Gjest Julenisse jente Skrevet 23. november 2008 #1 Del Skrevet 23. november 2008 Så er det den tiden på året igjen da, jeg har prøvd å tenke ut hva jeg skal kjøpe i julkegaver i år. Jeg skal ikke kjøpe til så fryktelig mange, men det er jo uansett litt vanskelig å finne på hva jeg skal kjøpe. Men jeg har jo tenkt på noe. 'Til venninna mi har jeg tenkt på å kjøpe mange småting(gjorde det i fjor også), med ett tema i pakken. I år har jeg tenkt på sex og singelliv, men jeg vet ikke om det blir så bra med det jeg tenker det kan bli.. hehe.. Tenkte da å kjøpe ting som minner om serien på en eller annen måte. Noe av det jeg har tenkt på er: - En sånn pyntesko til å ha ringer i - en champange flaske - En sånn bok om vennskap(slik liten en) - En drinkmx bok, der jeg har lagt ett bokmerke på siden der cosmopolitan er. - En bok om New York(litt usikker på denne) - En veske der jeg legger filmen nedi. Høres dette fra bra ut eller blir det for mye? Tenkte da at jeg skulle legge det opp slik at hun åpner vesken med filmen til slutt, på en eller annen måte! Jeg tenker også at det kan bli en smule barnslig med tanke på at vi er 22 år gamle. (hehe) For hun skal uansett få filmen, men det er jo litt kjedelig å bare pakke inn filmen synes jeg da. Har dere andre forslag så tar jeg dem hjertelig imot En annen jeg lurer litt på er kjæresten min, han ønsker seg en genser eller sokker. Han er ikke den som går rundt og kjøper dyre julkegaver han ser ikke vitsen, så jeg forventer ikke noe stort fra han, men jeg tenker på at han skal få noe av meg. Men blir det kjedelig å gi bort en genser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlowMotion Skrevet 23. november 2008 #2 Del Skrevet 23. november 2008 Jeg syns gaveideen til venninna di var genial, fordi jeg gjør noe av det samme Har annet tema, da, men pakker inn tingene hver for seg, legger ved et fint kort med instrukser for hvilken pakke som skal åpnes først, og deretter er det et kort i hver pakke som forteller hvilken pakke som er den neste som skal åpnes. Jeg håper og tror jeg treffer blink med denne gaven, mer kan jeg egentlig ikke si, for jeg vet venninna mi henger innpå her! Og for ordens skyld er vi 21 år, og helt enige i at vi aldri kommer til å slutte å være barnlige Hvis kjæresten ønsker seg en genser syns jeg han skal få en genser, men så kan du heller kjøpe en liten ting til som er litt mer personlig. F.eks. en liten bok du vet han vil sette pris på, en kopp med skrift på, noe du vet han samler på eller lignende. Bare noe helt lite som viser at du kjenner ham, og at du har brukt litt tid på å finne noe som passer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2008 #3 Del Skrevet 23. november 2008 God ide! Men det høres litt mye ut, blir det ikke dyrt da? Hvis du vurderer å kutte noe, ville jeg valgt å ha med drinkmix med bokmerke og en flaske champagne, kanskje lagt til noe kosmetikk-greier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå