Gjest Miam Skrevet 9. mars 2009 #241 Del Skrevet 9. mars 2009 Nei, det har jeg ikke sett. Hvilken kanal var det på da? Vi bor i Sverige vi, så har bare TV3 av svenske kanaler. Men abonnerer TV2 Sumo da, så får sett det de sender også Men har hørt reklame på radioen og hørtes ut som noen fornøyde folk hvertfall Det går på tvnorge, så da får du kanskje ikke sett det da du? Artig var det i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 9. mars 2009 #242 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg ser fremdels streken, jeg altså! Lykke til i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 9. mars 2009 #243 Del Skrevet 9. mars 2009 Jepp! Cuba har strek! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktoria85 Skrevet 10. mars 2009 #244 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg ser også en strek!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #245 Del Skrevet 10. mars 2009 Det var nok bare en skyggestrek ja (ikke videre overrasket) for i dag tidlig kom TR! Men var heldigvis forberedt på det så da er det bare å bestille en stor pakke EL-tester og gravditetstester og gå i gang med PP5 Skal jeg ta utgangspunkt i denne pp`ens syklusdager da? Tror jeg får gjøre det og så får jeg bare justere i forhold til når EL er Denne var på 31 dager, og de andre har vært på 28 og 26. Takk for all støtte jenter! Moro å være her inne og kunne dele ting som disse testene osv. Andre hadde bare fnyst de bort :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 10. mars 2009 #246 Del Skrevet 10. mars 2009 Uff! Og jeg som var så SIKKER på at det var en strek der! Jeg skal prøve å unngå å hause folk opp i fremtiden, må innrømme at du ikke er den første jeg har litt dårlig samvittighet for... Men bra du tar det med godt mot! Og det blir jo litt kjekt med EL-tester og greier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #247 Del Skrevet 10. mars 2009 Uff! Og jeg som var så SIKKER på at det var en strek der! Jeg skal prøve å unngå å hause folk opp i fremtiden, må innrømme at du ikke er den første jeg har litt dårlig samvittighet for... Men bra du tar det med godt mot! Og det blir jo litt kjekt med EL-tester og greier Ikke noe problem! Det har ikke noe feil innvirkning i det hele tatt! Syns bare det er koselig jeg Dere overgår ikke meg når det gjelder opphausingen av meg selv! Det er heller jeg som får dårlig samvittighet når dere har engasjert dere her for ingenting Når jeg kom ned til morgenen hadde pelsen funnet en røykpakke og spist opp innholdet! Tror ikke det var så mange oppi der, men fant de hvertfall ikke igjen! Ringte til veterinæren da, for måtte ha time uansett og han sa det ikke var så farlig siden det var en såpass stor hund Så da satser vi på det. Han virker helt fin hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 10. mars 2009 #248 Del Skrevet 10. mars 2009 Innom med en trøstende klem. Ser ut som vi er to som har klart å hause ting opp, men som allikevel får tanta på besøk... Vi får gå for julebaby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #249 Del Skrevet 10. mars 2009 Innom med en trøstende klem. Ser ut som vi er to som har klart å hause ting opp, men som allikevel får tanta på besøk... Vi får gå for julebaby! Takk for det Går helt fint egentlig.. Har mye å henge fingrene i framover heldigvis, så skal ikke trenge å sitte og sture Til helgen kommer broren min og dama, og broren til samboeren min! Da skal vi bort på bowlingen her! Der er det også ølservering, så da blir det litt alkohol også! Jeg har hvertfall ingen grunn til å la være og drikke nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 10. mars 2009 #250 Del Skrevet 10. mars 2009 Bra å ha noe å henge fingrene i og noe å se fram til. Hehe, tenker gjøre sånne ting man ikke kan gjøre når man er gravid nå, jeg også. Drikke vin og spise rått kjøtt! Nam, nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktoria85 Skrevet 11. mars 2009 #251 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg var sikker på at jeg så en strek, men da var det nok bare en skyggstrek ja. Huff så dumt da! Vi får fortsette å prøve! Godt du har noe å henge fingrene i fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 11. mars 2009 #252 Del Skrevet 11. mars 2009 J***a TR!!!! Kommer ny mnd da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneBerit Skrevet 11. mars 2009 #253 Del Skrevet 11. mars 2009 FYFY, TR!! FY,FY! