Gjest andungen Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Hvilke julesanger liker du best? Både norske og utenlandske Mine favoritter tror jeg må være (basert på fjoråret da, ikke kommet i gang ennå ) : Julenatt Ei Stjerne Skinner I Natt O Helga Natt Gleder meg til å synge av full hals gjennom desember
nanya Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 Min ubestridte favoritt er O helga natt, får helt klump i halsen av den!
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2008 #4 Skrevet 22. november 2008 Ave Maria Oh Holy Night/O Helga Natt Ding dong Merrily on High 12 days of Christmas Santa Baby Little Drummer Boy Do you Hear what I Hear? Rocking Around the Christmas Tree Have yourself a Merry little Christmas Walking in a winter wonderland Baby it's cold outside Sleigh Ride
Irmiel Skrevet 22. november 2008 #5 Skrevet 22. november 2008 Do They Know It's Christmas? O Helga Natt Silent Night En Stjerne Skinner I Natt Hmm, det er de jeg kommer på nå.. men det er garantert fler!
hjertesukka Skrevet 22. november 2008 #6 Skrevet 22. november 2008 O, Holy Night the stars are brightlyyyy shiiining.....
SlowMotion Skrevet 22. november 2008 #7 Skrevet 22. november 2008 (endret) Mitt Hjerte Alltid Vanker I Celebrate The Day De to siste sangene hører jeg på hele året, de er så nydelige at de ikke kan begrenses til juletider! Edit: Glemte Fairytale Of New York! Den må jo selvfølgelig være med! Endret 22. november 2008 av SlowMotion
Muffinsdilla Skrevet 22. november 2008 #8 Skrevet 22. november 2008 O Helga natt Walking in a Winterwonderland 12 days of Christmas O Helga natt er fantastisk! Skal på julekonsert med Bettan og Rein Aleksander, satser på at jeg får hørt den da. Får gåsehud når jeg hører den.
Gjest andungen Skrevet 23. november 2008 #9 Skrevet 23. november 2008 O Helga natt er fantastisk! Skal på julekonsert med Bettan og Rein Aleksander, satser på at jeg får hørt den da. Får gåsehud når jeg hører den. Skal på samme julekonserten, og gleder meg skikkelig! Håper (og tror) på O Helga Natt, da er det både klump i halsen og gåsehud...
knusta Skrevet 23. november 2008 #10 Skrevet 23. november 2008 Det er så mange flotte julesanger. Akkurat nå, hvis jeg skulle plukke en tenker jeg på den som begynner med "chestnuts roasting on an open fire". Jeg tror den heter Christmas song. Den har jule-stemningen. Hadde det vært midt i jula tror jeg at jeg hadde svart en annen sang. Som O helga natt eller noen andre av de gamle.
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2008 #11 Skrevet 23. november 2008 Mine favoritter er (i tilfeldig rekkefølge): Deilig er jorden... En stjerne skinner i natt... O helga natt... White Christmas... Og så en til.. Det er ikke en favoritt ellers i julen, men ved et tilfelle er den den eneste rette. Når jeg er ferdig på lillejulaften, roen har senket seg, stearinlys og juletreet er de eneste lyskildene i rommet, setter jeg på "Det største vi kan få" og da blir jeg rørt.
venus_ Skrevet 30. november 2008 #12 Skrevet 30. november 2008 Noen som vet hva den julesanger på Ica-reklamen heter? En stjerne skinner i natt er min favoritt.
Gjest Lilleulv Skrevet 30. november 2008 #13 Skrevet 30. november 2008 Fairytale of new york Driving home for christmas En stjerne skinner i natt O, holy night og
Gjest hurra Skrevet 30. november 2008 #14 Skrevet 30. november 2008 Fairytale of New York og Driving home for christmas. De er egentlig de eneste julesangene jeg liker. ;p
Gjest Tulletussa Skrevet 1. desember 2008 #15 Skrevet 1. desember 2008 So This is Christmas av John Lennon og Driving Home for Christmas av Chris Rea. Julestemning!!!
Gjest Tulletussa Skrevet 1. desember 2008 #16 Skrevet 1. desember 2008 So This is Christmas av John Lennon og Driving Home for Christmas av Chris Rea. Julestemning!!! Hmm, ja, ja. Skrev visst litt feil på den ene tittelen, ble så revet med av refrenget!. Sangen til John Lennon heter jo faktisk Happy Xmas (War is Over)
Vera Vinge Skrevet 1. desember 2008 #18 Skrevet 1. desember 2008 Kimer, I klokker Mitt hjerte alltid vanker (som ikke bare er en julesang for meg, men fin er den uansett)
Gjest bølla utlogget Skrevet 1. desember 2008 #19 Skrevet 1. desember 2008 Jeg også liker O'helga natt. Også er jeg veldig glad i Once upon a christmas med Dolly Parton
Cata Skrevet 1. desember 2008 #20 Skrevet 1. desember 2008 Det er vel ikke akkurat den fineste, men det er så avgjort favoritten: "Julekveld i skogen" med Rolf Just Nilsen . Måå bare ha den på lillejulaften på radio, ellers blir det ikke jul. Snakker vi om "fine" så ligger "O hel'ga natt" godt an hos meg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå