Gå til innhold

ny sexpartner

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er akkurat kommet inn i et nytt seksuelt forhold, er ikke så mye mer enn det ennå. Men, det viste seg at han antageligvis ikke har vært i noen langvarige forhold, kanskje ikke hatt sex med samme person over lengre tid... Han er rett og slett ganske umoden seksuelt og mangler litt basiskunnskap som det å ta det litt rolig i begynnelsen, og at det er lurt å bruke mye fuktighet på klitoris osv..

Jeg er nok litt ekstra bortskjemt da jeg har flere lange forhold bak med, med svært gode sexliv og veldig kompetente partnere. Jeg har alltid vært eventyrlysten og jobbet med å bli flinkere på å tilfredsstille en mann, og bli kjent med min egen kropp og seksualitet. Jeg har også fått mye god respons og har ganske god seksuell selvtillit. Jeg har jo engang også vært uerfaren, og da bedt menn eksplisitt om å lære meg å gi dem best mulig nytelse, for eksempel oralt,- dette har de med glede gjort. :)

Ideen min er at jeg kanskje skal forsøke å "lære han opp"- for meg er det helt greit at han ikke er noen don juan enda, men jeg kunne tenke meg å gi han noen hint om hvordan man kan nærme seg en kvinne for hennes nytelse, og kanskje også for økt egen nytning (jeg tror han har potensiale, og ville hatt glede av å kunne dette - han er nemlig ikke egoistisk, dessuten er han veldig kjerlig).

Men, jeg har jo ikke lyst å såre egoet hans, eller behandle han som om han er en dårlig elsker, han har nemlig mye lidenskap og andre kvaliteter som kommer godt med i akten. Er det noen som har noen tips om hvordan jeg kan nærme meg tema litt mer diskret? Seksualitet kan jo være et veldig sensitivt emne, og han er også litt yngre enn meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hva med at du under akten fører han til å gjøre det "riktig"?

Hvis han tar deg for høyt oppe på klitoris før fingrene hans lengre ned, tar han for hardt sier du forsiktig "ååh det er deilig men ikke så hardt"

Hvis du vil at han skal bruke spytt/mer fuktighet når han beføler deg på klitoris ta fingrene hans og slikk/sug på dem.. Gjør du det etpar ganger vil han forstå at du liker det og gjerne gjøre det selv.

Gutter vil gjerne gjøre alt rett for oss, og i begynnelsen er dette faktisk det eneste de fleste tenker på. De vil at vi skal si hvordan vi liker det.

Du trenger ikke si at han gjør feil, du kan heller fortelle han hvordan du liker det. Da burde han ikke ta det ille opp.

Lykke til! :)

(Er i samme situasjon som deg forresten)

Gøy om du hadde fortalt hvordan det gikk!

Endret av LineChristiane

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...