Gå til innhold

Har fått et mirakel i hus

Cuba

Anbefalte innlegg

Oki.. Rart da :fnise: Den ruta som bildet er i stikker på utsiden av resten av raden her! Hehe..

Men det var bra du også ser noe da! Du som er strek-ekspert mener jeg :P

Spent på testen i morgen jeg også! :) Er det ikke noe der kan jeg bare skylde meg selv som ikke kaster testen etter fristen, men det er egentlig rett og slett umulig :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I går kastet jeg endelig den digitale testen (som har sluttet å vise 'gravid' for mange dager siden) og alle de 8 negative testene jeg tok aaalt for tidlig. Men har enda de 7 billigtestene og den ene apotektesten med streker på liggende... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kastet jeg endelig den digitale testen (som har sluttet å vise 'gravid' for mange dager siden) og alle de 8 negative testene jeg tok aaalt for tidlig. Men har enda de 7 billigtestene og den ene apotektesten med streker på liggende... :sjenert:

Har den sluttet å vise "gravid"? Er ruta helt blank bare da eller?

Må jo ta vare på sånne gode minner da :jepp: Men bør vel kaste de en dag også vel. Ta bilde av dem, så kan man ta de frem om man glemmer hvordan de så ut :P

Jeg kan også se streken! :hoppe:

Så spennende! Gleder meg til i morgen! :)

Weee :hoppe:

Blir spennende! Om jeg ikke har fått sove tidligere netter, får jeg det hvertfall ikke i natt. Skulle ønske jeg kunne ta sovemedisin innimellom.. :sukk:

Greit nok å ikke sove bort hele dagen selv om man har fri, men å stå opp kl. 7 syns jeg er unødvendig! Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CB digitaltesten slutter å vise noe etter ca ett døgn. Batteriet går vel tomt? :vetikke:

:hoppe: Blir spennende i morgen ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til å våkne tidlig når man skal teste. Har testet rundt kl 4 de dagene jeg har gjort det. :fnise: Helt umulig å få sove og like umulig å få sove etterpå. Tar på med testeperiode. :ler:

Krysser alt jeg har for i morgen! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CB digitaltesten slutter å vise noe etter ca ett døgn. Batteriet går vel tomt? :vetikke:

:hoppe: Blir spennende i morgen ja!

Åja, det er jo klart :murvegg:

Hehe.. Ja, det er helt klart, Happy Feet :jepp:

Takk for kryssing, trenger det tror jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei! Da skjønner jeg det om de dagene ;) Jeg har virkelig ikke greie på eggløsning og sånn hører jeg :fnise:

Gleder meg til å se den positive graviditetstesten din, for det skjer nok snart tror jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahaa! Men, er det noe spesielt med de dagene da? Eller er det bare et kallenavn? :klø:

Litt om lutealfasen. Den har navnet fordi corpus luteum (det gule legemet) er aktivt i denne fasen av syklusen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh.. Jeg skjønner litt mer nå, hehe ;) Ehm, kanskje et teit spm. (til?) men hva er "det gule legemet"? :sjenert:

Mener ikke å kuppe dagboka di altså, ble bare litt nyskjerrig :fnise: Jeg så forresten ikke streken på bildet, men så har jeg ganske dårlig syn, selv med briller på, så kanskje i morgen! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh.. Jeg skjønner litt mer nå, hehe ;) Ehm, kanskje et teit spm. (til?) men hva er "det gule legemet"? :sjenert:

Mener ikke å kuppe dagboka di altså, ble bare litt nyskjerrig :fnise: Jeg så forresten ikke streken på bildet, men så har jeg ganske dårlig syn, selv med briller på, så kanskje i morgen! :jepp:

Fra linken over: Etter eggløsning blir follikkelen (eggposen) som egget har sprukket ut av, igjen på eggstokken og blir forandret til Det gule legemet. Det gule legemet produserer progesteron. Lengden på lutealfasen er avhengig av levetiden/kvaliteten på Det gule legemet. I en normal syklus vil Det gule legemet produsere progesteron i ca 12 dager.

Progesteronet er nødvendig for at egget skal feste seg i livmoren og at svangerskapet opprettholdes. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe problem med "kupping" av boka mi ;) Bare hyggelig at den kommer til nytte på et vis! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, bra der ikke er noen sure miner :fnise: Så du på Tangerudbakken Borettslag eller? Gud så artige de var, masse fleiping og tøysing på de :ler: Søtinger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi se, da får jeg prøve å laste ned fra Photobucket da :gjeiper: Vet ikke om dere ser noe der heller, men det skal hvertfall bli klarere enn de andre bildene :jepp:

Bilde028.jpg

Ser nok ikke noe der heller :S CB stemmer jeg for jah!!

Nå har jeg vendet skjermen på datan i alle kanter og satt den sånn at jeg ser skjermen fra avstand au og det kan skimtes en strek i det fjerne, men det kan jo hende den ska være der?? Hmm.. CB!!! CB!!! :P

Endret av pleiepike
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hehe, bra der ikke er noen sure miner :fnise: Så du på Tangerudbakken Borettslag eller? Gud så artige de var, masse fleiping og tøysing på de :ler: Søtinger!

Nei, det har jeg ikke sett. Hvilken kanal var det på da? Vi bor i Sverige vi, så har bare TV3 av svenske kanaler. Men abonnerer TV2 Sumo da, så får sett det de sender også :)

Men har hørt reklame på radioen og hørtes ut som noen fornøyde folk hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nok ikke noe der heller :S CB stemmer jeg for jah!!

Nå har jeg vendet skjermen på datan i alle kanter og satt den sånn at jeg ser skjermen fra avstand au og det kan skimtes en strek i det fjerne, men det kan jo hende den ska være der?? Hmm.. CB!!! CB!!! :P

Hehe.. Den er ikke lett å se der heller nei, kranger ikke på det :fnise:

Men et lite øyeblikk var den faktisk så sterk at jeg ikke trengte å konsentrere meg for å se den. Men tror alt av streker kom etter tidsfristen, så det skal jo egentlig ikke regnes med en gang.

Føles ut som om TR er rett rundt hjørnet, så er spent hver gang jeg går på do nå.

Får ta ut pelsen så han får gjort fra seg så er det nattaen her :)

Sov godt alle sammen, i morgen er en ny dag :hoppe:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Å, det har jo helt glemt! Gratulerer med hund! :rødme: Så koselig, håper det blir veldig bra!

Jeg fikk min da hun var ett år, det tok litt tid før hun falt helt til ro her, men siden har alt gått kjempefint. Anbefaler kurs ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du! Nå vridde jeg litt på pcskjermen, og jeg trooor jeg kan se en liten strek jeg altså! Om det ikke er synsbedrag! :vetikke: Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...