Hinata Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Bor i kollektiv med 3 andre, og han ene som bor her er veldig flink til å skvette de siste dråpene ned på gulvet ved siden av doen. Kjempedeilig for nestemann som kommer til dolokket oppe (selvfølgelig) og ser stien fra klosettet med et par dråper urin på kanten og deretter et par-tre dråper til nede på gulvet. Er så ille at man ser hvilken vei han snur seg før han tar på buksa (eller så har han kanskje veldig krum penis ). Han må jo merke selv at han søler litt? Og hvorfor ikke tørke bort den siste dråpa med litt papir, så blir både undertøy, do og gulv mye renere? *få ut litt frustrasjon* Moderator: bare å flytte denne hvis den ikke ligger på riktig plass
Pingting Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 Haha! Har vært borti denne selv, da jeg bodde på hybel. Og nei - jeg tror faktisk ikke han som var "den skyldige" merket det engang. Jeg hang ihvertfall opp en litt morsom lapp ang. søling, og da ble det slutt. Det var verre da jeg bodde med eksen og han fikk besøk av en kompis. De hadde riktignok drukket litt, men jeg fant både ring, dolokk, gulv, papir og plakaten på veggen fulle av tiss...!?!
Hinata Skrevet 22. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2008 Tenkt litt på det med en lapp, men han er den eneste gutten, så blir litt sært kanskje når jeg henger opp en lapp når jeg vet hvem som er synderen.. Dessuten så snakker vi med hverandre, det hadde liksom vært greit om vi aldri snakket sammen. Stemninga kan nok bli litt sær hvis jeg sier i fra også :klø:
Pingting Skrevet 22. november 2008 #4 Skrevet 22. november 2008 Eneste gutten ja, da blir det med lapp litt vanskelig... Og det er jo et tema man helst ikke tar opp om man slipper. *tenke* Du fpr begynne å ta igjen med samme mynt, da vet du, kanskje han tar hintet da
Hinata Skrevet 22. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. november 2008 Hehe, oversvømme badet med urin, eller kanskje mensblod.. Haha, tror det skal mer til å nå inn til han altså, og de 2 andre må jo kunne bruke badet uten å måtte involveres i kroppsvæskekrigen vår
SnillMito Skrevet 22. november 2008 #6 Skrevet 22. november 2008 Alvorlig talt...slutt sytingen din og tørk opp etter ham.
Hinata Skrevet 22. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. november 2008 (endret) Alvorlig talt...slutt sytingen din og tørk opp etter ham. Ja, jenter er automatisk husmødre for alle de bor sammen med. Det er bare å begynne å vaske klær, lage mat og hjelpe han med rumpetørkingen. Endret 22. november 2008 av Hinata
Pingting Skrevet 22. november 2008 #8 Skrevet 22. november 2008 Hehe, oversvømme badet med urin, eller kanskje mensblod.. Haha, tror det skal mer til å nå inn til han altså, og de 2 andre må jo kunne bruke badet uten å måtte involveres i kroppsvæskekrigen vår HAHAHA! *få stygt bilde i hodet* Den eneste måten jeg kan komme på å få kommunisert det her til ham, er kanskje å snakke om hygiene litt sånn "tilfeldig"? Og ikke nevne dråper på toalettet spesifikt? Og ikke om han, men heller på generell basis? Litt i retningen av "synes du ikke det er irriterende når folk gjør sånn og sånn?". Ikke særlig effektivt kanskje, men det lov å håpe at han tar hintet? Alvorlig talt...slutt sytingen din og tørk opp etter ham. Hallo ja? Kommer du og vasker rommet mitt etterpå eller? Noen må gjøre det,jeg kan ihvertfall ikke rydde opp i mitt eget rot.
Gjest Lamia Lenis Skrevet 22. november 2008 #9 Skrevet 22. november 2008 Jeg hadde bare sagt det. Ikke på en sur måte.
Gjest Gjest_June_* Skrevet 22. november 2008 #10 Skrevet 22. november 2008 Søle piss på gulvet ved toalettet? Hvor gammel er han du deler husrom med, fem åL?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå