Gå til innhold

Har fått et mirakel i hus

Cuba

Anbefalte innlegg

:duskedame. :duskedame: :duskedame: skikkelig på deg denne pp ;) Denne gangen GIKK det :) Krysser allt som er for deg ;) Håper dagene går raskt frem mot ikm og at tankene flyr over på andre ting :lete:

:kose:

Tusen takk for det! :) Snille dere er!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:duskedame: Heier litt på spiren jeg også! Denne måneden SKAL den sitte!

Tusen takk! Er sikker på at denne heiingen deres hjelper :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det en stund siden jeg hadde skrevet noe her, så tenkte jeg måtte hilse på igjen :)

Det hørtes bra ut med et eget AS ja. To av onklene mine driver et vaktmesterfirma sammen, og det går veldig bra! Det begynte med de to, og nå har de ansatt rundt 20 stk som jobber for de.

Jeg lengter etter sommer og sol jeg også! Det er den beste årstiden syns jeg. Slippe å tenke på vinterjakke, lue, skjerf og votter. Og best av alt; det regner mindre, og dermed også mindre av den ekle våt-hund-lukta og tørking av pels etter hver gåtur ute i regnet...

Jeg tror at jeg også har EL snart, i alle fall en av de nærmeste 3-4 dagene. Så da ligger vi ganske likt i syklusen denne PP.

Nei, nå skal jeg lage meg litt kveldsmat, og så er det kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Inne å heier litt i dag å ;)

:duskedame:

:popcorn:

Takk :klemmer:

Viktoria85: Han kommer til å starte enkeltmannsforetak nå først da tror jeg. Og så slår de seg kanskje sammen til AS om et par år eller noe. Får ta det litt som det kommer!

Spennende med EL rett rundt hjørnet da :jepp: Kanskje vi kan vente en januar-baby begge to ;) Hadde vært noe :sjarmor:

Og gjett hvem som har fått jobb og begynner allerede i morgen da? Jeg? Jepp :hoppe:

Fikk en jobb på det callsenteret her og skal sitte på "hotellbooking".

Er ikke helt sikker på hva jeg skal drive mest med, men det finner jeg ut i morgen :P

Blir deilig å komme ut i jobb igjen og treffe litt folk :)

Moren til barna til samboeren jobber jo der (og hennes samboer), så det blir nok kanskje litt rart. Men vi sitter ikke på samme avdeling og jeg har ikke noe personlig i mot noen av dem, så det går nok bra :)

I tillegg går hun ut i ferie f.o.m uke 29 og så rett i barsel etter det, så da blir det jo ikke så lenge til hun slutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, håper jeg også.. Var jo ikke førstevalget mitt akkurat, men bedre enn ingenting altså!

Og bare jeg ikke direkte mistrives, er jeg fornøyd :)

Blir spennende å høre hva lønnen ligger på. Blir ikke så mye tror jeg.

Eksen til samboeren får utbetalt rundt 10-11 000 svenske i måneden tror jeg det er. Så blir nok ikke så mye mer enn det. Men er jo litt billigere her generelt, så får ha det i bakhodet :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, så bra!! :hoppe: Gratulerer så masse! Og lykke til i dag, spent på å høre hvordan første dag har vært. ;)

Må være utrolig deilig å ha fått en jobb, håper du kommer til å trives godt. Blir sikkert litt lettere å få tankene over på litt annet en prøvingen også. Nå som du er i ventemodus, kommer nok dagene til å rase avsted til IKM og tanta som kommer til å glimre med sitt fravær. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei! :goodbye:

Nå har jeg lest igjennom dagboka di, spennende - men sikkert frustrerende tider for dere..

Vi har også akkurat begynt, så jeg er ikke så inne i dette enda, men kjenner jeg håper det klaffer med engang!

Lykke til denne PP da, får håpe dere treffer med :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen alle sammen :)

Har ikke fått skrevet her på noen dager ser jeg. Har vært mye med jobbing og bursdag til mormor osv. Men nå er det helg, så da har jeg litt tid :)

Har gått ganske så bra på jobb vil jeg si!

Har bare vært opplæring og medlysning på telefon til nå da. Hun jeg satt sammen med i dag lot meg skrive, mens hun snakket med kunden.

Det jeg skal drive med er kun salg, foreløpet i allefall. Er heldigvis ikke den "negative" typen salg, men det er kunder som ringer og vil booke hotell. Litt bedre når det er frivillig fra kundens side :fnise:

Blir medlystning både mandag og tirsdag også, men blir nok til at jeg prøver meg på et par samtaler. Men vil sørge for at i allefall den første samtalen blir med en norsk kunde. Forstår som regel svenske veldig godt, men er ikke SÅ lett når man skal skrive alt riktig i tillegg.

Danske og finske kunder vil jeg vente så lenge som mulig med. Men allerede på onsdag skal jeg sitte for meg selv, så da har jeg jo ikke noe valg :gjeiper:

I helgen skal vi bare kose oss tenker jeg. Har barna fram til søndag da :) I morgen er det marknad her i byen så da blir det en tur dit hvertfall. Da bruker gatene og være fulle av folk og det er mye rart og billig å få kjøpt. Hehe..

Så blir det nok en tur på hytta til foreldrene mine :)

Ang. prøving venter jeg jo på IKM da. Første testen blir nok brent av neste fredag eller lørdag. Merker jeg tenker mindre på det om dagen og det er jo bra!

Er 4 DPO i dag og det er vel litt tidlig å evnt merke noe :gjeiper:

TITT..? Nei.. Jeg vet ikke.. Har du sett når hun skrev siste innlegg da? Hun nyter sikkert sommerværet og har glemt oss helt bort :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som det blir en nydelig helg for dere ja ;)

Ja inne i dagboka mi fant jeg innlegg fra ho men linken er borte til både profil og dagbok og hun ligger ikke på mine innlegg heller lengre :( Sporløst forsvunnet :klø:

Kos deg masse i helgen, krysser fingrer og tær for at det klaffet denne gang ;)

:duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...