Reveal Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Alene hjemme i kveld- og tenkte jeg skulle sløve på sofaen med en god film eller to... Har plukket ut noen alternativer- så kom med dine innspill rundt disse: Usette; Capote (om Truman Capote) Chapter 27 ( mordet på John Lennon) The Departed (mafia/action/thriller) Sett- men ser mer enn gjerne igjen: Dresden (tredje rikets siste dager) Farvel Bafana (Om Nelson Mandela og hans fangevokter) Stauffenberg (Attentatet mot Hitler) Ja-jeg er veldig glad i historiske og biografiske filmer, og mafiafilmer som et godt alternativ)
nanya Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 Jeg har kun sett The Departed, og den syns jeg var veldig bra!
Red headed girl Skrevet 22. november 2008 #3 Skrevet 22. november 2008 Har kun sett Capote og The Departed, syns begge var veldig bra på kver sin måte. Capote-filmen er sjølvsagt nåke sær, men som sagt, bra:) The Departed er mykje spenning, og ellers knall:D
Reveal Skrevet 23. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. november 2008 Det ble Lennon og Capote. Førstnevnet ganke spes, litt langdratt- men for all del bra. Capote var super, fantastisk, vakker etc etc! Skal innrømme at jeg er litt skeptisk til den Departed filmen- får inntrykk av at dette er en "dette har jeg sett før"-film. Men; jeg skal gi den en sjanse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå