Cuba Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #261 Del Skrevet 16. mars 2009 Takk for det du! Vet jo at det er mange som prøver mye lenger enn hva vi har gjort hittill, men når man har prøvd noen måneder så begynner man jo å bli litt bekymret. Samtidig tror jeg ikke det er noe galt med noen av oss, så har jo et godt håp hver måned uansett. Men tenk om jeg etterhvert finner ut at jeg er infertil da? Så ha all denne prøvingen og håpingen vært for ingenting..!? Føler virkelig med de som opplever nettopp det! Men man må jo nesten bare være positiv også! Nytter ikke gi opp akkurat, og i allefall ikke nå :gjeiper: I dag skal jeg "hjem" en tur, altså til hjembyen min Broren min måtte låne bilen min i går. Han hadde levert sin til reperasjon her hvor jeg bor, men måtte hjem før den var ferdig. Derfor hentet jeg den for han og skal kjøre den ned nå snart. Prøver å selge bilen min også, har visst ikke lov til å kjøre den når vi bor i Sverige. Det var jo planen uansett da, dumt å ikke benytte muligheten til å kjøpe svensk bil når man har muligheten :gjeiper: Så får jeg holde meg i Norge et par dager, litt mindre stress når evnt noen skal se på den Ha en fin mandag du også, Arhirwen og alle andre som er innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 17. mars 2009 #262 Del Skrevet 17. mars 2009 Innom og ønsker deg en fortsatt fin dag i det flotte været! Vet ikke hvordan det er der du er, men her er det helt nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #263 Del Skrevet 17. mars 2009 Så hyggelig, Happy Feet! Ønsker deg det samme Er helt nydelig her også! Deilig med litt vårfølelse nå, håper det blir mye av det framover! :hopp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #264 Del Skrevet 19. mars 2009 Nå sitter jeg her å venter på svar fra en jeg viste bilen til i dag. Skal jo selge den. Han skulle se på en annen bil etter han hadde sett på min og ta kontakt uansett hva det ble til. Sendte melding i stad siden jeg ventet på å dra hjem, var i hjembyen min og bor en time unna. Skulle få svar i kveld, så da dro jeg hjem. Og i kveld skal jeg ta min første EL-test denne pp`en. Blir spennende å se hva den sier. Er nok ganske svak fortsatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 19. mars 2009 #265 Del Skrevet 19. mars 2009 Så spennende at EL nærmer seg! for positiv EL-test! Skulle egentlig nærmet seg tid for EL her i heimen også, men nå ser det ut til at denne sjappa stenger for en periode. Vi skulle jo gå for desemberbaby sammen, men nå blir det ikke det på meg, så da håper jeg at i alle fall du kan få det. Heia heia! Håper du får solgt bilen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #266 Del Skrevet 19. mars 2009 Vet vel ikke om jeg skal ha EL helt med det samme da.. I følge tickeren min/forrige pp er det jo fortsatt over en uke til. Men tenkte bare å ta en og om den er veldig svak får jeg jo vente et par dager før jeg tester igjen Ja, vi skulle jo det! Spørs vel om jeg kommer med i desember-klubben heller, men kan jo håpe! Vi får heie på hverandre uansett hva som skjer Har blitt litt dårlig også.. Vondt og tørr i halsen, tung i pusten, litt snørrete og vondt i hodet. Skal vel bare være glad, kunne jo vært så mye verre. Men er ganske slitsomt likevel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 19. mars 2009 #267 Del Skrevet 19. mars 2009 litt for at EL nærmer seg! Håper formen blir bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 19. mars 2009 #268 Del Skrevet 19. mars 2009 Bra du har tester da, så du kan følge med på når EL er. Jeg kommer tilbake med litt mer når testen er positiv. Usj, kjedelig å ikke være helt i form. Ønsker deg god bedring og håper formen blir bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 20. mars 2009 #269 Del Skrevet 20. mars 2009 Heier på EL! Føler med deg på halsvondten, jeg har fått akkurat det samme. God bedring, Cuba! Og god helg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #270 Del Skrevet 20. mars 2009 Takk for det, Kirin Huff.. det er ikke noe særlig altså! Men i dag har det vært et annet stadie av forkjølelsen da. Vært mer slimete i halsen, hostet og tett i nesa. I går var jeg mest tørr/vondt i halsen og snørrete. Litt "morsomt" at det er så forskjellig fra dag til dag God bedring til deg også Og god helg til dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arhirwen Skrevet 21. mars 2009 #271 Del Skrevet 21. mars 2009 Ville bare innom med en hilsen om god bedring og god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktoria85 Skrevet 22. mars 2009 #272 Del Skrevet 22. mars 2009 Huff, aldri gøy å være syk. God bedring i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #273 Del Skrevet 22. mars 2009 Takk for det, er mye bedre nå Ser ut til at jeg har fått solgt bilen i dag også! Kjøperne fikk ikke tatt ut det de trengte i minibanken, så de må i banken i morgen da Var å leverte barna hos moren i dag og ser hun begynner å få mage. Nå nærmer hun seg vel 4 måneder. Kjenner jeg blir skikkelig misunnelig! Har SÅ lyst på en spire i magen selv.. Hadde jeg bare blitt gravid hadde det blitt mye lettere når hun får større mage og alt blir med tydelig. Barna vet ikke at hun er gravid enda da, må si jeg gruer meg litt til det. Blir sikkert mye snakk om "babyen i magen til mamma" osv. Men.. Går seg vel til, blir sikkert vandt til det også Er jo moro for dem da! Samboeren hadde drømt at jeg/vi hadde fått en sønn i natt da.. Var jo litt koselig :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 22. mars 2009 #274 Del Skrevet 22. mars 2009 huff, jeg kjenner meg igjen i den sjalusien... På ett tidspunkt trakk jeg meg faktisk unna venninner. Ser i dag at det faktisk var på grunn av at jeg taklet så dårlig voksende mager og babyprat! Men du har nå enda ikke lagt så mange PP'er bak deg enda, så snart gror det en spire hos dere og Uff, og min baby blir ett år på lørdag. Er ikke mye baby lenger da. Jeg har veldig lyst å få to tette. Det er så store mellomrom mellom meg og mine søsken at vi knapt kan kalles søsken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 22. mars 2009 #275 Del Skrevet 22. mars 2009 Godt å lese at formen din er bedre. Så bra du har fått solgt bilen! Uff, skjønner at det er sårt at hun er gravid. Krysser fingrene for at det klaffer for dere snart slik at når barna begynner å snakke om babyen i morens mage, bærer dere på en søt hemmelighet selv.. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #276 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Blåmeisa: Nei, det er ikke så lett. På en måte er det jo koselig, for graviditet/barn er jo koselig uansett liksom. Men når man så gjerne vil selv, så blir man så utrolig misunnelig!! Men.. Vi har jo som du sier ikke prøvd SÅ lenge. Og jeg har for meg at veldig mange prøver i bortimot et halv år og flere lenger enn det også, uten at det trenger å være noe galt Men hadde vært veeeeldig koselig å fått en spire nå før sommeren da :rødme: Happy Feet: Ja, det var deilig! Det er en del rust på den og vi har vært bekymret for om vi kanskje må ordne på det først osv. Og når vi innimellom har barn med i bilen så har vi hatt lyst på en nyere og større også! Så det blir bra Lei å vippe fram og tilbake setene hele tiden Åh, ja! Det hadde vært så fantastisk! Lei av å gå å drømme om det hele tiden, føler meg nesten litt dum til tider.. Endret 22. mars 2009 av Cuba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 22. mars 2009 #277 Del Skrevet 22. mars 2009 Innom med litt babystøv! Krysser fingrene for at dette er deres måned! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #278 Del Skrevet 22. mars 2009 Wee! Takk!! Hadde vært koselig å ikke ligge altfor langt bak November-gjengen her inne da :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktoria85 Skrevet 23. mars 2009 #279 Del Skrevet 23. mars 2009 Gratulerer med solgt bil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 25. mars 2009 #280 Del Skrevet 25. mars 2009 Snart EL Kos dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå