Gå til innhold

hårsveisen nedentil

Fremhevede innlegg

Gjest gjest Johan
Skrevet

Hvordan liker dere jentene at gutta skal se ut nedentil hår messig.?

Barbert, stusset. Glatte baller eller med hår????

Johan

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg personlig liker at det er hår, både nedentil og på bryst. Men ikke hår som er ute av kontroll, en jungel er aldri deilig. Så stusset hår nedentil er bra. :-)

Skrevet

dette er vel et litt utdebattert tema... men svarer likevel.

jeg foretrekker alt helt glatt. dette fordi jeg liker å slikke mannen overalt, i rompa, ta ballene i munnen og elsker å suge - men hater å få hår i munnen. samt at det lukter fort stygt og jeg synes personlig det er uhygienisk.

men smaken er som kjent også som baken.

hvis jeg mot formodning møter en mann med hår, blir det kun litt suging der det ikke er noe hår.

Skrevet
Jeg personlig liker at det er hår, både nedentil og på bryst. Men ikke hår som er ute av kontroll, en jungel er aldri deilig. Så stusset hår nedentil er bra. :-)

signerer på denne ! :D

Skrevet

Stusset er helt kurant. Barber gjerne bjellene. ;)

Skrevet
Stusset er helt kurant. Barber gjerne bjellene. ;)

Signerer.

Skrevet

naturell...

Om jeg ser at man har barbert...det er dor meg en stor turn off. En mann skal være en mann, ikke en feminin mann som prøver å være "unisex".

Elsker tømmermenn som kommer hjem med svett glinsende kropp med hår på brystet og hår neden til..og oppover magen.. .ummm.....jam jam

Gjest Gjest_kristina_*
Skrevet

ja! :D

Skrevet

Null hår nedentill, men derimot en fin brystmatte sier jeg ikke nei til;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...