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #254 Del Skrevet 13. mars 2009 Har ikke fått vært så aktiv her de siste dagene, men nå må jeg nesten skrive litt igjen. Samboeren er å leverer sakene til hunden til noen andre. Vi har funnet ut at vi nok tok oss vann over hodet og syns da det var best å finne et nytt hjem til han så fort som mulig. Litt forskjellig om førte til dette, men det ble en del tøffere enn jeg trodde. Har vært så utrolig sliten og grått av det minste. Genrelle ting jeg har taklet tidligere har blitt mye vanskeligere og det har gått litt ut over forholdet mellom samboeren og meg. Det var nok veldig dårlig timet nå med tanke på at vi sliter med andre ting også, som prøvingen og at jeg går arbeidsledig. Og siden samboeren er borte nesten hele uka i forbindelse med jobb ble det for mye for meg. Jeg vet også at den dagen vi får barn kommer jeg til å bli en del hjemme alene med babyen og da vil jeg gjerne bruke de kreftene jeg har på den. Dette er jo ting vi burde ha tenkt ut før vi tok han til oss, men alt skjedde så fort. Har utrolig dårlig samvittighet ovenfor pelsen, men håper virkelig han får et godt hjem. Det er så mange som bruker kjeft og er harde mot hunder, noe jeg har jobbet hardt for å ikke være. Er så redd for at han kommer til et sånt hjem Har jo rukket å bli glad i han allerede.. Snufs! Skjønner godt at det er tungt å miste et dyr man har hatt i kanskje 10-15 år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arhirwen Skrevet 13. mars 2009 #255 Del Skrevet 13. mars 2009 Uff, så trist å lese! Men forstår dere godt, heller plassere den bort til noen andre enn å la det gå på helsa løs til både dere og dyret. Hunder merker jo når ting er annerledes, så jeg synes dere gjør det riktige! Det er som oftest ikke mye som skal til før begeret renner over hvis det er ganske fullt fra før. Ikke bekymre deg for at hunden skal havne i et hjem med kjefting osv - det er uansett noe du ikke kan kontrollere. Så bare tenk positivt, og vit at du gjør det riktige så ordner det seg. Mange klemmer til deg, og håper du får en fin helg allikevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #256 Del Skrevet 13. mars 2009 Tusen takk for det, Arhirwen Samboern fikk jo hilst på de folka i stad da og de virket som bra og rolige folk De hadde også en hund fra før, så de vil ha "vår" på prøve en stund først da. Går det bra så beholder de jo den, ellers er det en bitteliten fare for at vi får han tilbake om noen dager. Men håper han kan få ro nå.. Hun dama som bodde der hadde gått tur med han da og hun syns hun fikk bra kontakt med han osv, så da regner jeg med at det går rett vei. Savner han jeg.. Men får nok en bra helg likevel! I morgen kommer broren min og dama hans + broren til samboern og kanskje den andre broren også! Så her blir det brødresamling Vi skal spille bowling, drikke litt og kose oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 14. mars 2009 #257 Del Skrevet 14. mars 2009 Uff, så trist med hunden. Godt for både dere og hunden at dere gir den til noen andre. Er jo ikke sånn det skal være å ha hund, så bra dere tok den beslutningen. Håper det går bra med deg nå, men skjønner at det er trist. Krysser fingrene for at hunden slår seg til ro og at det går bra med den i det nye hjemmet. Høres ut som du har en morsom helg i vente! Bowling er veldig gøy! Kos deg masse og ha en fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 14. mars 2009 #258 Del Skrevet 14. mars 2009 Dumt det ikke gikk som dere hadde håpet med hunden. Men bra dere fant utav det så fort at det ikke gikk, både for deres og hundens skyld. Håper du får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #259 Del Skrevet 15. mars 2009 Ja, kunne jo alltids ha prøvd en stund til. Men tror nok dette var det beste for oss alle Vi var jo litt dumme og ikke kontaktet de vi fikk den av med en gang da, men vi var så utrolig bekymret og hadde virkelig ikke lyst til å ringe dem. Følte oss utrolig dumme samtidig som vi var redde for reaksjonen. Særlig til gubben i huset. Derfor snakket jeg med vår felles venn og da hun foreslo å snakke med fruen der som er en god venninne av henne klart jeg bare ikke å si nei til det. Angrer jo litt på det nå, for tror han er litt sur på oss. Han skrev hvertfall på Facebook at han var skuffet over framgangsmåten. Det forstår jeg jo egentlig ganske godt, men dette var så sinnsykt vanskelig at vi klarte bare ikke å være så voksne som vi burde. Men om vi kommer i en lignende situasjon igjen skal jeg gjøre et rette selv om det kanskje også er det vanskeligste. Vet ikke hva vi skal gjøre. Kjedelig å være uvenner med noen på dette lille stedet. Men får håpe de kommer litt over det. Skal egentlig på lysparty til fruen hans til fredag, vår felles venninne hadde bedt meg med så får dra dit om det virker som jeg fortsatt er velkommen. Ellers har jeg bestilt en pakke fra Billige Tester i dag. Tror det ble 7 eggløsningstester og 5 grav.strips. Satser på at det holder for denne pp`en hvertfall, så får jeg heller kjøpe en ny ladning om en måned om det skulle bli behov for det. Håper jo ikke det da men.. :gjeiper: God natt til alle som er innom her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arhirwen Skrevet 16. mars 2009 #260 Del Skrevet 16. mars 2009 Det er vanskelig å oppføre seg slik man bør i en sånn situasjon, og det er lett å ty til lettvindte metoder. Så det er nok ganske menneskelig egentlig - og som du sier: man lærer til neste gang. Jeg må si at jeg er veldig imponert over deg når det gjelder prøvingen! Tror jeg hadde blitt helt satt ut og stressa. Håper at det snart klaffer for dere, det fortjener du! :happy: Ha en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå