Klematis Skrevet 24. april 2009 #401 Del Skrevet 24. april 2009 Så bra at det går bra på jobb! Ikke min type jobb, akkurat. Jeg HATER å snakke i telefonen... litt for at noe holder på å grave seg ned i livmora di for tiden! Ha en strålende helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 24. april 2009 Forfatter #402 Del Skrevet 24. april 2009 Så bra at det går bra på jobb! Ikke min type jobb, akkurat. Jeg HATER å snakke i telefonen... litt for at noe holder på å grave seg ned i livmora di for tiden! Ha en strålende helg! Ikke min type jobb heller.. Det er en grunn til at jeg ventet flere måneder før jeg til slutt bare måtte ta den. Syns ikke det er så altfor ille å snakke i tlf sånn generelt, men i salgs- og businessammenhenger er jeg ikke så glad i det. Men får se hvordan det blir. Kommer sikkert til å søke underveis om jeg finner noe jeg har skikkelig lyst på. Ellers håper jeg jo at jeg blir gravid snart og bare må holde ut noen måneder før jeg går ut i permisjon. Takk for det! Håper virkelig jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 24. april 2009 Forfatter #403 Del Skrevet 24. april 2009 Hørtes ut som det blir en nydelig helg for dere ja Ja inne i dagboka mi fant jeg innlegg fra ho men linken er borte til både profil og dagbok og hun ligger ikke på mine innlegg heller lengre Sporløst forsvunnet :klø: Kos deg masse i helgen, krysser fingrer og tær for at det klaffet denne gang Hmm.. Merkelig! Rart å bare brått finne ut at man ikke gidder mer også, men ikke godt å si. Takk for det Det samme til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 24. april 2009 #404 Del Skrevet 24. april 2009 Ja var det jeg også tenkte men jaja Får bare holde øynene åpne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 25. april 2009 #405 Del Skrevet 25. april 2009 Godt å høre at det går bra på jobben. Jeg har vært veldig spent! Håper du har en fin dag i dag og at resten av helga blir like bra. til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 25. april 2009 Forfatter #406 Del Skrevet 25. april 2009 Så hyggelig at du har tenkt på meg da, Happy Feet Jada, har hatt en strålende helg til nå! Har vært marknad her i byen så da tok vi med barna dit en tur. Masse rart å se på, gatene (eller gata og torget :gjeiper: ) fullt av folk og tivoli! Var kjempekoselig og vi har kost oss masse alle sammen Da vi hadde kommet hjem satt barna i gang å tulle med vannslangen da. Da hadde storebror våtet ned håret til vesla på 4 (med hennes godkjenning) og satt klyper i hele håret hennes. Måtte jo le av det, selv om de egentlig ikke får leke med vann. Men det endte egentlig med at vi ble med på leken da 4-åringen var mest tøff og holdt vannslangen siktet mot ansiktet, vi brettet vannslangen og lot det komme bittelitt før i bøyde den igjen. Ho holdt på å le seg i hjel og ble helt gjennomvåt til slutt! Samboeren og jeg knakk helt sammen selv Så kom broren til samboeren og en kamerat på hver sin lettmotorsykkel. Vi har grillet og bare kost oss i det deilige været! Sånne dager er helt fantastiske altså! Håper dere andre også koser dere om dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 25. april 2009 #407 Del Skrevet 25. april 2009 Hørtes ut som en fantastisk dag Koselig med barn Håper det blir en like fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 29. april 2009 Forfatter #408 Del Skrevet 29. april 2009 På tide med en liten oppdatering kanskje :gjeiper: I dag var min første dag på jobb hvor jeg skulle sitte alene. Fram til nå har jeg jo hatt en som hører sammen med meg og hjelper meg når jeg blir usikker. Så det var en liten utfordring, men det gikk egentlig ganske så bra! Solgte til og med et hotellrom for over 18 000,- Ellers var jeg på apoteket i dag og kjøpte en dobbel pakke med graviditetstester! Planen var jo å vente med å teste til fredag morgen, men tviler på at jeg klarer å vente noe lenger enn til i morgen ettermiddag når samboeren kommer hjem. Vanskelig nok å la vær og teste nå med en gang Merker ikke noe forskjell fra tidligere pp`er tror jeg, men det trenger vel ikke bety noe egentlig. Er trøtt da, men det kommer vel helst av at jeg har begynt å stå opp for å dra på jobb I morgen og fredag har jeg fri, men skal jobbe både lørdag og søndag. Starter 9 og slutter 18, så da går mye av dagen. Men men.. Er glad jeg har en jobb i allefall Ha en videre fin kveld alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 29. april 2009 Forfatter #409 Del Skrevet 29. april 2009 Tenkte egentlig vente til i morgen med å ta en test, men så lenge varte min selvbeherskelse Men dere.. Jeg lurer egentlig på om det ikke har klaffet denne gangen jeg Jeg klarer virkelig ikke å tro dette, men det kom faktisk fram en svaaak strek. Men tar ingen store gleder på forskudd før jeg har testet igjen i morgen tidlig. Herregud, trodde ikke dette kunne skje meg!! Hadde en ganske kraftig reaksjon på streken jeg fikk se da! Lo og gråt om hverandre og måtte ringe samboeren. Han lurte vel når jeg gråtende spurte om han var alene Men han ble kjempeglad da og nå er vi sykt spente på testen i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 29. april 2009 #410 Del Skrevet 29. april 2009 Åh, herre guuuud, så spennende! Svak strek med kveldstesting før IKM, det må jo bety noe?? Får helt klump i halsen og gåsehud her jeg sitter jeg... Gleder meg til du skal teste i morgen tidlig! Tenk om du er gravid (som jeg jo tror du er), det er jo heeelt fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 29. april 2009 #411 Del Skrevet 29. april 2009 Ååååh, så fantastisk! Må innom her og sjekke i morgen hvertfall, og er ganske sikker på at jeg kan gratulere deg da!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 29. april 2009 Forfatter #412 Del Skrevet 29. april 2009 Åh, herre guuuud, så spennende! Svak strek med kveldstesting før IKM, det må jo bety noe?? Får helt klump i halsen og gåsehud her jeg sitter jeg... Gleder meg til du skal teste i morgen tidlig! Tenk om du er gravid (som jeg jo tror du er), det er jo heeelt fantastisk! Åh.. Nå fikk jeg tårer i øynene av deg Du er så god! Syns den livmorshinna di skal ta seg sammen litt og bli klar for en spire også!! Huff.. Er den testen falsk har jeg dummet meg bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 29. april 2009 Forfatter #413 Del Skrevet 29. april 2009 Ååååh, så fantastisk! Må innom her og sjekke i morgen hvertfall, og er ganske sikker på at jeg kan gratulere deg da!! :hoppe: Jeg håper dere har rett.. Sukk! Er helt vekk her jeg nå.. Kan ikke tro det om det er sant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 29. april 2009 #414 Del Skrevet 29. april 2009 JIPPI Gud så skjønt er den positiv Ruller meg i støvet i tilfelle Du skal nok se at i morgen blir den supeeer positiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 30. april 2009 Forfatter #415 Del Skrevet 30. april 2009 Var nok ikke det, Netta. Er ganske lik som den i går Håper ikke dette er falske. De har jo ikke vært det når jeg har testet før, mener jeg. Skal i allefall til apoteket med en gang det åpner Dumme meg som ikke fikk sove lenger heller Tid å stå opp på på en fridag! hehe.. Huff.. Tenk om testen etterpå er negativ da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arhirwen Skrevet 30. april 2009 #416 Del Skrevet 30. april 2009 Så spennende! :happy: Men ta verken sorger eller gleder på forskudd, kjøp en digital test så får du det bekreftet. Håper virkelig at det har klaffet denne gangen for dere!! Jeg krysser alt jeg har av fingrer og tær!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 30. april 2009 Forfatter #417 Del Skrevet 30. april 2009 Så spennende! :happy: Men ta verken sorger eller gleder på forskudd, kjøp en digital test så får du det bekreftet. Håper virkelig at det har klaffet denne gangen for dere!! Jeg krysser alt jeg har av fingrer og tær!! Tusen takk Ja, skal se om de har en digital her. Om ikke så får jeg be samboer kjøpe med fra Norge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 30. april 2009 Forfatter #418 Del Skrevet 30. april 2009 Dere.. Jeg er gravid Ikke at jeg skjønner det selv da, det er liksom ikke meg på en måte! Herreguuuud!! Dette er helt villt! Så om dette går bra blir jeg mamma i januar!! Haha.. Får ingen følelse av å si det, for det er seriøst helt uvirkelig!! Var jo å kjøpte en CB nå.. Holdt den 5 sek i koppen og la den ned litt. Tok den opp å tittet på den. Da var fortsatt ruta helt blå og jeg så ingen loddrett strek. Ble skikkelig lei meg, men når det hadde gått litt mer tid dukket det opp en svak strek! Har fått falske på CB før, men ikke som denne. Den har riktig bredde og den er blå. Veldig svak, men jeg er ikke i tvil. Er jo bare på 10 DPO så rart om den skulle vært så mye sterkere.. De hadde ikke digital da, men samboeren skulle prøve å få kjøpt med en fra norge så tar jeg vel den i morgen tidlig! Må jo ha det "svart på hvitt"! Og jeg som skal på hytta med mamma en tur etterpå. Håper det går greit å holde for meg selv, for skal IKKE si det enda! Prøve å vente et par uker hvertfall. Mamma og pappa vet jo at vi prøver, så håper hun ikke spør om noe :s Men helt alvorlig - trodde ikke dette kunne skje meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 30. april 2009 #419 Del Skrevet 30. april 2009 Åh, så fantastisk! GRATULERER SÅ MASSE!! Endelig var det din tur! Åh, så glad jeg er!! Kan tenke meg det er mange tanker som flyr gjennom hodet ditt nå? HURRA!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 30. april 2009 Forfatter #420 Del Skrevet 30. april 2009 Tusen takk, vennen Hehe! Det skal du være sikker på! Samtidig så forstår jeg det ikke.. Tror ikke det går ordentlig opp for meg før ultralyd og når jeg kjenner bevegelser osv. Helt utrolig!! Så er man jo selvfølgelig redd det skal skje noe da.. Det er jo absolutt ikke sikkert dette går bra. Men.. Vinner vel ingenting på å være negativ heller. Får heller kose meg med dette og se framover Går det galt kommer jeg sikkert til å være sur på meg selv om jeg ikke nøt det da det varte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå