Gå til innhold

Tur i helgen - men hvor?

tuji

Anbefalte innlegg

Har lyst å ta med mannen min på tur i helgen, fordi han har eksamen denne uken. Har tenkt på Stockhom eller København. Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Embla s

Jeg syns både Kjøben og Stockholm var to gode ideèr. Stockholm er en utrolig bra by, og det går veldig greit å kjøre dit! Det er mye å gjøre/shoppe/se der, eks gamlebyen, Wasaskipet (et utrolig imponerende bygg som er helt latterlig proposjonert.. :roll: ), m.m. Sammenlignet med Oslo gir Stockholm en helt annen storby følelse, en by som kan måle seg med de andre store, flotte byene i europa, syns jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tror det blir Stockholm. Har faktisk aldri vært der, og det er et par butikker der jeg skulle vært innom også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Shopping i Stockholm :sjarmor: Yiiha :sjarmor:

(tenkte jeg skulle tone ned den siden, jeg da.. Siden det er tur for mannen din, liksom :wink: men siden du bringer det på bane så: Go for it!!! Masssssse bra shopping i Stockholm)!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg gleder meg! Vi har aldri tid til slikt, men nå passer det bra. Hvis det blir veldig hyggelig, har vi mulighet til å strekke det til en langhelg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håhåhåhå! Nå holdt jeg på å gjøre en brøler jeg har gjort før! Ingen vits i å reise til Sverige midtsommerhelgen vel... Alt er jo stengt, jo. Det har jeg erfart (to ganger :oops: ) før...

Da blir det vel Kjøben, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg sender deg en PM om mitt forslag. For jeg har noen linker som sikkert ikke er lov å legge ut her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

he he... Godt poeng!! Vel, kanskje mannen din hadde blitt glad (stengte butikker..)

Kjøben - det er en kjempeby da! Der får dere det garantert morsomt/romantisk/hyggelig/shoppete/bra!!

God tur!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han liker når jeg shopper klær til han, så det går greit. Samme for meg hva jeg kjøper, jeg bare liker å shoppe, jeg. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

København er flott!

Har aldri vært i stockholm, men ønsker meg en tur dit.

Nå er jo Stockholm utelukket for dere da.. tydeligvis.

Men København har jo det meste for de fleste. Ikke er det for dyrt å dra dit heller.

*Vil på Tivoli*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s
  tuji skrev:
Han liker når jeg shopper klær til han, så det går greit. Samme for meg hva jeg kjøper, jeg bare liker å shoppe, jeg.  :oops:

same goes for me :oops: (syns til og med det er storartet å handle på OBS!.. :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Embla s

Tja, husker ikke hvor lang tid det tar. Det er jo langt da. 80 mil? (holder aldri orden på slikt. JEg holder bare orden på reisegodteriene jeg :wink: ) MEN: Det er for det meste fine veger da, også er det jo bedre kjørekultur i sverige, så det sklir liksom bedre unna, hvis du skjønner!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere skal til Köben i helga håper jeg ikke dere har tent å ta bussen eller toget.. Roskilde starter nå, så der er der fullt og bråkete! Var så uheldige i fjor at vi skulle ta buss til Kastrup kvelden før Roskilde startet, det var en opplevelse jeg ikke vil gjenta.. Vi hadde tenkt å sove på nattbussen vi, men det gikk dårlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ojsann, det er tydeligvis mange ting å tenke på denne helgen! Vi hadde tenkt å ta båt, men det blir kanskje ikke så hyggelig det heller, da?

Har fått masse tips på PM fra ine2, så nå skal jeg kose meg og titte litt på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

for 2 år siden var jeg og mannen min i køben.. vi tok fly vi.. best en sånn slags pakketur inkl. hotell.

Hadde det helt kanon, var på tivoli og, der var det fint..

vi kjøpte sånn helge kort på en type buss som du kan ta hvor du vil og når du vil hele helga så da fikk vi se ganske mye.

er jo kjempemye bra å shopper der og, er forresten lik deg, elsker å shoppe men samme hvem jeg shopper til. hæli :ler:

GOD TUR

selv reiser vi til tyrkia om 1 uke... jippiii

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter mye om og men har vi utsatt turen til neste helg, for da kan vi være borte fra fredag til mandag. Gidder ikke å legge masse penger i det når vi bare får en dag i Kjøben. Tar heller en biltur ett eller annet sted nå i helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...