Gjest Gjest Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Jeg lurer på om det er noen måte å få av det skallet på? Koke dem, legge i bløt eller hva som helst? trenger litt mer enn de små pakkene de selger på butikken, så må få skrelt de på en eller annen måte
Leo Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 Jeg vet i hvert fall ingen enkel måte å fjerne skallet på solsikkefrø på, men jeg forstår ikke helt hva du mener med små pakker. Husker jeg ikke feil er det i hvert fall ikke noe problem å få tak i 1 kg. poser med solsikkefrø uten skall.
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2008 #3 Skrevet 22. november 2008 Jeg vet i hvert fall ingen enkel måte å fjerne skallet på solsikkefrø på, men jeg forstår ikke helt hva du mener med små pakker. Husker jeg ikke feil er det i hvert fall ikke noe problem å få tak i 1 kg. poser med solsikkefrø uten skall. Husker du kanskje hvor det er å få tak i også? Var nemlig på butikken i dag, og de hadde små pakker på sann 150 gram med skall løse frø, skulle helst hatt 2 kg
Leo Skrevet 22. november 2008 #4 Skrevet 22. november 2008 Jeg har kjøpt i en helt vanlig matbutikk (Sannsynligvis REMA) og da står det sammen med mel etc. Var vel "Møllerens" jeg kjøpte sist og det koster ikke stort heller.
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2008 #5 Skrevet 22. november 2008 Jeg har kjøpt i en helt vanlig matbutikk (Sannsynligvis REMA) og da står det sammen med mel etc. Var vel "Møllerens" jeg kjøpte sist og det koster ikke stort heller. Takk for tipset, da sjekker jeg der i morgen da har hvertfall pippen noe å kose seg med ute da, trenger ikke 2 kg solsikkefrø med skall nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå