Gå til innhold

Kjeks for større og finere pupper ^^,

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å herlighet. :klaske::ler:

...bare jeg som er lei av alle selskapene som skal tjene rått på folks komplekser?

Skrevet
Å herlighet. :klaske::ler:

...bare jeg som er lei av alle selskapene som skal tjene rått på folks komplekser?

Utrolig at det ikke er mulig å stoppe lureriet en gang for alle............. provoserende.

Skrevet

tæhe, får håpe det ikke legger seg på hofter og lår for de som vil teste........ :fnise:

Skrevet
tæhe, får håpe det ikke legger seg på hofter og lår for de som vil teste........ :fnise:

:hoho:

Skrevet

:skratte: fcup låååår!!

Skrevet

Spiser man mange nok at de kjeksene er jeg sikker på at brystene vil øke i størrelse, problemet er at det gjør resten av kroppen også...

Forresten, hvis kjeksene gir bryster i størrelse F-cup så vil de kanskje gi mindre bryster til de som har større enn F? Selv bruker jeg H-cup og skulle gjerne hatt mindre bryster

Skrevet
Spiser man mange nok at de kjeksene er jeg sikker på at brystene vil øke i størrelse, problemet er at det gjør resten av kroppen også...

Forresten, hvis kjeksene gir bryster i størrelse F-cup så vil de kanskje gi mindre bryster til de som har større enn F? Selv bruker jeg H-cup og skulle gjerne hatt mindre bryster

Det ser ut som de har nok stoff i seg til å gi en f cup, dersom du har mindre enn det... men hva om du får 2 cuper STØRRE? skummelt...

Skrevet

julegave til den flatbrysta kjerringa mi kanskje ;)

Skrevet

Og dette er det redaksjonelle innholdet i nettutgaven til et av norges største kvinneblader..............*sukk*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...