Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest m&m`s
Skrevet

Er sammen med verdens beste fyr. Han oppfyller alle mine krav + litt til. Vi har vært sammen i 1,5 år og jeg vet at jeg vil være sammen med han resten av livet. Jeg er 35 og han er 34 og vi utfyller hverandre på alle mulig måter. Det eneste "spøkelse" er ex kjærsten hans.. Jeg pleier ikke å være sjalu og har all grunn til å stole på han, alike vel tenker jeg mye på henne. Hun er 11 år yngre en kjærsten min, og jeg har skjønt folk som vet hvem hun er (og bilder jeg fant langt innen i en skuff) at hun er utrolig pen og med en fantastisk kropp. I tillegg avslutter hun i disse dager en høy utdannelse med gode karakterer (Ja, jeg har spionert.. )

Det var ganske seriøst mellom dem, og de bodde sammen i nesten 2 år.. Hun var bare 19 når de ble sammen. Det var han som gjorde det slutt, følte vel at hun ble litt vel ung og måtte oppleve ting. Jeg vet at hun var helt knust når det ble slutt og at det er hun som har valgt at de ikke skal ha kontakt. (tror han synes/syntest det er leit) Men hun har holdt kontakten med bestevennen hans, og han holder seg litt oppdatert derfra. Jeg har snakket med han om det flere ganger, og sagt at jeg har lyst til å møte henne. Tror jeg ville følt det bedre om jeg fikk sett henne og snakket med henne. Kjærsten min har spurt henne om dette, men fikk til svar at hun ikke hadde noen interesse av å møte meg, få meg til å føle det bedre eller ha noe med forholdet vårt å gjøre.

Er vel litt sjalu på ungdommen hennes, livet hennes og at hun har vært sammen med kjærsten min før. Har aldri brydd meg om sånt før, men har et bilde av henne i hodet jeg må bli kvitt.

Huff. vet ikke helt hva jeg prøver å si.. Håper noen skjønner hva jeg mene/føler og har noen ideer om hvordan jeg kan gjøre livet litt lettere....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må nok koble dette ut. 'Holder' litt med ex-kjæresten som bevisst holder avstand. Synes dette høres fornuftig ut fra hennes side, og jeg hadde synes det var rart om man plustelig kom dragende med en ny dame som bare ' måtte ' sjekke hverandre ut...

Vi begynner vel å bli såpass gamle nå at vi alle er en eller annens ex?

Gjest Cruella
Skrevet

Høres ut som en flott fyr du er sammen med. Kan ikke tro at han slo opp med henne kun pga alder?

Uansett hvor lekker hun er, han har valgt deg! Ikke dvel ved fortiden hans, han gjorde det slutt med henne, bli ferdig med henne du og. Du MÅ ha kvaliteter han savnet hos henne, ikke glem det.

Gjest Embla s
Skrevet

Hallo, Hvis han knuste hjertet hennes, er det vel litt drøyt å be henne om å stille opp slik at du kan bli beroliget og få "fred i sjelen"?! (jeg skjønner ønsket ditt - bevares).. Hva med hennes sjelsfred? La nå denne damen i fred!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Kjenner meg igjen i mye av det du skriver.

Men det gikk over, enda det tok sin tid.

Min historie endte allikevel slik...

Den dagen mine følelser døde for han, ønsket jeg i mitt stille sinn at hun fremdeles ventet på han.

Skrevet

Helt enig med Embla S. Du har ingen grunn til å være sjalu eller til å mistenkeligjøre kjæresten din, så hvorfor plage den stakkars jenta??

De har jo ingen kontakt, og det var han som gjorde det slutt og valgte nettopp deg!! :D

Greit å være nysgjerrig, men vil hun ikke så vil hun ikke!

Skrevet

Det er utrolig hvordan jenter er i stand til å skape vansker og problemer for seg selv med slike tankespinn. :(

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg har tidligere vært utsatt for sjalusi fra eksens nye dame og tro meg- det er ikke en situasjon man ønsker å være i.

Minnie

Skrevet

Min nåværende kjæreste var sjalu på forholdet mellom meg og kjæresten før han, men alt dette har ordnet seg nå. Jeg tror det er bedre om du ikke fokuserer på dette, men på alle de flotte tingene du og kjæresten din har sammen!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei ikke tenk på henne du. Om hun har valgt å kutte alt mellom han og henne, så er det nok fordi hun synes det blir for sårt noe annet. I know. Eller at hun rett og slett ikke vil ha noe med han å gjøre i livet sitt mer. Ikke tenk på henne du. Det er du som sitter på godene her :wink:

Gjest Janna
Skrevet
men har et bilde av henne i hodet jeg må bli kvitt.

DET er vanskelig. Tro meg.

Men ikke umulig, langt der i fra.

Det du må gjøre først er å bygge opp din egen selvtillit, hvis den da ikke er supergod fra før.

Jeg gjentar dette til stadighet, men prøv å tenke at det alltid vil finnes noen som er penere, søtere, flinkere og mer sexy enn deg.

Og så tenker du at i DIN verden er DU best, og at ingen kan få såre deg uten at du gir tillatelse til det. (Fin teori, ikke sant? :wink: )

Men seriøst, med nok øvelse så går det. Jeg vet. Lykke til.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ikke ALLE jenter Kristian! Selv har jeg aldri hatt problemer med dette.

Men jeg har masser av selvtillit. Sikkert en del med saken å gjøre.....

Kanskje kvinner her inne bør sørge for å fokusere litt mere på sitt eget liv, istedenfor å være så opptatt av sine kjærester eksers sine liv......spør du meg.......

Du store verden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...