Gå til innhold

giro

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_lolita_*
Skrevet

hei

jeg får ikke lønn for om to uker ca. (05. desember), og er bedt på bryllup neste helg. altså, dette ble også veldig kort varsel for meg, men ho som skal gifte seg er en barndomsvennine som jeg ikka hadde snakket med på lenge, pga ho trodde jeg var fortsatt i utlandet og studerte. jeg hadde jo ikke tattt kontakt med henne da jeg kom hjem i våren, har bare ikke hatt tid enda. med flytting, søkte på jobber, intervjuer, fikk fulltidsjobb, kjøpte hus, malt huset, bare jobbing og masse jobbing, var det knapt tid til hygge. men så ringte ho meg opp bare for å være på den sikre siden, og jeg var jo kommet hjem igjen, og vips var jeg invitert tiol hennes bryllup nå neste helg.

problemet mitt er jeg har ikke råd å kjøpe bryllupsgave nå. har veldig dårlig råd akkurat nå pga holder på å bytte alle vinduer i huset og har akkurat kjøpt nytt kjøkkeninnredning. og jeg vil ikke dukke opp på brullypet hennes uten gave. jeg håper noen her inne vet om en butikk/nettbutikk der man kan kjøpe og få regningen på giro. det hadde vært en veldig stor lettelse.

på forhånd takk :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Pupsilure
Skrevet
Bokklubben sender giro. De har masse fine gaver også, ikke bare bøker! Og melder du deg inn, får du gavekort på 750 kr som du kan kjøpe gaven for :) Men du må være medlem et år, men du trenger ikke å kjøpe noe. Om de sender så fort at du får det i tide er jeg usikker på. Kommer ikke på noen andre i farta.
Skrevet

Du har ikke mastercard eller lignende gjennom banken din? Da kan du kjøpe noe nå og betale i etterkant, betaler man med engang regningen kommer så blir det ikke noe ekstra renter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...