Gjest Gjest_Ida_* Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Hmm, er jeg litt rar, for jeg synes bare at kjendis-menn er heite. ...? Vanlige menn synes jeg ikke er så heite liksom.. Så jeg fantaserer bare om kjendiser. Og jeg blir liksom helt besatt :S Er jeg veldig unormal? For jeg har jo drømmer om å bli sammen med de mennene og liksom.. Som om det noen gang kommer til å skje..
Gjest evina .g. Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 ja jeg har det også sånn... skal vi se, 3 skuespillere som alle er minst 20 år eldre enn meg, en norsk programleder (sturla)... er de jeg fantaserer om nå for tiden men har også hatt vanlige kjærester som ikke var kjendiser, men fantaserte ikke om dem på samme måte... :S
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 22. november 2008 #3 Skrevet 22. november 2008 ja jeg har det også sånn... skal vi se, 3 skuespillere som alle er minst 20 år eldre enn meg, en norsk programleder (sturla)... er de jeg fantaserer om nå for tiden men har også hatt vanlige kjærester som ikke var kjendiser, men fantaserte ikke om dem på samme måte... :S Hmmm. Her lukter det golddigger lang vei. Har aldri forstått hvorfor så mange kvinner er så opptatt av noe så overfladisk som kjendisstatus.
Gjest evina .g. Skrevet 22. november 2008 #4 Skrevet 22. november 2008 herregud, er jo ikke pga statusen deres!!! er bare ute etter kroppen deres jo.
Silmarill Skrevet 22. november 2008 #5 Skrevet 22. november 2008 (endret) Så da tenner du på kjendiser fordi de er kjendiser, og ikke fordi du syns dem er sjarmerende, kjekke og greie da? Jeg syns det er rart, da du da tenner på status og ikke for personens sjarme og indre godhet! :klø: nei du er nok ikke alene om disse tankene, men jeg deler dem ikke med deg eller andre som tenker slik! (kjendisene liker heller ikke sånne som tenker slik veit jeg ) Endret 22. november 2008 av Silmarill
Silmarill Skrevet 22. november 2008 #6 Skrevet 22. november 2008 herregud, er jo ikke pga statusen deres!!! er bare ute etter kroppen deres jo. Så dersom Hitchcock hadde levd, da hadde du feia over han tvert da eller?
Gjest Liss Skrevet 22. november 2008 #7 Skrevet 22. november 2008 Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men slike tendenser forsvinner som regel når man bli litt eldre og får et mer realistisk syn på mennesker.
Gjest TS Skrevet 22. november 2008 #8 Skrevet 22. november 2008 Så da tenner du på kjendiser fordi de er kjendiser, og ikke fordi du syns dem er sjarmerende, kjekke og greie da? Jeg syns det er rart, da du da tenner på status og ikke for personens sjarme og indre godhet! :klø: nei du er nok ikke alene om disse tankene, men jeg deler dem ikke med deg eller andre som tenker slik! (kjendisene liker heller ikke sånne som tenker slik veit jeg ) Har ikke noe med penger å gjøre hvertfall, men det har kanskje litt med status å gjøre. De jeg drømmer om er ikke rike akkurat. Men det er mest pga utseendet deres og personlighet osv at jeg liker dem.
Silmarill Skrevet 22. november 2008 #9 Skrevet 22. november 2008 (endret) Har ikke noe med penger å gjøre hvertfall, men det har kanskje litt med status å gjøre. De jeg drømmer om er ikke rike akkurat. Men det er mest pga utseendet deres og personlighet osv at jeg liker dem. Den siste setninger tror jeg egentlig ikke særlig på, for dersom du hadde møtt en "kloning" av en som var lik din drømmekjendis, så hadde du kanskje ikke tent på han fordi han var fabrikkarbeider ol. og ikke en kjendis! Personligheten kjenner du ikke til annet enn det du ser på bilder, tv eller film og/eller leser eller? Noen norske kjendiser du liker spesielt godt? Endret 22. november 2008 av Silmarill
Gjest evina .g. Skrevet 22. november 2008 #10 Skrevet 22. november 2008 hitchcook var ikke pen og hadde ikke pen kropp, så neitakk. alan rickman er sexy så jatakk. men også på den andre siden, brad pitt er pen men er ikke intr i sex med ham nei. prøvde å forklare at det var UTSEENDET som var tiltrekkende og ikke kjendisstatusen men dere skjønte merkelig nok ikke det.
Gjest TS Skrevet 22. november 2008 #11 Skrevet 22. november 2008 Den siste setninger tror jeg egentlig ikke særlig på, for dersom du hadde møtt en "kloning" av en som var lik din drømmekjendis, så hadde du kanskje ikke tent på han fordi han var fabrikkarbeider ol. og ikke en kjendis! Personligheten kjenner du ikke til annet enn det du ser på bilder, tv eller film og/eller leser eller? Noen norske kjendiser du liker spesielt godt? Ja, det er spesielt en norsk kjendis som jeg eeelsker. Er egentlig bare han jeg bryr meg om for tiden. Klarer ikke å tenke på annet enn han. Men han er ikke Kjendis. Men han er kjent. Altså jeg kjenner han ikke, men jeg synes han er så deilig, og jeg liker klesstilen hans og musikksmaken hans. Og han virker sinnsykt kul. Jeg elsker det han gjør. Er skikkelig fan av han ;D Også har han passe alder. Men det har litt med status å gjøre og ja! Men jeg tror at jeg hadde likt en person som var som han selv om han ikke var kjent. Hvis han hadde samme utseendet og like herlig personlighet.
Gjest TS Skrevet 22. november 2008 #13 Skrevet 22. november 2008 Du får forsøke å bli kjendis selv da Nja, det tror jeg blir vanskelig. Har ikke noe talent eller noe. Men jeg prøver å bli deilig. Sånn at mr. X vil like meg når jeg treffer på han en gang. ;D
Gjest Gjest_trine_* Skrevet 22. november 2008 #14 Skrevet 22. november 2008 Herregud, dumme dumme kjærring. Du er da for faen ikkje dum nok til å gå ut på et opent forum og si at du har lyst å tenne på kjendiser? Tror du ikke politiarbeidet blir litt lett da?
Silmarill Skrevet 22. november 2008 #15 Skrevet 22. november 2008 (endret) Nja, det tror jeg blir vanskelig. Har ikke noe talent eller noe. Men jeg prøver å bli deilig. Sånn at mr. X vil like meg når jeg treffer på han en gang. ;D Tror du ikke mr.X liker mennsker som er seg selv, og som ikke spiller for å prøve å være en annen enn seg selv? Det tror jeg! Herregud, dumme dumme kjærring. Du er da for faen ikkje dum nok til å gå ut på et opent forum og si at du har lyst å tenne på kjendiser? Tror du ikke politiarbeidet blir litt lett da? det tror jeg nok at blir lett å spore da ja.... Ja, det er spesielt en norsk kjendis som jeg eeelsker. Er egentlig bare han jeg bryr meg om for tiden. Klarer ikke å tenke på annet enn han. Men han er ikke Kjendis. Men han er kjent. Altså jeg kjenner han ikke, men jeg synes han er så deilig, og jeg liker klesstilen hans og musikksmaken hans. Og han virker sinnsykt kul. Jeg elsker det han gjør. Er skikkelig fan av han ;D Også har han passe alder. Men det har litt med status å gjøre og ja! Men jeg tror at jeg hadde likt en person som var som han selv om han ikke var kjent. Hvis han hadde samme utseendet og like herlig personlighet. Hvem er det? Du kan vel si det, du er jo anonym og det er ikke noe galt å omtale en person her på KG med navn sålenge det er positivt Endret 22. november 2008 av Silmarill
Gjest Gjest_kamilla_* Skrevet 22. november 2008 #16 Skrevet 22. november 2008 Ja, det er spesielt en norsk kjendis som jeg eeelsker. Er egentlig bare han jeg bryr meg om for tiden. Klarer ikke å tenke på annet enn han. Men han er ikke Kjendis. Men han er kjent. Altså jeg kjenner han ikke, men jeg synes han er så deilig, og jeg liker klesstilen hans og musikksmaken hans. Og han virker sinnsykt kul. Jeg elsker det han gjør. Er skikkelig fan av han ;D Også har han passe alder. Men det har litt med status å gjøre og ja! Men jeg tror at jeg hadde likt en person som var som han selv om han ikke var kjent. Hvis han hadde samme utseendet og like herlig personlighet. Er det Lt. Wee i mp3?
PeeWee Skrevet 22. november 2008 #17 Skrevet 22. november 2008 Nja, det tror jeg blir vanskelig. Har ikke noe talent eller noe. Men jeg prøver å bli deilig. Sånn at mr. X vil like meg når jeg treffer på han en gang. ;D Du trenger ikke å ha talent for å bli kjendis, bare å bli lagt merke til. Det er bare å komme seg med på noen reality tv å gjøre seg bemerket det
Silmarill Skrevet 22. november 2008 #18 Skrevet 22. november 2008 (endret) Kanskje h*n vil bli kjent med en eller flere kjendiser for å bli kjent med andre kjendiser for derfor å komme inn i kjendisverdenen? Eller kanskje komme med på et bildet eller fler i Se&Hør...., bli omtalt som den mystiske venn*n eller noe Bli "kjendis" på den måten! Tro meg, det er ikke gøy å se bilder av seg selv i sladdreblader bare fordi du kjenner en kjendis :gjeiper: Endret 22. november 2008 av Silmarill
Gjest Ts Skrevet 22. november 2008 #19 Skrevet 22. november 2008 Er det Lt. Wee i mp3? Nei, han har jeg ikke hørt om engang. Du trenger ikke å ha talent for å bli kjendis, bare å bli lagt merke til. Det er bare å komme seg med på noen reality tv å gjøre seg bemerket det Kanskje h*n vil bli kjent med en eller flere kjendiser for å bli kjent med andre kjendiser for derfor å komme inn i kjendisverdenen? Eller kanskje komme med på et bildet eller fler i Se&Hør...., bli omtalt som den mystiske venn*n eller noe Bli "kjendis" på den måten! Tro meg, det er ikke gøy å se bilder av seg selv i sladdreblader bare fordi du kjenner en kjendis :gjeiper: Men jeg vil ikke bli kjendis.. Jeg vil bare ha mr. X! Så egentlig er ikke statusen noen viktig greie likevel.
Gjest jenta26 Skrevet 22. november 2008 #20 Skrevet 22. november 2008 Tror ikke det er noe vanligere at kvinner fantaserer om kjendiser enn at menn gjør det. Selv forstår jeg ikke denne fetisjen helt, men alle kan jo ikke like det samme. Kos deg med fantasiene dine du!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå