Rexina Skrevet 23. november 2008 #21 Skrevet 23. november 2008 Kjendiser er som alle andre menn, i hvert fall de norske. Så hvis du tenner på kroppene deres, så burde du jo tenne på heite anonyme menn også da:P Har vært sammen med noen kjendismenn selv, og de har helt normale personligheter og interesser. Det eneste er at de er mer opptatt enn andre menn ofte. Ikke så mye å trakte etter egentlig.. Gi meg helle en nerd, sier jeg;) Litt sær jeg også Liker mye heller at menn er smarte, har et sunt og positivt syn på livet og er reiselystne, enn menn som er rike og har konstant er i rampelyset! Faktisk så tenner ikke det meg så mye i det hele tatt:P Men kan skjønne at du synes det virker glamorøst eller at de er diggere enn normale menn, men du bør tenke på at det ligger mye bak utseende: personlig trener, hudpleier, frisør, stylist osv.. Har en kompis som har personlig trener og han ser BRA ut:P
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2008 #22 Skrevet 23. november 2008 Send sms til alle kjendiser du får tak i mobilnummeret til, skriv samme melding til ale og se om du får napp. Akkurat som Jon Arne R.
Gjest ts Skrevet 23. november 2008 #25 Skrevet 23. november 2008 Kjendiser er som alle andre menn, i hvert fall de norske. Så hvis du tenner på kroppene deres, så burde du jo tenne på heite anonyme menn også da:P Har vært sammen med noen kjendismenn selv, og de har helt normale personligheter og interesser. Det eneste er at de er mer opptatt enn andre menn ofte. Ikke så mye å trakte etter egentlig.. Gi meg helle en nerd, sier jeg;) Litt sær jeg også Liker mye heller at menn er smarte, har et sunt og positivt syn på livet og er reiselystne, enn menn som er rike og har konstant er i rampelyset! Faktisk så tenner ikke det meg så mye i det hele tatt:P Men kan skjønne at du synes det virker glamorøst eller at de er diggere enn normale menn, men du bør tenke på at det ligger mye bak utseende: personlig trener, hudpleier, frisør, stylist osv.. Har en kompis som har personlig trener og han ser BRA ut:P Dere skjønner ikke, for dere vet ikke hvem det er.. Han er ganske spesiell. Det er ikke Kristian Kjelling eller noe. (Han har jo uansett kone og barn) Og jeg kan ikke se for meg at mr. X har personlig trener, frisør eller noe. Haha.
Gjest Gjest_Honey Bee_* Skrevet 23. november 2008 #26 Skrevet 23. november 2008 Dere skjønner ikke, for dere vet ikke hvem det er.. Han er ganske spesiell. Det er ikke Kristian Kjelling eller noe. (Han har jo uansett kone og barn) Og jeg kan ikke se for meg at mr. X har personlig trener, frisør eller noe. Haha. Kanskje du er betatt av Sivert Høyem sånn som meg?? Men selv om min beundring for han er stor,er jeg fullstendig klar over at han er bare et menneske han også...med sine feil og mangler.Du må ikke tro at kjente mennesker er bedre partnere enn "vanlige",snarere tvert imot
Gjest ts Skrevet 23. november 2008 #27 Skrevet 23. november 2008 Kanskje du er betatt av Sivert Høyem sånn som meg?? Men selv om min beundring for han er stor,er jeg fullstendig klar over at han er bare et menneske han også...med sine feil og mangler.Du må ikke tro at kjente mennesker er bedre partnere enn "vanlige",snarere tvert imot Nei, det er ikke Sivert Høyem akkurat.. Tror ikke de er bedre nei.. Men mr. X er likevel perfekt for meg.
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2008 #28 Skrevet 23. november 2008 Nei, det er ikke Sivert Høyem akkurat.. Tror ikke de er bedre nei.. Men mr. X er likevel perfekt for meg. hvordan VET du det? Han kan jo være ett totalt ræv*øl når han ikke er på tv/i media
Gjest ts Skrevet 23. november 2008 #29 Skrevet 23. november 2008 hvordan VET du det? Han kan jo være ett totalt ræv*øl når han ikke er på tv/i media Om jeg skulle være så heldig å få bli sammen med han, så hadde jeg ikke brydd meg. Skulle elsket han uansett jeg. Men jeg er ganske sikker på at han ikke er noe rævhøl.
Gjest ts Skrevet 24. november 2008 #31 Skrevet 24. november 2008 Kan du ikke si hvem det er da? Hmm, vil ikke si det Kan lage meg bruker og sende deg en pm kanskje, om du er så nysgjerrig ;p
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå