Rosenrød Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Jeg har lyst til å lage kalkunmiddag på den amerikanske måten, og trenger dermed tips om hvordan de gjør det, hvilket tilbehør som er vanlig osv. Kan noen hjelpe meg?
ringblomst Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 Vil anbefale deg kokeboken "Far heter Daddy", der er det et eget lite kapittel om the big turkey. Tilbehør er mashed potatoes, cranberry sauce, breakfast sausge, dinner rolls og candied sweet potatoes. Til slutt pumpkin pie. Selv har jeg fått amerikansk kalkunmåltid med mashed potatoes, gravy, tranebærmousse, yams og asparges.
Gjest Ludovie Skrevet 22. november 2008 #3 Skrevet 22. november 2008 Vil anbefale deg kokeboken "Far heter Daddy", der er det et eget lite kapittel om the big turkey. Tilbehør er mashed potatoes, cranberry sauce, breakfast sausge, dinner rolls og candied sweet potatoes. Til slutt pumpkin pie. Selv har jeg fått amerikansk kalkunmåltid med mashed potatoes, gravy, tranebærmousse, yams og asparges. Sweet potatoes og yams er vel det samme? Jeg vil tro at det er tips å hente her.
ringblomst Skrevet 22. november 2008 #4 Skrevet 22. november 2008 Sweet potatoes og yams er vel det samme? Jeg vil tro at det er tips å hente her. Sweet potatoes og yams er ikke det samme, men trodde det samme selv inntil noen år siden da familien i USA forklarte forskjellen. Hvis du googler så ser du forskjellen på sweet potatoes og yams .
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2008 #5 Skrevet 22. november 2008 Sweet potatoes og yams er ikke det samme, men trodde det samme selv inntil noen år siden da familien i USA forklarte forskjellen. Hvis du googler så ser du forskjellen på sweet potatoes og yams . Sweet potatoes og yams er absolutt ikke det samme, men mange amerikanere kaller sweet potatoes for yams. Men bruker de faktisk ekte yams til middagen? Hadde ikke trodd at det passet? Eller er det bare hvite soetpoteter de mener? Ble litt forvirret her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå