Gjest Monic Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Kjæresten min har problemer med at den ene testikkelen går opp til lysken hele tiden (som jo-jo testikkel) når vi har sex, og det er visstnok veldig plagsomt for ham. Det er også betydelig forskjellig størrelse på testiklene, det er den største som går opp. Noen her som har opplevd det samme? Jeg prøver å hjelpe han med å holde den nede, men det er jo ikke i alle stillinger det passer så godt. Finnes det noen råd mot dette? Skulle så innmari gjerne hatt hjulpet han, og jeg har en mistanke om at han ikke tør å gå til legen med det. -M.A-
Gjest Gjest_nina_* Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 kjæresten min har samme problemet. den ene forsvinner opp i lysken under sex.. går en stund, så kommer den ned igjen. Det er ikke noe særlig behagelig..
Gjest TS Skrevet 22. november 2008 #3 Skrevet 22. november 2008 kjæresten min har samme problemet. den ene forsvinner opp i lysken under sex.. går en stund, så kommer den ned igjen. Det er ikke noe særlig behagelig.. Stakkars! må jo være noe å gjøre med det.. Kirurgisk eller noe.. Har kjæresten din vært hos lege for det?
Gjest Gjest_Sol_* Skrevet 22. november 2008 #4 Skrevet 22. november 2008 Lillebroren min ble behandlet for noe ala det samme når han ble liten, fordi den ene forsvant bare. De opererte den ned igjen. Mer vet jeg ikke, fordi jeg var 10 år :gjeiper:
Gjest TS Skrevet 23. november 2008 #5 Skrevet 23. november 2008 Lillebroren min ble behandlet for noe ala det samme når han ble liten, fordi den ene forsvant bare. De opererte den ned igjen. Mer vet jeg ikke, fordi jeg var 10 år :gjeiper: Det gjorde kjæresten min også på den ene siden (da han var liten), fordi den var helt borte, men nå er det altså den andre siden som krangler...
Gjest Fysiologi Skrevet 23. november 2008 #6 Skrevet 23. november 2008 Det gjorde kjæresten min også på den ene siden (da han var liten), fordi den var helt borte, men nå er det altså den andre siden som krangler... Menn kan klemme begge testiklene opp i kroppen, når de vil. Det er noen hulrom der som passer til formålet. Det er vanlig og helt normalt at en eller begge forsvinner opp, når menn er seksuelt opphisset. Det skjer hos hver 3. mann.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2013 #8 Skrevet 21. januar 2013 Dette er da helt vanlig? Aldri opplevd at menn har syntes det er ubehagelig. Anonym poster: f136ccafd381aa4d48f5f70c2f0ae84c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå