Gå til innhold

Hva er det verste?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er sammen og blitt glad i en som bruker amfetamin. Selv kan jeg være uten promille og ikke røyker i flere uker i blant. Så det er krasj, men jeg er glad i denne mannen da. Jeg setter ingen i bås.

Spørsmålet er til de som har opplvevet det samme, eller lignende, hvor veien går`? For jeg merker at jeg er på randen til å gråte og blir så forferdelig trizt.

Jeg vil ikke ha svar LØP. Noen?

Straff hjelper ikke, uten at jeg vil si no mer nå.

Endret av Fullmåne
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det avhenger av mange ting. Hvor ofte bruker han amfetamin? Bruker han andre stoffer? Ønsker han å slutte uten å klare det? Er vennene hans kriminelle? Begår han andre kriminelle handlinger selv? Lyver han til deg? Hvordan behandler han deg ellers? Osv.

Skrevet (endret)
Det avhenger av mange ting. Hvor ofte bruker han amfetamin? Bruker han andre stoffer? Ønsker han å slutte uten å klare det? Er vennene hans kriminelle? Begår han andre kriminelle handlinger selv? Lyver han til deg? Hvordan behandler han deg ellers? Osv.

Først. Jeg har fått høre noe helt unødvendig, at jeg kan forsivnne, ligge kneblet i bagasjerommet osv. Men jeg er ikke redd. Jeg burde kanskje, men jeg snu bler aldri.

Ikke fra han, men fra andre, dvs en. Men jeg er jo dama som liker at folk sier ting rett ut, og ikke skyter meg i ryggen...

Hvor ofte? Ofte...

Slutttttttte ... det kan han selv kun bestemme.

Miljøet,. alt fra a til å...a

Dvs ikke kriminelle.

Joa, han har slått meg. Men det var de to første mnd. av forholdet

Og nå forstår jeg språket også...

men jeg er ofte trist...men jeg vil ikke gi opp, han må jo selv være innstilt evt. Og ja, han er blandingsmisbruker,. og han sier selv at det er verste sortern ...w

Har rusa i over 30 år... nei, men jeg gir katta i ryktet mitt osv. Jeg 3r glad i han, facst.

Endret av Fullmåne
Gjest Gjeste Blondie65
Skrevet

Du er åpenbart mer glad i han enn deg selv. Du ber om råd, men slår fast at han selv må bestemme når han skal slutte, etc. Det er helt sant.

Den eneste du kan gjøre noe med i dette forholdet er deg selv. Hvis du er så glad i mannen så får du vel leve med de negative sidene også, uten å klage. For da har du valgt det.

Når det gjelder andres holdninger: Hvis deres forhold har livets rett på tross av rus så bør du lære deg å overse andres holdninger. Hvis du ikke kan det så bør du gå alvorlig i tenkeboksen: er du virkelig så glad i denne mannen som du selv sier, eller er du glad i en drøm som ikke eksisterer - et forhold til en rusfri versjon av din mann.

Hva vil du med livet ditt - mht barn, fremtid osv. Skal du bringe barn inn i et forhold som ofte er preget av rus, der du må snike deg rundt og "forstå språket" for å unngå mishandling?

Gjest Fullmåne utlogget
Skrevet
Du er åpenbart mer glad i han enn deg selv. Du ber om råd, men slår fast at han selv må bestemme når han skal slutte, etc. Det er helt sant.

Den eneste du kan gjøre noe med i dette forholdet er deg selv. Hvis du er så glad i mannen så får du vel leve med de negative sidene også, uten å klage. For da har du valgt det.

Når det gjelder andres holdninger: Hvis deres forhold har livets rett på tross av rus så bør du lære deg å overse andres holdninger. Hvis du ikke kan det så bør du gå alvorlig i tenkeboksen: er du virkelig så glad i denne mannen som du selv sier, eller er du glad i en drøm som ikke eksisterer - et forhold til en rusfri versjon av din mann.

Hva vil du med livet ditt - mht barn, fremtid osv. Skal du bringe barn inn i et forhold som ofte er preget av rus, der du må snike deg rundt og "forstå språket" for å unngå mishandling?

Det er ikke snakk om barn nå mer heldigvis. Men ja, jeg ville gjerne hatt barn med bare han, samtidig som jeg veit hvor dumt det er å bare tenke tanken...jeg kan ikke endre han, og det vet jeg. Han har frivilillig lagt seg inn på avrusning før, men jeg har ikke stemmerett.

Joda, jeg driter loddrett i andres holdninger.

Men jeg lurer ofte på om dette er holdbart? Jeg er sterkt knyttet til han, men alle som har vært sammen med en misbruker VET at de er medavhengige. Så jammen, hva gjør man...

Ingenting, han lovet å bruke mindre, men det har jdg ikkd sett noe til.

Joa, jeg veit at jeg må godta det- hans valg-.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...