Gå til innhold

Utfordring: 20-40tallet

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heisann!

Er det noen som vil hjelpe meg med (bilder) eksempler på20/30/ 40talls-penklær og kanskje også noen frisyrer/ håroppsett (har langt, tykt hår).

For å gjøre utfordringen større; vis gjerne med bilder av klær som kan være å finne i dagens butikker. Og om det finnes; "gjør det selv"-bilder av frisyrer/oppsett.

Har en kjæreste som er glad i denne tidsepoken- og tenkte jeg skulle "overraske" han med å ha den stilen til årets nyttårsaften.

På forhånd tusen tusen takk!

Endret av Reveal
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har jo flapperkjoler flere steder nå, bl.a. H&M, evt. en kjole uten markert liv. Hårbånd med fjær skal også være ganske enkelt å finne/lage selv. Så krøller du håret og slenger på deg et par perlehalskjeder og noen lave pensko. Også danser du litt Charleston! :ler:

http://blueorange.ie/Images/flapper.gif

Skrevet

Dytter litt i denne jeg da- for jeg har et problem i forhold til livløse kjoler...

Jeg har smal midje, hofter fra helvete, og pupper (85c)...

Er lang (176) og bruker str 40-42.

Tips anyone?

Gjest Gjest_nilla_*
Skrevet
Heisann!

Er det noen som vil hjelpe meg med (bilder) eksempler på20/30/ 40talls-penklær og kanskje også noen frisyrer/ håroppsett (har langt, tykt hår).

For å gjøre utfordringen større; vis gjerne med bilder av klær som kan være å finne i dagens butikker. Og om det finnes; "gjør det selv"-bilder av frisyrer/oppsett.

Har en kjæreste som er glad i denne tidsepoken- og tenkte jeg skulle "overraske" han med å ha den stilen til årets nyttårsaften.

På forhånd tusen tusen takk!

siden det høres ut som du har timeglassfasong(ifølge svaret ditt lengre ned), vil nok 40-tallet passe deg mye bedre enn 20-tallet. se på bilder av dita von teese for inspirasjon, hun kler seg mye i 40-talls-stil. det burde finnes mye klær i butikkene som kan hjelpe deg å skape denne stilen.

Skrevet

Tenk høye trange skjørt i rett-under-knærne-lengde, silkekjoler, silkebluser, røde lepper og mykt, bølgete hår. Magebelter er også fint til å fremheve timeglassfiguren. Drakter og hatter passer nok også inn i den looken. Lykke til, bra initiativ!;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...