Gjest Gjest_TARA_* Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Hvor finner en den billigste fotoboka?
Gjest Gjest_Tina_* Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 Jeg sjekket en del sist jeg skulle lage fotobok. Jeg fant ut at det kommer an på størrelsen/ typen og antall sider. Noen er billige i utgangspunktet og er dyre for ekstra sider og andre omvendt. Mange bruker det samme programmet CEWE tror jeg det het. Det var iallefall greit å jobbe med, det er jo også ganske viktig for at resultatet blir bra. Det blir som regel billigere hvis du bor i nærheten av en butikk du kan hente i. Mitt ble billigst på Elkjøp hvis jeg hentet og Japanfoto hvis jeg ville ha det i posten.
MissStiles Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 Hva er billig da?? Jeg bruker fotoknudsen.. litt dyrt men de er flinke..
Gjest Pysepus Skrevet 30. november 2008 #4 Skrevet 30. november 2008 Jeg brukte Elkjøp sin (samme programmet som Japan Photo). Syntes det var enkelt å bruke og boka ble veldig fin Betalte vel 350,- for en kvadratisk fotobok med hardcover på 50 sider (liten fotobok)
Gjest strykebrett Skrevet 1. desember 2008 #5 Skrevet 1. desember 2008 Har brukt japan foto, de var ikke noe dyre, tror det var ca 200 kr jeg betalte (hentet de selv). Ble veldig fine med sånn lerretscover, skal gi bort i julegave Prisliste neders på siden her: http://www.japanphoto.no/bestill-fotobok.php?pPath=300
RedFox81 Skrevet 1. desember 2008 #6 Skrevet 1. desember 2008 Ikke tenkt bare på pris, men også på kvalitet. Dinside utførte en test av fotobøker, og Elkjøp/Japan Photo sine vant "best i test", og Eurofoto vant "best kvalitet". Jeg har laget 3 fotoalbumer med Elkjøp sin program, de to første var jeg fornøyd med, men tredje, den siste, ble av noe dårligere kvalitet. Bildene ble kornete, litt sånn avis-kvalitet. Så jeg ble litt skuffet i elkjøp nå.. Prisen er avhengig av hvor stor album du vil lage, og hvor mange sider.
RedFox81 Skrevet 8. desember 2008 #7 Skrevet 8. desember 2008 Det kom ny test av fotobøker på akam.no idag, og denne gangen vant My Publisher, med Elkjøp/Japan Photo på andre plass. Kanskje verdt å prøve!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå