Tropehus Skrevet 26. november 2008 #21 Del Skrevet 26. november 2008 Sambo: 2 uker i Thailand + Armani Attitude parfyme Mamma: Lysbildefremviser (spleis med bror) + hjemmeheklet skjerf i alpakkaull og hjemmelaget konfekt. Pappa: Et lite bilde av en lokal kunstner + hjemmelaget likør Pappas samboer: Et hjemmeheklet skjerf i alpakkaull. Bror: Digitalkamera (spleis med mamma) og Ingerid Espelids kokebok. Han skal flytte på hybel neste år - så hvordan man koker vann kommer nok godt med. Søs: Sex and the city shoe box + Boddy butter Hunden: En leke og en liten godbit Bestemor 1: Abbonement på blad + hjemmelaget konfekt Bestefar 1: Genser i merinoull + hjemmelaget likør Vurderer å kjøpe en digital bilderamme til de. Bestemor 2: TV-kanne, hjemmelaget kalender, hjemmelaget konfekt Bestefar2: Hjemmelaget Müsli (han er diabetiker) + hjemmelaget likør Bestevenn: Fat, lysestaker og 3 pyntekuler fra SIA Nabo: Hjemmelaget konfekt og hjemmelaget likør Sambos familie: Far + samboer: Nowo Titanpanne + 2 par sengetøy Søster + Svoger: Salatslynge + TV-kanne Niese: OBH Nordica kjøkken + deler til Thomas tog jernbane og tegnesaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 26. november 2008 #22 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg er så uinspirert når det gjelder gaver i år, men det hjelper kanskje å skrive ned en liste og å følge med i denne tråden. Mannen: Et spill til Wii'en. Vet ikke hvilket, men et type selskapsspill tror jeg Mamma: Bok? Pappa: Bok? Søster: Hemmelig, siden hun kanskje kommer over denne Bror: Gavekort på kjøpesenter Fadderbarn: Vet ikke. Bok kanskje? Kusine og venninner: Antagelig noe spiselig, kaffe, te eller aller helst gardssyltetøy eller noe Svigermor: ? Svigerfar: En parfyme (standard) Svigerinne 1: Bok? Smykke? Svoger: Klær? Svigerinne 2: Klær? Nieser og nevøer (6, 3 og 0 år): Klær antagelig Må legge til at svigerfamilien skal ikke ha gaver før Hellige tre kongers dag (6. januar) så der har vi litt lengre tid på oss. Vi har med oss litt røkelaks til dem (og til mannens tanter og kusine) når vi kommer dit i nyttårshelgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NysgjerrigeNilsi Skrevet 26. november 2008 #23 Del Skrevet 26. november 2008 Sliter med ting til samboer også men tenker på en universalkontroll til tv,dvdspiller,xbox osv... Kan anbefale denne! http://www.logitech.com/index.cfm/remotes/...71&cl=SE,SV Enkel å bruke, ikke like fancy som de nyeste, men det er samme innholdet/programvare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2008 #24 Del Skrevet 26. november 2008 I år skal jeg og broren min spleise på GPS til mamma og Canada Goose jakke til pappa. Broren min skal få et belte med sånn diger spenne som han liker. Pluss noe mer, som jeg ikke har funnet ut enda. Bestemor skal få en boks hjemmelagde pepperkaker som skal bli fint pyntet med melisglasur. Kjæresten skal få en cd han ønsker seg, og et hotellopphold for oss to i en eller annen by utpå nyåret. Nevøene mine skal få leker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missluna Skrevet 26. november 2008 #25 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) min kjære: klokke bror: toalettveske, verdens beste bror-håndkle, sigg og iqtest-leker (for voksne) søster: vase (som hun ønsker seg) bror2: familiebilde niese: armbånd nevø: armaniboxer + iqtest-leker (for voksne) mamma og pappa: bildekalender venninder og kompis: Scrapbook med bilder av oss alle fra to år tilbake og frem til nå. sønnen min på 3 år: CDspiller som han kan ha på rommet sitt Endret 26. november 2008 av missluna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NysgjerrigeNilsi Skrevet 26. november 2008 #26 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) sambo: lydbok og ullsokker eller pyjamasbukse sønn: brio gåvogn og en lek som blinker og bråker min mor: stormberg skalljakke min far: fjellräven bukse og ullstrømper sammen: kalender av barnebarn bror1 og sambo: party kjele bror2: sikkert klær nevø: klær tante: rosendahl karaffel tante og onkel: ? besteforeldre: duftoljebrenner (?) og kalender med barnebarn + noe mer venninne: lysestaker fra herstal svigermor: jakke svigerfar: "typisk norsk" (han er svensk ) sammen: kalender av barnebarnet svoger1: ? svoger2: Egentlig denne, men den er utsolgt http://www.thingsyouneverknew.com/product/...do?WT.svl=84002 niese1: jakke niese2: jakke nevø: jakke niese3: ulldress Vi bruker ikke så mye på gaver, ca 200 pr pers/par. (I min familie spleiser jeg med mine brødre) Endret 26. november 2008 av NysgjerrigeNilsi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minemor Skrevet 26. november 2008 #27 Del Skrevet 26. november 2008 Hjelpe meg så flinke dere er:) Jeg kjøper 42 julegaver, så jeg kan ikke ramse opp alle.. Men vi har laget et 26 siders album på japanfoto til alle foreldre og besteforeldre, og dette inneholder livet vårt fra den lille ble født for snart 4 år siden, innom bryllupet vårt og frem til sist søndag. Den ble knall lekker, så håper det blir en suksess:) Jeg har bare noe småtteri igjen , så er alle gavene ferdig:) GOD FØRJULSTID:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå