Gjest Gjesteguri Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Før jeg blir hudflettet må jeg bare si at dette har ingen betydning for mitt videre seksuelle forhold til denne mannen. Saken er at han spruter nesten ikke. Det er minimalt mengde med sæd som kommer ut. Jeg har et stort sammenlignigsgrunnlag hvor alle har hatt i allefall tidobbel mengde sæd ved utløsning/orgasme. Denne mannen kommer det to-tre små dråper ut av. Skjønner det ikke... Det er nesten så jeg ikke merker at han kommer selv om jeg tar det i munnen. Har faktisk måttet spørre ved flere anledninger fordi jeg har vært veldig usikker. Noen med lignende erfaringer? Noe man kan gjøre for å stimulere produksjonen? Og ja, jeg lurer selvsagt litt på om det er meg det er noe galt med, om han ikke er tent nok osv... Håper på synspunkter/erfaringer.
Nabodama Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 Har det noen betydning da? Hadde ikke brydd meg! Det må jo være greit ved suging, så slipper du å få så mye i munnen på en gang. Forresten, hvis mannen har hatt mye sex/runking i en periode, så blir det mindre mengde. Kanskje han bare runker mye?
Gjest Gjesteguri Skrevet 22. november 2008 #3 Skrevet 22. november 2008 Glemte å si at han hadde ikke hatt sex på over seks måneder første gangen, og det har vært samme mengde hver gang. RUnker meget sjelden. Vet jo at det kan ha betydning. Har ikke noe å si, som sagt. Lurte mer på fenomenet og om det var noe man kunne påvirke selv.
Gjest urtepannekaka Skrevet 22. november 2008 #4 Skrevet 22. november 2008 merkelige greier. hadde ikke gjort meg noe da jeg syns sæd er no grusomt kliss.... men skal dere ha barn en gang kan det kanskje bli vanskelig?
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2008 #5 Skrevet 24. november 2008 Det er visst noe man kan spise for å få en firskere smak/duft på spruten, kanskje er det noe som fungerer for produksjonen også? Til opplysning er ikke orgasme og utløsning det samme, det forekommer bare veldig ofte på samme tidspunkt men er fullt mulig å få orgasme uten utløsning og vice versa.
Gjest Gjest_Gina_* Skrevet 24. november 2008 #7 Skrevet 24. november 2008 Ikke still spørsmål når du får slik en gave!
Gjest Aneetah Skrevet 24. november 2008 #8 Skrevet 24. november 2008 Ikke still spørsmål når du får slik en gave!
lucy_in_the_sky Skrevet 25. november 2008 #9 Skrevet 25. november 2008 Ikke still spørsmål når du får slik en gave! Tenkte jeg og
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2008 #10 Skrevet 25. november 2008 Er det sånn at damer egentlig er fornøyd med en liten mengde sæd? (Og mengden totalt sett har ikke så mye å gjøre med muligheten til å få barn)
Gjest Skya Skrevet 25. november 2008 #11 Skrevet 25. november 2008 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod)
Gjest Gjest_Gina_* Skrevet 25. november 2008 #12 Skrevet 25. november 2008 Er det sånn at damer egentlig er fornøyd med en liten mengde sæd? (Og mengden totalt sett har ikke så mye å gjøre med muligheten til å få barn) Jeg kan ikke snakke for alle damene i verden, men jeg hadde bare vært takknemlig for mindre sæd. Mindre å svelge, eventuelt brekke seg på, mindre søl. Ja, rett og slett bedre!
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2008 #13 Skrevet 28. november 2008 Så greit. Han jeg er sammen med kommer med mye, så mye at det kunne fylt opp et shotglass - hver gang! Det blir mye søl og lukter litt hvis det ikke blir tørket vekk med en gang. Noen ganger begynner vi begge bare å le fordi det er en så latterlig stor mengde som kommer. :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå