Gjest Han er så god! Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Ja, jeg elsker kjæresten min! Jeg våknet i dag tidlig og gikk inn i stua hvor han hadde ryddet mens jeg sov. :D Det er så koselig å bli overrasket med sånne små ting.
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 Kjæresten min vekket meg kl 7 i morges, måtte skru på lyset ved min seng for å finne noe i andre rommet. Og når jeg først var våken så kunne jeg vel kjøre han til toget (5 min å gå til togstasjonen) Ska på guttetur sjø. Dustemannen, kan godt bytte med deg.
Hanselot Skrevet 22. november 2008 #3 Skrevet 22. november 2008 Kjæresten min vekket meg kl 7 i morges, måtte skru på lyset ved min seng for å finne noe i andre rommet. Og når jeg først var våken så kunne jeg vel kjøre han til toget (5 min å gå til togstasjonen) Ska på guttetur sjø. Dustemannen, kan godt bytte med deg. Jeg er mann men dette hadde jeg gjort med glede for min kjæreste. Jeg vet ikke hvem som er mest dust av dere to
Nathalia Skrevet 22. november 2008 #4 Skrevet 22. november 2008 jeg elsker min kjæreste også. Han er så snill og god, og kan også være en skikkelig dust, men det er bare bra fordi det er jeg også. Det er god å vite at vi ikke er perfekte, men at vi alltid ordner opp:) Kunne aldri hatt en altfor snill mann, fordi da hadde jeg gått rundt med konstant dårlig samvittghet fordi jeg av og til er sur, kranglete og jeg ødelegger alltid saker og ting, og driter meg ut. Men jeg hadde også gledelig kjørt min kjære til togstasjonen, i og med at han alltid stiller opp for meg!
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2008 #5 Skrevet 22. november 2008 Sorry, men på lørdagsmorgen vil jeg sove lenge Dersom det var jeg som skulle ta toget tidlig en helgemorgen hadde jeg gjort mitt beste for ikke å vekke ham, samt å gitt ham ett kyss når jeg dro. (det er det jeg gjør hver ukedag i alle fall når han står opp sist, da er det meg som tar toget)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå