Gå til innhold

Tips- debutere

Gjest Gjest_Gutt_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Gutt_*
Skrevet

hei! Jeg er en gutt som går i andre klasse på videregående og trenger litt tips :) Det har seg sånn at alle kameratene mine har debutert untat meg, de snakker om det konstant og jeg føler meg litt utenfor. De fleste av vennene mine har gjort det på fest og jeg tengte derfor at det var den riktige arenaen og prøve. Jeg har hvert på et par fester men det har alderi blitt noe mer en klining. Så lurte på om noen her har noen tips til hvordan jeg burde gå frem. kammeratene mine sier det er bare og kjøre på men det tviler jeg på. Takker for alle svarene! Hilsen gutt 17 :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor venter du ikke heller til du treffer ei du forelsker deg i og kunne tenke deg et forhold med? Jeg tror første gangen blir mye hyggeligere da. :)

Skrevet

Bryr 17 år gamle gutter seg om hvor hyggelig det er da? Tror det bare handler om å få penis i musa jeg altså.

Nei, har ingen tips bortsett fra at du kan bli skikkelig full, så finne ei som er like full som deg, så klår du litt også er dere i gang. :glare: Blir sikkert kjempe fint det. :roll:

Skrevet

Det er jo en aldri så liten sjanse for at noen av kameratene dine smører litt tjukt på. Du er nok ikke alene om å ikke ha debutert.

Dessuten er du jo i gang med klining - før eller siden fører det nok til noe mer.

Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Gjennomsnittsalderen for debut for gutter er 18 år. Så du er absolutt ikke alene.

Tror ikke det er en veldig god idé å gjøre det på fest. Du vil vel huske noe av den første gangen din? Ellers er det jo ikke noe poeng. Du bør ikke debutere for å ha noe å snakke om til kompisene dine.

Jeg tror jeg ville ventet til jeg hadde kjæreste. Tror det blir en bedre opplevelse, både emosjonelt og seksuelt sett.

Skrevet

*hmmm* jeg har visst en litt annen tilnærming til dette en hva de andre jentene her inne har.

Jeg var i din båt til jeg var 18. Da var jeg så lei av å vente at jeg gjorde det etter en fuktig kveld på byen. Riktignok var det med min kommende mann (før vi ble sammen), men det hadde ingenting med saken å gjøre. Jeg kunne ha gjort det med hvem som helst på det tidspunktet. Jeg ville bare få det overstått.

Min erfaring er at den første gangen aldri blir noe særlig vellykket uansett - om du så er jente eller gutt. Riktignok er det lettere for gutter, men det blir ukomfortabelt og flaut. Som oftest.

Så mitt råd er: bare kjør på og få det overstått. (riktignok med en jente som vil ha sex selvfølgelig :fnise: ) Du har tid etterpå til å finpusse på teknikker osv. Etter at den første gangen er over, får du mye bedre selvtillitt og da er det lettere å gjøre det igjen. Og igjen.:):sengekos:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...