tullemor Skrevet 14. april 2002 #1 Skrevet 14. april 2002 det er en ting jeg lurer på. vi skal gifte oss til høsten og ettersom vi har ei lita datter på 2år og hennes kusine på 3år så har vi fått ei dame til og passe på disse to i kirken og under bryllupsmiddagen.hun kommer til og ta med seg disse to når de begynner og bli slitne,og skal passe de hele natten. men nå har jeg plutselig fått høre det av folk att dette minner dem om kromprinsbrylluppet fordi vi skulle ha egen barnepasser til barna. er ikke dette ganske vanlig da? hvordan gjør dere det med barn i bryllupet.
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2002 #2 Skrevet 14. april 2002 Herregud.....er dette galt å nå da?? Synes dere har ordnet dette helt fint jeg..... Stå på!
Snøring Skrevet 14. april 2002 #3 Skrevet 14. april 2002 Nei dette var fornuftig. Vi har dagmammaen til sønnen vår som barnepasser den dagen... hun tar han med hjem etter fotografen. ( Syntes det blir litt slitsomt å ha han under middagen..mammadalt...) Men til kaffen er han tilbake og da er han sammen med henne til han ikke orker mer,og da ligger han hos henne den natta! Dette syntes vi var en super løsning!!
Gjest svenskbrud Skrevet 14. april 2002 #4 Skrevet 14. april 2002 Det är vanligt att man skaffar barnvakt när man skall på "vanlig" fest, så varför skulle det vara ovanligt att man vill ha barnvakt på sin största fest någonsin? Jag tycker att ni har gjort rätt, de som säger annat kan dra åt hekklefjäll!!! kram!
Tusseladd Skrevet 14. april 2002 #5 Skrevet 14. april 2002 Synest dere har gjort et greit valg. Jeg levert mine unger til en som skulle passe ungene i bryluppet. Ho fikk med klær og alt. Pyntet min gutt som skulle være brudesvenn og leverte han i kirka. Gikk hjem og pyntet ho minste på 6 mnd. Tok henne med til fotografen og var der til me var ferdige. ho ordnet med skitt bleier og alt. Tok med seg begge ungene når me var ferdig hos fotogrfen hjem til seg. jeg hentet dem etterpå. Jeg syntes det var en grei ordning. ho som passet dei skal få allskryt for måten ho stilte opp. Lykke til. Gjør som dere føler for og ikke bry dere om hva andre sier dere skal gjøre eller ikke gjøre.12
Gjest lilletroll Skrevet 15. april 2002 #6 Skrevet 15. april 2002 Vi hadde i utgangspunktet tenkt at vår lille datter skulle være med besteforeldre hjem på kvelden (sove på bakrommet i mens festen stod på) men nå har vi spurt kusina til samboeren min om å passe henne, og det angrer vi ikke på. Det blir en MYE bedre løsning for jenta vår, og det er jo hennes beste vi må tenke på!!!Tror dette er MEGET vanlig, så bekymre deg ikke for hva andre (kanskje mer uvitende) sier!!12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå