Cuba Skrevet 20. april 2009 Forfatter #381 Del Skrevet 20. april 2009 :duskedame. :duskedame: skikkelig på deg denne pp Denne gangen GIKK det Krysser allt som er for deg Håper dagene går raskt frem mot ikm og at tankene flyr over på andre ting Tusen takk for det! Snille dere er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 20. april 2009 #382 Del Skrevet 20. april 2009 Heier litt på spiren jeg også! Denne måneden SKAL den sitte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 20. april 2009 Forfatter #383 Del Skrevet 20. april 2009 Heier litt på spiren jeg også! Denne måneden SKAL den sitte! Tusen takk! Er sikker på at denne heiingen deres hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 20. april 2009 #384 Del Skrevet 20. april 2009 Håper dere koser dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktoria85 Skrevet 20. april 2009 #385 Del Skrevet 20. april 2009 Nå var det en stund siden jeg hadde skrevet noe her, så tenkte jeg måtte hilse på igjen Det hørtes bra ut med et eget AS ja. To av onklene mine driver et vaktmesterfirma sammen, og det går veldig bra! Det begynte med de to, og nå har de ansatt rundt 20 stk som jobber for de. Jeg lengter etter sommer og sol jeg også! Det er den beste årstiden syns jeg. Slippe å tenke på vinterjakke, lue, skjerf og votter. Og best av alt; det regner mindre, og dermed også mindre av den ekle våt-hund-lukta og tørking av pels etter hver gåtur ute i regnet... Jeg tror at jeg også har EL snart, i alle fall en av de nærmeste 3-4 dagene. Så da ligger vi ganske likt i syklusen denne PP. Nei, nå skal jeg lage meg litt kveldsmat, og så er det kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 21. april 2009 #386 Del Skrevet 21. april 2009 Inne å heier litt i dag å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 21. april 2009 Forfatter #387 Del Skrevet 21. april 2009 Inne å heier litt i dag å Takk Viktoria85: Han kommer til å starte enkeltmannsforetak nå først da tror jeg. Og så slår de seg kanskje sammen til AS om et par år eller noe. Får ta det litt som det kommer! Spennende med EL rett rundt hjørnet da Kanskje vi kan vente en januar-baby begge to Hadde vært noe Og gjett hvem som har fått jobb og begynner allerede i morgen da? Jeg? Jepp Fikk en jobb på det callsenteret her og skal sitte på "hotellbooking". Er ikke helt sikker på hva jeg skal drive mest med, men det finner jeg ut i morgen Blir deilig å komme ut i jobb igjen og treffe litt folk Moren til barna til samboeren jobber jo der (og hennes samboer), så det blir nok kanskje litt rart. Men vi sitter ikke på samme avdeling og jeg har ikke noe personlig i mot noen av dem, så det går nok bra I tillegg går hun ut i ferie f.o.m uke 29 og så rett i barsel etter det, så da blir det jo ikke så lenge til hun slutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arhirwen Skrevet 21. april 2009 #388 Del Skrevet 21. april 2009 Så moro med jobb da, og så fort det gikk! Håper du kommer til å trives der! :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 21. april 2009 Forfatter #389 Del Skrevet 21. april 2009 Ja, håper jeg også.. Var jo ikke førstevalget mitt akkurat, men bedre enn ingenting altså! Og bare jeg ikke direkte mistrives, er jeg fornøyd Blir spennende å høre hva lønnen ligger på. Blir ikke så mye tror jeg. Eksen til samboeren får utbetalt rundt 10-11 000 svenske i måneden tror jeg det er. Så blir nok ikke så mye mer enn det. Men er jo litt billigere her generelt, så får ha det i bakhodet :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 21. april 2009 #390 Del Skrevet 21. april 2009 Grattis med jobb Håper du trives i ny jobb og lukke til på første dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 21. april 2009 Forfatter #391 Del Skrevet 21. april 2009 Grattis med jobb Håper du trives i ny jobb og