Gjest Gjest Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Så, hva mener dere folkens http://www.kk.no/php/art.php?id=794861
Pingting Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 Å herlighet. ...bare jeg som er lei av alle selskapene som skal tjene rått på folks komplekser?
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2008 #3 Skrevet 22. november 2008 Å herlighet. ...bare jeg som er lei av alle selskapene som skal tjene rått på folks komplekser? Utrolig at det ikke er mulig å stoppe lureriet en gang for alle............. provoserende.
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2008 #4 Skrevet 22. november 2008 tæhe, får håpe det ikke legger seg på hofter og lår for de som vil teste........
Pingting Skrevet 22. november 2008 #5 Skrevet 22. november 2008 tæhe, får håpe det ikke legger seg på hofter og lår for de som vil teste........
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2008 #6 Skrevet 22. november 2008 tæhe, får håpe det ikke legger seg på hofter og lår for de som vil teste........ fcup låååår!!
Gjest Blubba Skrevet 22. november 2008 #7 Skrevet 22. november 2008 Spiser man mange nok at de kjeksene er jeg sikker på at brystene vil øke i størrelse, problemet er at det gjør resten av kroppen også... Forresten, hvis kjeksene gir bryster i størrelse F-cup så vil de kanskje gi mindre bryster til de som har større enn F? Selv bruker jeg H-cup og skulle gjerne hatt mindre bryster
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2008 #8 Skrevet 22. november 2008 Spiser man mange nok at de kjeksene er jeg sikker på at brystene vil øke i størrelse, problemet er at det gjør resten av kroppen også... Forresten, hvis kjeksene gir bryster i størrelse F-cup så vil de kanskje gi mindre bryster til de som har større enn F? Selv bruker jeg H-cup og skulle gjerne hatt mindre bryster Det ser ut som de har nok stoff i seg til å gi en f cup, dersom du har mindre enn det... men hva om du får 2 cuper STØRRE? skummelt...
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2008 #9 Skrevet 23. november 2008 julegave til den flatbrysta kjerringa mi kanskje
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2008 #10 Skrevet 25. november 2008 Og dette er det redaksjonelle innholdet i nettutgaven til et av norges største kvinneblader..............*sukk*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå