Gå til innhold

fotobok

Gjest Gjest_TARA_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_TARA_*
Skrevet

Hvor finner en den billigste fotoboka?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Tina_*
Skrevet

Jeg sjekket en del sist jeg skulle lage fotobok. Jeg fant ut at det kommer an på størrelsen/ typen og antall sider. Noen er billige i utgangspunktet og er dyre for ekstra sider og andre omvendt. Mange bruker det samme programmet CEWE tror jeg det het. Det var iallefall greit å jobbe med, det er jo også ganske viktig for at resultatet blir bra. Det blir som regel billigere hvis du bor i nærheten av en butikk du kan hente i. Mitt ble billigst på Elkjøp hvis jeg hentet og Japanfoto hvis jeg ville ha det i posten.

Skrevet

Hva er billig da?? Jeg bruker fotoknudsen.. litt dyrt men de er flinke..

Skrevet

Jeg brukte Elkjøp sin (samme programmet som Japan Photo). Syntes det var enkelt å bruke og boka ble veldig fin :) Betalte vel 350,- for en kvadratisk fotobok med hardcover på 50 sider (liten fotobok)

Skrevet

Ikke tenkt bare på pris, men også på kvalitet. Dinside utførte en test av fotobøker, og Elkjøp/Japan Photo sine vant "best i test", og Eurofoto vant "best kvalitet".

Jeg har laget 3 fotoalbumer med Elkjøp sin program, de to første var jeg fornøyd med, men tredje, den siste, ble av noe dårligere kvalitet. Bildene ble kornete, litt sånn avis-kvalitet. :sad: Så jeg ble litt skuffet i elkjøp nå.. Prisen er avhengig av hvor stor album du vil lage, og hvor mange sider.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...