lukke til på første dag Tusen takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 21. april 2009 #392 Del Skrevet 21. april 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 21. april 2009 #393 Del Skrevet 21. april 2009 Gratulerer så mye med ny jobb! Håper "skuddet sitter" denne PP hos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 22. april 2009 #394 Del Skrevet 22. april 2009 Oi, så bra!! Gratulerer så masse! Og lykke til i dag, spent på å høre hvordan første dag har vært. Må være utrolig deilig å ha fått en jobb, håper du kommer til å trives godt. Blir sikkert litt lettere å få tankene over på litt annet en prøvingen også. Nå som du er i ventemodus, kommer nok dagene til å rase avsted til IKM og tanta som kommer til å glimre med sitt fravær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktoria85 Skrevet 22. april 2009 #395 Del Skrevet 22. april 2009 Gratulerer så mye med jobb? Hvordan gikk første dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 23. april 2009 #396 Del Skrevet 23. april 2009 Gratulerer med ny jobb, håper du vil trives! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poizki Skrevet 23. april 2009 #397 Del Skrevet 23. april 2009 Hei hei! Nå har jeg lest igjennom dagboka di, spennende - men sikkert frustrerende tider for dere.. Vi har også akkurat begynt, så jeg er ikke så inne i dette enda, men kjenner jeg håper det klaffer med engang! Lykke til denne PP da, får håpe dere treffer med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 24. april 2009 #398 Del Skrevet 24. april 2009 Noen som vet hvor det har blitt av TITT?? Finner ho ikke noe sted lengre :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 24. april 2009 Forfatter #399 Del Skrevet 24. april 2009 Hei igjen alle sammen Har ikke fått skrevet her på noen dager ser jeg. Har vært mye med jobbing og bursdag til mormor osv. Men nå er det helg, så da har jeg litt tid Har gått ganske så bra på jobb vil jeg si! Har bare vært opplæring og medlysning på telefon til nå da. Hun jeg satt sammen med i dag lot meg skrive, mens hun snakket med kunden. Det jeg skal drive med er kun salg, foreløpet i allefall. Er heldigvis ikke den "negative" typen salg, men det er kunder som ringer og vil booke hotell. Litt bedre når det er frivillig fra kundens side Blir medlystning både mandag og tirsdag også, men blir nok til at jeg prøver meg på et par samtaler. Men vil sørge for at i allefall den første samtalen blir med en norsk kunde. Forstår som regel svenske veldig godt, men er ikke SÅ lett når man skal skrive alt riktig i tillegg. Danske og finske kunder vil jeg vente så lenge som mulig med. Men allerede på onsdag skal jeg sitte for meg selv, så da har jeg jo ikke noe valg :gjeiper: I helgen skal vi bare kose oss tenker jeg. Har barna fram til søndag da I morgen er det marknad her i byen så da blir det en tur dit hvertfall. Da bruker gatene og være fulle av folk og det er mye rart og billig å få kjøpt. Hehe.. Så blir det nok en tur på hytta til foreldrene mine Ang. prøving venter jeg jo på IKM da. Første testen blir nok brent av neste fredag eller lørdag. Merker jeg tenker mindre på det om dagen og det er jo bra! Er 4 DPO i dag og det er vel litt tidlig å evnt merke noe :gjeiper: TITT..? Nei.. Jeg vet ikke.. Har du sett når hun skrev siste innlegg da? Hun nyter sikkert sommerværet og har glemt oss helt bort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 24. april 2009 #400 Del Skrevet 24. april 2009 Hørtes ut som det blir en nydelig helg for dere ja Ja inne i dagboka mi fant jeg innlegg fra ho men linken er borte til både profil og dagbok og hun ligger ikke på mine innlegg heller lengre Sporløst forsvunnet :klø: Kos deg masse i helgen, krysser fingrer og tær for at det klaffet denne gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå