Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest So Lonely
Skrevet

Vil så gjerne

Men våger ikke

Savner så veldig

Sorgen er stor

Må legge ham bak meg

Må glemme ham nå

Ensomheten gnager

den skriker og lokker

Jeg må tvinge den og binde den fast

Jeg må holde for ørene når den skriker

Jeg må videre nå, NÅ, ellers kommer jeg aldri løs

Men hvordan skal jeg greie det, når HAN er det eneste jeg tenker på,

natt som dag, dag som natt, i lys og i mørke, i sol og i regn, i smil og i tårer

Alt jeg gjør og alt jeg tenker,

undrer hva han ville si og hva han ville gjort,

akkurat der og akkurat nå.

Det var så helt

Det var så stort

Det var så uendelig sterkt

Det visste vi begge to

Sammen var vi to sterke som tre

Men det var ikke bare oss

og det ble mange hensyn å ta

Du våget ikke kjempe

Du valgte den lette veien

Du valgte hennes smil

og nå skal dere bli tre...

Jeg undrer og tviler....jeg tenker og spår:

vil jeg noen gang tørre å elske igjen.....?

:sukk::tristbla::trist:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med deg i denne vanskelige situasjonen.

:troest:

:klemmer:

Gjest Gjest_skeptisk_*
Skrevet

Beklager, men leser mellom linjene at dette dreier seg om et forhold mellom en opptatt/gift mann og singel dame som har håpet det kunne bli dem likevel. Hvis så er tilfelle, klarer jeg dessverre ikke ha så mye sympati. Man legger seg bare ikke etter andres menn!

Skrevet
Beklager, men leser mellom linjene at dette dreier seg om et forhold mellom en opptatt/gift mann og singel dame som har håpet det kunne bli dem likevel. Hvis så er tilfelle, klarer jeg dessverre ikke ha så mye sympati. Man legger seg bare ikke etter andres menn!

Nei det er ikke tilfelle!!!

Hun tok ham fra meg i en vanskelig periode og gjorde seg gravid.

Jeg er faktisk HELT uskyldig.

Gjest Gjest_skeptisk_*
Skrevet

Ok, da tar jeg det tilbake!

Føler med deg! Har det på samme måte. Bortsett fra at i dette tilfelle er det jeg som er gravid og han som har bedratt meg.

Vi må nok bare bite tennene sammen og innse at vi vil få det bedre uten de utro drittsekkene, men fy som det gjør vondt. Jeg trodde jeg var sammen med verdens mest fantastiske mann og elsket han så utrolig høyt. Nå bare gråter jeg og fungerer ikke i det hele tatt. Trøster meg med at smerten vil bli mindre. :tristbla:

Skrevet
Ok, da tar jeg det tilbake!

Føler med deg! Har det på samme måte. Bortsett fra at i dette tilfelle er det jeg som er gravid og han som har bedratt meg.

Vi må nok bare bite tennene sammen og innse at vi vil få det bedre uten de utro drittsekkene, men fy som det gjør vondt. Jeg trodde jeg var sammen med verdens mest fantastiske mann og elsket han så utrolig høyt. Nå bare gråter jeg og fungerer ikke i det hele tatt. Trøster meg med at smerten vil bli mindre. :tristbla:

Klem til deg :klemmer:

Alt blir nok annerledes når barnet kommer skal du se.

Du vil forandre deg, og han vil forandre seg.

Kanskje til noe godt?

Om ikke annet kan jeg si at jeg aldri har virket så (ufrivillig) tiltrekkende på andre menn som nettopp de to første årene etter at mitt (eneste) barn ble født.

Har også hørt andre si det samme...

Med andre ord en fin tid sammen med ny baby og til å finne en ny mann kommer snart!!!

Jeg kjemper på videre selv. Hadde jo håpet jeg skulle få barn nr 2 med denne mannen, men akk nei...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...