Gjest Cederic Rueben Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Hvordan kan man si at man tilgir en som ikke gjorde noe galt `? http://www.abcnyheter.no/node/78177
The Kitten Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 Spør du meg, så spør jeg deg. Det var nå godt han fikk tilgivelse iallfall.
Gjest Raptuza Skrevet 23. november 2008 #3 Skrevet 23. november 2008 Om nokon blir såra, støtt eller føler seg disrespected, er det då gjort noko gale? Hvis du seier til meg f.x folk som går med blått er dumme, og eg har på blå klede, og blir ille til mote, har det då den som sa det gjort noko gale? Om X føler seg såra av noko Y har sagt, har Y gjort noko gale?
Gjest Cederic Rueben Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 Om nokon blir såra, støtt eller føler seg disrespected, er det då gjort noko gale? Hvis du seier til meg f.x folk som går med blått er dumme, og eg har på blå klede, og blir ille til mote, har det då den som sa det gjort noko gale? Om X føler seg såra av noko Y har sagt, har Y gjort noko gale? Problemet er vel at ingen brydde seg før en god stund etter da en Amerikans radio mann sa det det var først da det ble et leven
Gjest Jon Lenin Skrevet 24. november 2008 #5 Skrevet 24. november 2008 Nå tenker jeg nok at John Lennon blir glad! Takk, Vatikanet!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå