Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest LilleSol
Skrevet

Hei!

Trenger noen tips jeg. Negelene mine blir aldri lange, de bare deler seg og fliser seg opp. Får dem aldri utenfor fingertuppen engang! Trenger absolutt ikke klippe dem.. (eller bør jeg det?) Filer dem når jeg føler det trengs, men ikke så ofte. Bruker neglelakk.

Neglbåndene er også stygge og flisete, hva skal jeg gjøre med de? Smøre på olje og dytte dem inn mot kanten?

Huff. Hater hendene mine :evil:

Håper noen har noen tips til meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde også stygge negler før, men så gikk jeg til en negledesigner, og hun tipset meg om en olje som heter Solar oil. Den masserer jeg inn i neglene og neglebåndene hver gang jeg skifter neglelakk, og jeg har fått kjempefine, lange og sterke negler!

Skrevet

Har samme problem selv.Men hvor får man kjøpt denne oljen?

Skrevet

På neglesalonger. Tror ikke de finnes i vanlige butikker, men det kan jo hende det finnes andre gode negleoljer på parfymeriet.

Skrevet

Jeg har også tidvis tørre og sprø negler. Bruker en krem fra Dior (rund liten hvit krukke) som skal masseres inn i neglen - denne skal imidlertid ikke på huden rundt neglen. Den har fungert kjempefint på meg :D

Ellers blir de mye mindre tørr og sprø om jeg passer på å smøre hendene med vanlig håndkrem jevnlig (bruker Vazelin Intensive Care håndkrem som du får kjøpt kjempebillig hvor som helst).

Gjest vampie
Skrevet

neglene mine ble sterkere av seg selv da jeg sluttet å bite negler for 5 måneder siden. de er blitt lange og fine og neglebandene ser også bra ut. jeg har ikke gjort noe for det kun filt neglene hvis de ble flisete og brukt nailhardener og latt dem være i fred.

de sier ølgjær styrker neglene.... vel jeg begynte med ølgjærtabletter for 4 dager sida ca og har nå brukket to av mine superlange negler.... bittert :-?

Gjest Virvel
Skrevet

B-vitaminer styrker hår og negler.

Gjest LilleSol
Skrevet

Tusen takk for tips! Da skal jeg gå til innkjøp av b-vitaminer, ølgjær og Solar Oil, og så må jeg lete etter den kremen fra Dior! hvis ikke disse neglene blir kjempelekre nå, så.. :cry:

Klem fra LilleSol

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...