo aldri kan vite når (eller i det hele tatt om) det klafder. Tror hun vil forstå det! Bare hun ikke er sliter selv. Hun er jo godt etablert ut i fra hva jeg kan forstå og sånt så. Men men..

Så hyggelig da, Smaragd! Gled dere til prøverperioden! Den er frustrerende, men også utrolig spennende! :fnise:

-----------------------------------------------------------------------------------------

Har nettopp kommet hjem fra hytta! Var faktisk ikke noe problem å ikke fortelle det. Sikkert mye pga av at jeg ikke helt tror på det, men vil heller ikke fortelle det så tidlig. Og vil gjøre litt ut av det. I allefall ha samboer der også :jepp: Men gleder meg veldig til den dagen kommer!!

Så venter jeg på at samboer skal komme hjem med en CB digital. Må veldig på do, så da må det vel være konsentrert nok selv om det er sent på dagen vel?

Får bare ta sjangsen.. :P

Ha en strålende torsdagskveld alle sammen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud!!! Noe så artig å lese!!! :smilbla::nigo::bolledeig: Gratulerer sååå mye!! :tommel:

Så kjekt for dere, virkelig. Dette unner jeg deg! Du har jo hatt en del tunge stunder, og det er så koselig å høre at det har klaffet denne gangen! Hurra!! :duskedame: :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei hva er det jeg leser!?! Så flott Cuba! Gratulerer så mye!

Dette var veldig hyggelig lesing som start på langhelga mi! Jeg er så glad på dine vegne.

Sitter her med et stort glis i ansiktet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Miam og Viktoria85!! :klem:

Dere er så gode alle sammen! Blir helt rørt jeg!

Valgte å vente til i morgen med å ta den digitale! Vil være helt sikker på at forholdene ligger til rette for at den skal gi et riktig svar. Kjedelig om den viser negativt pga det var for tidlig og jeg faktisk er gravid! For kan ikke skjønne annet! :fnise:

Er ganske øm på siden av brystene, tørr i halsen/munn og litt uggen innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...