Gå til innhold

Har fått et mirakel i hus

Cuba

Anbefalte innlegg

Blåmeisa: Ja, jeg får se den an. I allefall på guttepusen, han virket litt ubekvem i stad. Drev å slikket seg og klødde hele tiden. Om han ikke virker normal igjen i morgen, tar jeg det av :)

Jentepusen virket ikke som hun brydde seg, men holder et øye med henne også. Det er jo ikke noe vits i om det er til ubehag for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg klarte å la vær og teste i dag tidlig :hoppe: Flinke meg!! :fnise:

Så er det bare å fortsette sånn hver dag framover da, helt til lørdag! Spent på om jeg klarer det altså :gjeiper:

Våknet en gang i natt gang av at jeg var skikkelig kvalm, trodde nesten jeg hadde fått omgangsskyken. Men sovnet igjen og nå er jeg helt fin.

Sikkert heeelt tilfeldig, men i disse tider reagerer man jo på alt som ikke er helt vanlig :fnise:

Ønsker alle en herlig tirsdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett hvem som ikke har testet i dag heller a? :sjarmor:

Det verste er at jeg ikke har lyst en gang! Eller, jeg har lyst når jeg vet jeg faktisk kan stole litt på resultatet og at om jeg er gravid er det en sjangse for at streken faktisk kan være synlig uten å måtte anstrenge seg.

Er så lei av å lei av å studere den testen i alle vinkler og lys for å se om jeg kaaaanskje kan skimte en svak skyggestrek. Og det har jeg jo gjort opptil flere ganger uten at jeg har vært gravid, så det orker jeg rett og slett ikke mer!

Får se.. Kan hende jeg tester i morgen tidlig. Om ikke jeg gjør det venter jeg til lørdag. Fredag morgen er barna her og da er det lettere å la vær. Da har jeg annet og tenke på og jeg vil helst teste med bare samboeren her. Da står jeg litt friere i forhold til reaksjon på resultat (Sur/skuffet eller overlykkelig) :fnise:

En en strålende dag alle sammen! Og pass på å være litt skeptisk til hva folk sier i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg ikke ta en test nå da? :sjenert: Må virkelig ta meg sammen her nå.. :fnise:

Huff, nei!! Jeg MÅ vente til i morgen tidlig :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What!? Var sikker på våren var kommet for godt jeg nå! Men nå ser jeg de melder mer snø på Østlandet i løpet av helgen!! :grine:

Kuldegrader og opp mot 10 cm snø.. Blæh, flytter snart til Spania eller noe!

Får løpe ut å nye bar bakke så lenge som mulig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ooooog.. Der jah!! Der var det slutt på tålmodigheten! En test er tatt, så da var tullet i gang! *oppgitt*

Den ble som forventet negativ, er jo bre 7 DPO! Skjønner ikke at jeg gidder å ha håp om noe annet, det er jo ikke sikkert det stakkars egget har festet seg en gang!

Håpløst :fnise:

Men kommer nok til å teste i morgen tidlig også :ler: Har så mange tester liggende, så da er det vel ikke noe å spare på? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Ikke lett å holde seg borte fra de testene, nei! Krysser alt jeg har for at strekene begynner å dukke opp mot helga! :duskedame:

Irriterende med den våren som aldri setter inn for fullt! :sur: Her tror jeg neppe det blir mer snø i år, men veldig vårlig har det ikke heller vært. Satser på at når vi har kommet hjem fra en utvidet påske så er trærne grønne og :sol: varmer skikkelig! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Ikke lett å holde seg borte fra de testene, nei! Krysser alt jeg har for at strekene begynner å dukke opp mot helga! :duskedame:

Irriterende med den våren som aldri setter inn for fullt! :sur: Her tror jeg neppe det blir mer snø i år, men veldig vårlig har det ikke heller vært. Satser på at når vi har kommet hjem fra en utvidet påske så er trærne grønne og :sol: varmer skikkelig! :jepp:

Hehe.. nei, det er det virkelig ikke! Nå slipper jeg i allefall å lure på hva testen ville vist :P

Ehm.. det var egentlig en aprilspøk, men er jo ikke noe morsomt med folk som ikke bor på Østlandet :ler:

Endret av Cuba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm.. det var egentlig en aprilspøk, men er jo ikke noe morsomt med folk som ikke bor på Østlandet :ler:

Hehe, jeg aldri bodd på den kanten av landet og er ikke vant med innlandsklima, så -20 og en meter snø kunne godt vært vanlig kost på denne årstiden for alt jeg vet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arhirwen

Hehe... Jeg gjennomskua faktisk den aprilspøken der! ;) Eller...jeg måtte inn på www.pent.no for sikkerhets skyld og sjekke! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Jeg gjennomskua faktisk den aprilspøken der! ;) Eller...jeg måtte inn på www.pent.no for sikkerhets skyld og sjekke! :ler:

:ler: Ikke lett å lure folk i dag egentlig! Men har blitt litt lurt selv da, men går opp for meg innen noen sekunder at det selvfølgelig er en spøk! Slitsom dag egentlig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså, så du har "sprukket" og testet? :fnise: Det er jo helt umulig å holde seg når en har huset fullt av tester da, så du er unnskyldt. Like umulig er det vel å stoppe når en først har begynt, så nå kan vi vel glede oss til daglig testeunderholdning her? Håper det snart dukker opp en strek som blir sterkere og sterkere for hver dag som går. :jepp:

Hehe, morsom aprilspøk! :ler: Jeg ble i skikkelig dårlig humør her, før jeg fikk lest nedover og så at det var en spøk. Jammen godt det ikke er sånn, for da hadde jeg gått inn i en tyngre depresjon, tror jeg.

Ha en fin kveld, Cuba, jeg krysser fingrene for morgendagens test! :tommel:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe! Syns jeg var flink som holdt meg helt til i dag jeg :ler:

Blir nok testing hver dag framover nå ja, nekter ikke for det :sjenert:

Fin kveld til deg også, og eventuelle andre lesere ;):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel for tidlig å få utslag på test nå? Er det ikke fra fire dager før IKM man kan teste positivt da?

Joda, det er jo svært lite sjangs for at det er noen mulighet å få positiv nå. Men så har jeg jo lest om de som har fått svakt positivt 7 DPO da vet du ;):fnise:

Og selv om jeg er helt utrolig lei av å drive og myse og styre for å se om jeg ser noen strek, sprakk jeg i dag.

Nå gjorde jeg det mest for "moro skyld" som sagt og blir ikke skuffet over negativt resultat. Men unødvendig? Ja, helt klart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny test er tatt og den ga også negativt utslag. Nå er jeg ikke sikker, men lurer på om jeg kan skimte noe svakt under overflaten når jeg holder den mot lyset :sjenert:

Men.. tar ikke det med i beregningen akkurat. Tror jeg skal prøve å vente til lørdag morgen med å ta neste test nå! :)

Ha en fin torsdag alle sammen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. tror jeg må teste i morgen også altså :sjenert: Sitter å har lyst nå liksom :-s

Sånn går det når man først setter i gang. En "bit" og man er hektet :fnise:

Jaja.. tror jeg skal ha nok tester i allefall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...